יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:50

האזינו: שרון פרי ואיציק זוהר ב-102FM

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE נעסוק במפגש המסקרן של הפועל ת"א עם מכבי חיפה ובמצבה ההולך ומידרדר של בית"ר י-ם אחרי ההפסד לק"ש

|
האזינו: שרון פרי ואיציק זוהר
האזינו: שרון פרי ואיציק זוהר

שרון פרי ואיציק זוהר מגישים לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב נעסוק במשחק המסקרן בין הפעול ת"א למכבי חיפה במסגרת המחזור העשירי בליגת העל. חניכיו של רן בן שמעון ינסו להשיג שלוש נקודות שיחזירו אותם רשמית למאבק האליפות, ויסגרו את הפער מהיריבה העירונית בפסגת הטבלה ל-5 נקודות בלבד.

מנגד, במכבי חיפה לא רוצים להסתבך בתחתית ורק 3 נקודות יוציאו אותם מהמצב הקריטי בו הקבוצה נמצאת למרות הניצחון האחרון על בית"ר ירושלים. עידן ורד יפתח במקומו של חן עזרא הפצוע ורף הציפיות מהקשר גבוה.

בהמשך נעסוק גם במצבה הגרוע של בית"ר ירושלים אחרי הפסד נוסף והפעם לעירוני ק"ש 4:1 ביתי בטדי. משריקת הפתיחה, מאמן בית"ר, אלי כהן "זכה" לקריאות בוז מהקהל שלא חס עליו וקרא לו גם להתפטר.

אלי כהן נשאר, בינתיים, בתפקידו ואמור להוביל את הקבוצה למשחק החוץ מול מ.ס. אשדוד בשבוע הבא. כהן העביר את אימון הבוקר של הקבוצה ושידר עסקים כרגיל.

במחצית המשחק אמש אמר כהן לשחקנים: "שכל אחד יכבד את עצמו, שיכבד את המקצוע, תעלו למחצית השנייה כאילו המשחק התחיל כעת מחדש".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */