יום שישי, 05.07.2024 שעה 13:45
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

זיו ואיינבינדר ב-11 של סוזה, מיכה על הספסל

המגן והקשר יפתחו בהרכב מכבי ת"א מול הפועל חיפה ב-17:00. גם ראדי, בן חיים, יצחקי ופריצה. זהבי לא בסגל. הופעה 100 לקאלה, דורה הזהיר מהפתיחה

|
בן חיים, לוגסי, יצחקי, דאבור וזיו (משה חרמון)
בן חיים, לוגסי, יצחקי, דאבור וזיו (משה חרמון)

אחרי שני משחקים ללא ניצחון בליגת העל, מכבי תל אביב תנסה לחזור למסלול כשתצא למשחק חוץ קשה היום (שבת) ב-17:00 מול הפועל חיפה בקריית אליעזר. החניכים של פאולו סוזה יודעים ששני משחקי הליגה האחרונים הסתיימו בתוצאות שאינן משקפות את מה שקרה על כר הדשא ומקווים כי הפעם התסריט בו הם מאבדים יתרון ולאחר מכן נקודות לא יחזור על עצמו שוב.

המאמן ייאלץ להסתדר ללא הקשר ערן זהבי שסובל מחבלה בשריר הארבע ראשי. הקשר קיבל לאורך השבוע טיפולים במקום בו נפגע כאשר במועדון ניסו להכשירו למשחק אך מכיוון שמדובר באיזור רגיש, במועדון לא רוצים לסכן אותו בפציעה שיכולה להחמיר את מצבו ומעדיפים כי יחלים לחלוטין לפני שיחזור. בכל אופן, במכבי יעשו מאמץ כדי להכשירו למשחק מול אפואל ניקוסיה ביום חמישי בליגה האירופית, משחק ממנו יכולה הקבוצה לעלות לשלב 32 האחרונות אם תנצח.

מי שתופס את מקומו של זהבי על כר הדשא הוא מהראן ראדי, שמילא את התפקיד הזה בהצלחה גדולה אשתקד. גם הקשר הצעיר, גאל מרגוליס, ייעדר בשל פציעה. גם הקפטן המורחק, שרן ייני ייעדר מהמשחק ואת מקומו תופס יואב זיו שזומן לסגל. שחקן נוסף שספג מכה חזקה מול מכבי פ"ת הוא ניקולה מיטרוביץ', אולם הקשר הסרבי יהיה כשיר למשחק.

בן חיים: יכולים לנצח גם בלי זהבי

בנוסף, סוזה יקבל בחזרה את הקשר, דור מיכה, שהחלים מהפציעה אותה ספג בנבחרת הצעירה ובקבוצה מרוצים מאוד מכך שהכישרון הצעיר כשיר למשחקים החשובים שעומדים בפני הצהובים בחודש הקרוב. אל הסגל זומן גם מושיקו לוגסי ולפני המשחק ינופה שחקן אחד. בחלק הקדמי סוזה נותן עדיפות לברק יצחקי, ראדה פריצה וטל בן חיים כשלישייה קדמית.

אגב, לגבי המשחק עם אפואל, הקבוצה עמדה לדין בשל התפרעות אוהדים נגד בורדו במשחק הקודם בליגה האירופית כאשר היה חשש כי היא תקבל עונש של משחק ללא קהל. בסופו של דבר, לאחר הדיון, באופ"א הוחלט להטיל עלייה קנס חסר תקדים של 100 אלף יורו והמשחק עם הצהובים יתקיים עם אוהדים. כ-1,250 מהם יגיעו מישראל ולמשחק נותרו מקומות אחרונים בחבילה של "השטיח המעופף" ליום אחד (יום המשחק) אשר עולה 285 יורו. כמו כן, אפואל מתכוונת לערוך פדיקות קפדניות לפני המשחק כדי למנוע הכנסת אמצעים פירוטכניים לאצטדיון.

אוהדי מכבי ת&qout;א (יניב גונן)
אוהדי מכבי ת"א (יניב גונן)
 

בנושא אחר. אוהדי הקבוצה שמחו לקרוא את הפרסום הראשון ב-ONE לפיו חברת "אדידס" תאמץ את הצהובים בעונה הבאה. האוהדים, שלא התלהבו מהמדים החדשים של הקבוצה מבית "מאקרון", כבר מפנטזים על התלבושות הבאות של הקבוצה אם אכן ההסכם עם "אדידס" ייצא לפועל.

הרכב מכבי: חואן פאבלו, יואב זיו, קרלוס גארסיה, איתן טיבי, עמרי בן הרוש, גל אלברמן, דן איינבינדר, מהראן ראדי, טל בן חיים, ברק יצחקי וראדה פריצה.

קאלה יציין 100 הופעות, דורה הזהיר מהפתיחה של מכבי
מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, מודע היטב להלך הרוחות שהיה בסוף השבוע סביב פרשת עומרי קנדה וזו אחת הסיבות שהמאמן יעדיף להמשיך ולתת קרדיט למגן המוכשר של הקבוצה, לירן סרדל, שצפוי לפתוח במשחק הצמרת, שעשוי להיות ציון דרך עבור החיפאים.

קאלה חוגג (יוסי ציפקיס)
קאלה חוגג. הופעה 100 (יוסי ציפקיס)
 

העונה הצליחה הפועל לנצח בדרבי ושבוע אח"כ גברה בצורה משכנעת על קבוצה חזקה כמו ק"ש. למרות המעידה באשדוד, פער הנקודות נשמר והמרחק בין חיפה למכבי ת"א עומד על 4 נקודות בלבד, מה שאומר שניצחון חיפאי יביא את הקבוצה למרחק נקודה ממכבי.

דורה אמר השבוע לשחקנים: "פעם כאשר היינו בתחתית המשחק מול מכבי ת"א היה נחשב בונוס עבורנו, היום אנחנו צריכים להסתכל על המשחק בצורה אחרת. אם נצליח לנצח נגיע לסטנדרטים אליהם לא הגענו עד היום".

דורה הזהיר את חניכיו מהפתיחה החזקה של מכבי ת"א, שבדר"כ אוהבת לכבוש שער מהיר ולפתוח את המשחק. שחקני הפועל מודעים לכך וזו גם הסיבה שהפועל תשחק במערך זהיר וחכם כפי שעשתה בדרבי. השינוי היחיד בהרכב יהיה שילובו של אור אוסטוינד על חשבונו של לירן כהן.

שלומי דורה (משה חרמון)
שלומי דורה. "צריכים להסתכל בצורה אחרת" (משה חרמון)
 

דריו פרננדס פצוע ולא יהיה בסגל, כמו גם דלה ימפולסקי. הספסל של הפועל יכלול בין היתר שחקנים דוגמת לירן כהן, מהראן ללה, אושרי רואש, עומרי קנדה ונבויסה מרינקוביץ', שבכל רגע נתון יכולים לקום מהספסל ולעזור לקבוצה.

בשער ימשיך דרשלר קאלה, שיציין 100 הופעות בליגה במיד חיפה. קאלה שיחק בעבר במכבי ת"א ומצוי בשנים האחרונות בכושר מצוין. צמד הבלמים יהיו שני הזרים טדאס קיאנסקאס ודנילו ניקולץ'. עאהד עזאם יצטרך להיות האיש שיתמוך באגף ימין וינסה להוציא את הקבוצה להתקפות מתפרצות. מיד עם הגעתו של כץ לארץ בינואר יחל סבב שיחות עם מספר שחקנים על מנת להאריך את חוזהים, דוגמת אוסטוינד ורועי שוקרני.

הרכב משוער: דרשלר קאלה, לירן סרדל, טדאס קיאנסקאס, דנילו ניקוליץ', עמיר נוסבאום, רועי שוקרני, יוסי דורה, עאהד עזאם, אור אוסטוינד, יובל אבידור וזרקו קוראץ'.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */