יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:07

בלאט: הדרבי - אחד המשחקים הגרועים שלי פה

רגע לפני ויטוריה ביורוליג ב-21:45 (חי ב-ONE), מאמן מכבי ת"א התייחס למפלה: "כאילו לא היינו אנחנו שם". בלו וג'יימס ביקשו מחבריהם לקחת אחריות

|
דייויד בלאט באימון לקראת ויטוריה (יניב גונן)
דייויד בלאט באימון לקראת ויטוריה (יניב גונן)

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי) ב-21:45 את לבוראל ויטוריה, במסגרת המחזור השישי בשלב הבתים של היורוליג, במטרה לשמור על המקום הראשון בבית, כאשר ההפסד להפועל בדרבי עדיין מהדהד סביב הקבוצה.  רגע לפני המפגש המסקרן בנוקיה, מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, דיבר במסיבת עיתונאים ונשאל בעיקר על אותו הפסד שהרעיד את אמות הסיפים במכבי.

המשחק, כמו כל משחקיה של מכבי ביורוליג, יועבר באתר ONE בשידור ישיר ללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

"אני מקווה שההשפעה של הדרבי תהיה חיובית", אמר בלאט בהתייחס לאותו הפסד כואב, "אנחנו צריכים להחזיר לא מעט למי שאוהב את הקבוצה שלנו. לא דיברו על 6 ניצחונות רצופים שהיו לנו לפני הדרבי וכעת הנושא הוא ההפסד באחד המשחקים הגרועים ביותר מאז שאני מאמן את מכבי ואנחנו צריכים לחיות עם זה ולהוכיח את עצמנו מחדש. לא אשב פה ואסביר ואתרץ כי אין סיבה, כאילו אלו לא היינו אנחנו שם. אנחנו צריכים לחזור למה שאנחנו באמת".

בלאט המשיך ורמז לגבי העתיד לבוא: "יכול להיות שנתייחס בצורה קצת שונה למשחקים בליגה מעכשיו. טייריס רייס ישחק ולא רק הוא צריך לבוא בצורה טובה, אלא כל השחקנים והצוות. לשחק את הכדורסל שהראנו שאנחנו יודעים לשחק". המאמן גם התייחס בקצרה לאפשרות שישוחררו שחקנים: "הרצון כרגע הוא לא לשחרר אף אחד, אבל המציאות היא קצת אחרת".

בלאט: "צריכים לחזור למי שאנחנו"

על היריבה הוסיף בלאט: "קאחה לבוראל מצטיינת במתפרצות מהירות, ביכולת שלה להשתמש בהתקפה הטובה שלה כדי לשלוט במשחקים. יש לה שחקנים מוכשרים מאוד בכמה תפקידים. הם השתנו מאז שראינו אותם. הם הוסיפו את בייליצה, שמשחק מצויין עד כה, מאינולדי חזר, שהוא שחקן מצויין וזו קבוצה שהיא יודעת מה היא רוצה מעצמה ומשתמשת בכל הכלים שלה ומנצלת אותם בצורה טובה.

יוגב אוחיון: הדרבי כבר מאחורינו

"אנחנו רוצים להתחיל את השלב השני עם ניצחון על הקבוצה שניצחה אותנו. זו קבוצה טובה, מאומנת שצריכה כל משחק על מנת להבטיח את העלייה. האתגר לא פשוט. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום הטוב ביורוליג. בבית לא הפסדנו אף משחק העונה. סימן שהאוהדים נותנים הרגשה ביתית וזה חשוב", סיים המאמן.

עוד לפני המסע"ת, קיימה מכבי את האימון המסכם לקראת המשחק על הפרקט קפטן הקבוצה שון ג'יימס התאמן על קליעות עונשין, נתון בו הוא לא מבריק העונה ואילו ג'ו אינגלס ערך סשן זריקות לשלוש פרטי עם עוזר המאמן גיא גודס. אתמול (שלישי), במהלך תדריך הווידאו, ביקש בלאט לשמוע את השחקנים ולקבל את הזווית שלהם על התצוגה בהדר יוסף. ג'יימס ובלו היו בין השחקנים שלקחו יוזמה ואמרו כי השחקנים חייבים להרים את הכפפה ולהתאמץ הרבה יותר בשביל הצלחת הקבוצה.

וויצ´יץ´ מעודד את רוחו של אוחיון (יניב גונן)
וויצ´יץ´ מעודד את רוחו של אוחיון (יניב גונן)
 

רכז הצהובים יוגב אוחיון דיבר על התחושות לקראת המשחק החשוב: "עבדנו ביומיים האחרונים קשה מאוד ותיקנו טעויות מהמשחק נגד הפועל תל אביב. צפינו בווידאו על לברואל ויטוריה ונגיע עם האנרגיות הדרושות כי מדובר במשחק הכי חשוב שלנו העונה".

אוחיון מיעט להתייחס להפסד העירוני והוסיף, "הדרבי מבחינתנו הוא היסטוריה ואנחנו מסתכלים קדימה. המשחקים הקרובים יהיו חשובים מאוד מבחינתנו. כולם מעריכים אותנו ולא על הפסד או ניצחון, אנחנו קבוצה ראויה ואני מקווה שהקהל יבוא ויעודד אותנו".‬

שון ג´יימס וגיא פניני (יניב גונן)
שון ג´יימס וגיא פניני מחויכים (יניב גונן)
 

‫‫סמוך לפתיחת המשחק ייערך טקס מיוחד לציון 20 שנה לשיתוף הפעולה הייחודי בין "וראייטי" ישראל למכבי ת"א, במהלכן למעלה מ-300 ילדי "וראייטי" קיבלו בטקס שהפך למסורת מבורכת, כדור חתום ע"י אחד משחקני הקבוצה.‫
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */