יום ראשון, 06.10.2024 שעה 21:00

הרצף נקטע: עירוני נהריה הפסידה לכפ"ס 96:94

לאומית סל: חניכיו של רועי חגאי נכנעו לאחר חמישה ניצחונות רצופים, אך שמרו על המקום הראשון למרות ניצחונה של הפועל גליל עליון 94:87 ברמת השרון

|
רועי חגאי. הפסיד לראשונה העונה (יניב גונן)
רועי חגאי. הפסיד לראשונה העונה (יניב גונן)

חניכיו של רועי חגאי הגיעו הערב (שלישי) למפגש מול הפועל כפר סבא לאחר רצף מדהים של חמישה ניצחונות רצופים בליגה, אך הפסידו לראשונה העונה הודות ליכולת מדהימה של שאנון שורטר שעשה ככל העולה על רוחו, סיים עם 38 נק' ו14 ריב' והוביל את קבוצתו לניצחון חוץ מדהים 96:94 על המוליכה.

הפועל גליל עליון, אשר רודפת אחרי נהריה מתחילת העונה, הצליחה לנצח ברמת השרון 94:87 ולהשוות את מספר הנקודות של המוליכה, וכעת רק הפרש סלים מפריד ביניהן. האורחים שהמשיכו במסלול הניצחונות הודות ליכולת נפלאה של אריק אטרלי שסיים עם 26 נקודות ו- 11 ריבאונדים.

במשחק תחתית ניצחה עירוני קרית אתא את אליצור אשקלון 98:102 ונשמו קצת לרווחה. אשקלון לעומתה, שבמחזור שעבר הביסה את עירוני רמת גן, לא הצליחה לשחזר את היכולת למרות משחק מצויין של דודו שימריז שסיים עם 27 נקודות ו6 ריבאונדים. מי שבלט בשורות המקומיים היה ג'רמי אלן שפירק את הגנת אשקלון עם 32 נקודות.

עירוני רמת גן ניצחה 87:81 את העולה החדשה, הפועל מגדל העמק, שהציגה יכולת נפלאה עד כה. מגדל העמק אירחה בפעם הראשונה במגרשה הביתי ביערות העמק. האורחים, שעדיין נראים לא טוב, קטעו את רצף 3 הניצחונות של המקומיים והשיגו ניצחון חשוב.

אליצור רמלה ניצחה את הפועל עפולה 69:86. חניכיו של חנן הירשוביץ' ששיחקו ללא הקפטן הפצוע אוהד כהן, לא התקשו במיוחד וניצחו בקלילות את הפועל עפולה של רמי הדר. 

אליצור יבנה ניצחו בחוץ 93:87 את הוד השרון. חניכיו של אבנר יאור שאירחו את יבנה לאחר 5 הפסדים רצופים כשלו גם הפעם ונשארו עם מאזן נטול ניצחונות דרור דווידי בלט בשורות האורחים עם 22 נקודות -4 ריבאונדים, בשורות המקומיים בלט אנתוני פישר 24 נק' ו3 ריבאודנים

טבעון/מגידו השיגה ניצחון ענק על באר יעקב 80:106. חניכיו של אוהד יתום אירחו במשמר העמק את באר יעקב והמשיכו את היכולת הטובה של השבועות האחרונים, האורחים לעומת זאת נחלו את הפסדם השלישי ברציפות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */