יום ראשון, 06.10.2024 שעה 14:35

סוזה ניחם, ניס: יש שחקנים לרמות הגבוהות

שחקני הצעירה לקחו קשה את ה-4:3 לפורטוגל במוק' היורו, מאמן מכבי שוחח עם דאבור בסיום. החלוץ: "אם נמשיך לשחק ככה, נעפיל לפלייאוף"

|
מיכאל ניס מנחם את השחקנים בסיום (חגי ניזרי)
מיכאל ניס מנחם את השחקנים בסיום (חגי ניזרי)

תחושות קשות של עצב ואכזבה בחדר ההלבשה של הנבחרת הצעירה של ישראל לאחר ה-4:3 הביתי מול פורטוגל הצעירה במשחק שהכיל מספיק אירועים גם לארבעה משחקים.

מיד עם שריקת הסיום נפלו השחקנים על הדשא ותפסו את הפנים. הם נראו ככאלו שממבינים שעכשיו המשימה כמעט בלתי אפשרית. מי שלקח הכי קשה את ההפסד היה מונס דאבור, שהבקיע פעם נוספת ובסיום המשחק סירב להאמין שכך נגמרה ההתמודדות. היחיד שהצליח להעלות חיוך על פניו של דאבור היה פאולו סוזה שנכח במשחק וחיזק את השחקן בשיחה אישית שערך עימו בסיום.

המאמן מיכאל ניס, שיצא ברגשות מעורבים מהמשחק אמר בסיום: "שתי הקבוצות שיחקו נהדר. נתנו הכל והתרשמתי מהרמה של הנבחרת שלנו נגד הפורטוגלים החזקים. כמעט השגנו את מה שרצינו. אולי עוד יום מנוחה יכול היה לעזור לנו ברבע שעה האחרונה אבל לא צריך להתעסק בזה. לא ציפיתי שתוך שלושה ימים נוכל לשחק ברמות האלו".

ניס הוסיף: "פורטוגל משחקת ומבקיעה כמעט בכל משחק כמות כזו של שערים. ברמה הזו על כל טעות הם מענישים. אנחנו עדיין צריכים להשתפר כדי לתקן את הדברים האלו. המשחק הבא בעוד תשעה חודשים. אני מעודד את המאמנים בארץ להאמין בשחקנים האלו שהוכיחו שהם יכולים להגיע לרמות הכי גבוהות. יש עוד תשע נקודות בקופה ואנחנו לא נמעיט בערכה של אף יריבה. ניקח זאת כמחמאה אם הבוגרת תקח מאיתנו שחקנים".

"אני גאה בשחקנים", אמר מונס דאבור, "היה מאמץ גדול אחרי המשחק נגד נורבגיה אך מצד שני יצאתי עם תחושת אכזבה כי עם קצת יותר ריכוז היינו יוצאים עם נקודה ואולי שלוש. לא הגיע לנו להפסיד, ב-3:3 היה לי מצב של אחד על אחד ואני מאוכזב מעצמי שלא כבשתי. כולם ראו נבחרת שרצה ונלחמה 90 דקות, זה עדיין תלוי בנו כי יש עוד שלושה משחקים ואם נבוא כמו שבאנו נגד פורטוגל נעשה תוצאות טובות ונעפיל לפלייאוף".

עומרי אלטמן מאוכזב (חגי ניזרי)
עומרי אלטמן מתוסכל (חגי ניזרי)
 

המאמן הפורטוגלי, רוי ג'ורג', שיצא עם שלוש הנקודות מהמשחק, לא יצא מגדרו בסיום: "עשינו כמה טעויות בהגנה שהיו קריטיות. שיחקנו נגד נבחרת מצוינת. הכל עוד פתוח בבית הזה למרות התוצאה הטובה שהשגנו. ישראל היא ללא ספק היריבה החזקה ביותר בבית הזה ויש לה את האפשרות להגיע לפלייאוף מהמקום השני כסגנית. ניצחנו במזל. יכולנו להפסיד באותה מידה כמו שניצחנו. יש  לישראל שחקנים נהדרים שיכולים להשתלב ברמות הגבוהות ביותר".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */