יום ראשון, 06.10.2024 שעה 14:56
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 19:45
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 20:00
  • בני הרצליה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 21:05
  • הפועל ירושלים
  • גלבוע/גליל
  • רביעי, 09/10, 18:50
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • רביעי, 30/10, 20:15
  • הפועל חולון
  • הפועל ת"א
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • מכבי ת"א

צפו: הפועל השפילה 66:78 את מכבי בדרבי

סדר חדש בת"א: האדומים הגיעו ללא פחד, שלטו לאורך רוב המשחק ודרסו את הצהובים לאחר שכבר הובילו ב-16 נק'. בראון היה נהדר עם 20, 13 לבלו

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א חוגגים (משה חרמון)

סדר יום חדש בת"א. הפועל ת"א גברה הערב (שני) 66:78 על מכבי ת"א בדרבי התל אביבי הגדול שנערך באולם הדר יוסף במסגרת המחזור השביעי של ליגת ווינר בכדורסל.

בפעם השנייה תוך שנתיים, הפועל ניצחה בדרבי והשאירה את הצהובים, שהגיעו כזכור ללא קהל למשחק לאחר שוויתרו על הכרטיסים שהוקצו להם, עם שלושה הפסדים בליגה ב-7 מחזורים.

האדומים היו פשוט בטירוף מתחילת המשחק כשרביב לימונד קלע את שלושת הסלים הראשונים במשחק. מכבי הצליחה להישאר במשחק למרות משחק טוב של לימונד ואוואנס.

הרבע השני היה הרבע של המשחק, האדומים, בראשות קרלון בראון, רביב לימונד וג'וש אוואנס פשוט דרסו את הצהובים, שהתקשו מאוד לשים את הכדור בטבעת וקלע רק 4 נקודות ב-7 הדקות הראשונות של הרבע. הפועל רצה ל-9:23 וירדה למחצית ב-26:42. רק סופו תיפקד במכבי ולא איפשר לאדומים לברוח ליתרון בלתי הפיך.

מכבי עשתה קולות של חזרה ברבע השלישי עם דקות טובות של שון ג'יימס. ההפרש ננגס אך באמצע הרבע השתלט קרלון בראון על המשחק וסחף את הפועל לריצה שהחזירה אותה ליתרון השיא שלה - 16 נקודות.

הפועל מדהימה את מכבי בדרבי

אדלשטיין: היה לנו את הניצוץ בדרבי

אינגלס וסמית' עוד ניסו להחזיר את מכבי לעניינים, אך הפועל, ביחד עם הקהל שלה, שנתן תצוגת עידוד בלתי נשכחת, לא נתנו למכבי לחזור ורשמו את אחד הניצחונות הגדולים שלה מאז חזרה לליגת העל. 66:78 בסיום.

קרלון בראון היה נהדר עם 20 נק', ג'וש אוואנס הוסיף 17 ורביב לימונד קלע 16 משל עצמו. בלו קלע 13 למפסידים, רובם בגארבג' טיים. סמית' וסופו קלעו 12 כ"א.

קלעו להפועל ת"א: קרלון בראון 20, ג'וש אוואנס 17, רביב לימונד 16, יונתן שולדברנד וג'סטין הארפר 7 כ"א, וינסנט קאונסיל 6 ויותם שירן 5.

קלעו למכבי ת"א: דייויד בלו, סופוקליס שחורציאניטיס ודווין סמית' 12 כ"א, ריקי היקמן, ג'ו אינגלס, יובל נעימי ושון ג'יימס 6 כ"א, סילבן לנדסברג 3 ויוגב אוחיון 2.

רבע ראשון - 17:19 להפועל ת"א
הפועל ת"א: קרלון בראון, רביב לימונד, מתן נאור, ג'וש אוואנס וג'סטין הארפר.

מכבי ת"א: ריקי היקמן, יוגב אוחיון, סילבן לנדסברג, דווין סמית' ושון ג'יימס.

אוהדת עם המגל (משה חרמון)
אוהדת עם המגל. האדומים בטירוף (משה חרמון)
 

מנקים את הקונפטי (משה חרמון)
מנקים את הקונפטי (משה חרמון)
 
אוהדי הפועל (משה חרמון)
אוהדי הפועל. צפוף בהדר יוסף (משה חרמון)
 

לאחר דחייה של כ-7 דקות בפתיחת המשחק לאחר שאוהדי הפועל זרקו קונפטי למגרש, היה זה רביב לימונד שפתח חזק את המשחק וקלע את שלושת הסלים ראשונים במשחק לזכות האדומים. סילבן לנדסברג קלע סל ועבירה והכניס סוף סוף את הצהובים למשחק.

אוחיון מול לימונד. האדומים פתחו טוב (רדאד ג´בארה)
אוחיון מול לימונד. האדומים פתחו טוב (רדאד ג´בארה)
 

לאחר כ-3 דקות ללא סל, ג'סטין הארפר קלע שלשה חשובה שהחזירה את הפועל לעניינים ולאחר עוד צעד וחצי של לימונד, הפועל המשיכה לפתח את המומנטום שלה. יונתן שולדברנד, שנכנס למגרש, מצא את קרלון בראון לעוד סל קל, אך מן העבר השני, סופו, שמחזיק את מכבי במשחק, קלע עוד סל קל ומנע בריחה אדומה. עוד 2 נקודות של סופו מהעונשין ומתפרצת של דווין סמית' הורידה את הצהובים לסיום הרבע בפיגור מינמלי, 17:19 לאדומים.

הארפר. הסנטר של הפועל חוגג (משה חרמון)
הארפר. הסנטר של הפועל חוגג (משה חרמון)
 

רבע שני - 26:42 להפועל ת"א
קרלון בראון פתח את הרבע עם שתי זריקות עונשין מוצלחות. היקמן קלע סל קל מצד אחד ובראון החזיר לו מן העבר השני. סופו שוב סחט עבירה מתחת לסל וקלע שתי נקודות חשובות לצהובים. הקבוצות התקשו לקלוע, אך דאנק אדיר של אוואנס סיים את הבצורת. אוואנס קלע עוד שתי קליעות מהעונשין והעלה את הפועל ליתרון שיא של 8 נקודות.

אינגלס (משה חרמון)
אינגלס. מכבי לא נותנת להפועל לברוח (משה חרמון)
 

מכבי קלעה רק 4 נקודות ב-7 הדקות הראשונות עד שהגיעה שלשה ענקית של דווין סמית' שהחזירה את הצהובים לעניינים. ג'וש אוואנס עלה לעוד דאנק, סחט עבירה מסופו והעלה את הפועל ל-24:34. הטירוף באדום פשוט לא איפשר למכבי לקלוע סל ולימונד תפר עוד 2 לפני שיותם שירן סחט עוד עבירה בהתקפה מתפרצת. שון ג'יימס קלע סל קל אחרי ריבאונד התקפה, אך הארפר סיים את המחצית בסל קל לאחר מהלך נאה של לימונד. איזו מחצית אדירה של האדומים.

היקמן מול בראון (רדאד ג´בארה)
היקמן מול בראון (רדאד ג´בארה)
 

דייויד בלאט (רדאד ג´בארה)
דייויד בלאט. מזיע מלחץ (רדאד ג´בארה)
 

רבע שלישי - 47:62 להפועל ת"א
ג'יימס פתח את הרבע עם שתי קליעות מדוייקות מהקו, אך שירן קלע סל ועבירה והחזיר את הטירוף האדום גם למחצית השנייה. שירן קלע עוד סל, אך דווקא אז בלו קלע את השלשה הראשונה שלו ונעימי, עם סל ראשון, מצא גם הוא את הטבעת. מכבי המשיכה בריצפה וסלים של אינגלס, בלו וג'יימס החזירו את הצהובים לעניינים במהרה. היתרון האדום פשוט נשכח.

שמעון מזרחי. הלחץ עולה (רדאד ג´בארה)
שמעון מזרחי. הלחץ עולה (רדאד ג´בארה)
 

אואנס מטביע על סמית´ (משה חרמון)
אואנס מטביע על סמית´ (משה חרמון)
 

הריצה הצהובה הפסיקה עם נקודה מהעונשין ועוד סל קשה של שולדברנד, שהחזיר את הפועל ליתרון 7. אוואנס, עם עוד סל חשוב, החזיר את המומנטום לאדומים, שהמשיכו להגדיל את היתרון עד לסיום הרבע.

רבע רביעי - 66:78 להפועל ת"א
קרלון בראון, שנראה נהדר במחצית השנייה, קלע שלשה חשובה ופתח טוב את הרבע לאדומים. שלשה חשובה של דווין סמית' השאירה למכבי שביב של סיכוי 7 דקות לסיום המשחק. בראון קלע עוד סל חשוב והחזיר את הפועל ליתרון השיא שלה - 16 נקודות.

הארפר מול סמית´ (רדאד ג´בארה)
הארפר מול סמית´ (רדאד ג´בארה)
 

ג'ו אינגלס קלע סל ועבירה חשובים והוריד ל-11 בלבד, מה שהשאיר את מכבי בעניינים. בלו תפר עוד שלשה והוריד את היתרון לחד ספרתי, האדומים נכנסו ללחץ, אך סלים חשובים של בראון ולימונד, בתוספת קור רוח בהתקפה ויכולת בהגנה, רשמו את אחד הניצחונות הגדולים שלהם בדרבים בשנים האחרונות. 66:78 בסיום.

אוואנס מטביע. משחק ענק לפורוורד (רדאד ג´בארה)
אוואנס מטביע. משחק ענק לפורוורד (רדאד ג´בארה)
 

שחקני הפועל ת&qout;א חוגגים (משה חרמון)
שחקני הפועל ת"א חוגגים (משה חרמון)
 

בארי לייבוביץ´ עם רביב לימונד. מצטייני העבר והווה  (משה חרמון)
בארי לייבוביץ´ עם רביב לימונד. מצטייני העבר והווה (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */