יום רביעי, 19.02.2025 שעה 14:39
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
5313-4623הפועל ב"ש1
5124-5123מכבי ת"א2
4327-4923מכבי חיפה3
4131-4423בית"ר ירושלים4
3525-3323הפועל חיפה5
3533-3623מכבי נתניה6
3033-2223עירוני ק"ש7
2832-2523מכבי בני ריינה8
2534-2923הפועל ירושלים9
2438-2023מכבי פ"ת10
2332-1823בני סכנין11
2034-1623עירוני טבריה12
1845-3223מ.ס אשדוד13
1437-1723הפועל חדרה14

אלי כהן: מה מצפים מאיתנו, שנסיים ראשונים?

אחרי 150 יום בבית"ר ירושלים, המאמן מנמיך ציפיות: "לא מקבל את זה שאומרים שאין לנו אופי, ברוכיאן יכול להוסיף המון. אשב עם טביב, יהיו שינויים"

|
אלי כהן וקריאף.
אלי כהן וקריאף. "יש מחשבה לטווח ארוך" (שי לוי)

אחרי ההפסד למכבי חיפה ועם הפנים לקריית שמונה, מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, מתחיל להבין לאן הוא הגיע. בית"ר ירושלים, זו שניצלה במחזור האחרון מירידת ליגה, זו שעברה טראומה לא פשוטה בשנה האחרונה, עדיין תיחשב תמיד כקבוצה שצריכה לספק תוצאות ולשחק כדורגל אטרקטיבי.

"לפני פתיחת העונה אף אחד לא חלם על פלייאוף עליון, היום עם 14 נקודות רמת הציפיות עלתה, אני אוהב אתגרים אבל גם צריכים להיות ריאליים", כך במילים האלה מתחיל לספר אלי כהן את הדברים כפי שהם נראים בתוך המועדון.

"השנה הקבוצה נבנתה עם מחשבה לטווח הארוך, אני לא אוהב קלישאות אבל באמת זו המציאות, קח שחקנים כמו עומר אצילי, איציק כהן ורועי זיקרי, אלה שחקנים שבאו מלמטה, צעירים שעוד לא טעמו את ליגת העל, אבל בפוטנציאל הם אלה שבעוד כמה שנים יוכלו להגיד שהם גדלו והצליחו בבית"ר ירושלים. יש פה דרך, אנחנו קבוצה צעירה ויש לנו שאיפות זה ברור אבל צריך סבלנות, יש פה שחקנים שבונים עליהם לשנים הבאות, לא רק אלה שהגיעו גם אלה שנשארו כמו אלי דסה, אופיר קריאף ושי חדד, אבל רגע, צריך להבין שלא עושים הכל במכה אחת".

 
 הבאנו את אבירם ברוכיאן כי הוא יכול להוסיף לנו המון לא רק ביכולת, אלא גם מבחינה מנהיגותית 
 
 
 

כל מי שלא אימן את בית"ר ירושלים ושמע על הלחץ בקבוצה לא יכול לדמיין מה זה להיות המאמן של הקבוצה הזו עד שהוא עומד על הקווים בטדי. אחד הדברים איתם מתמודדים במועדון ולא רק המאמן, אלא גם בעל הבית אלי טביב, היא רמת הציפיות של האוהדים מהקבוצה.

"האוהדים הם חלק בלתי נפרד מאיתנו, אבל מה מצפים, שאנחנו נסיים במקום הראשון? אני יודע שלא נראינו טוב מול מכבי חיפה, אבל מתי בית"ר ניצחה בחיפה? אני לא אומר שאנחנו לא באנו לנצח, בית"ר כמועדון וכקבוצה באים לכל משחק לנצח ולא משנה מי עומד מולנו. אני לא מקבל את זה שאומרים שאנחנו קבוצה בלי אופי". מנתח אלי כהן.

אלי כהן (חגי ניזרי)
אלי כהן מחייך. "באים לנצח בכל משחק, (חגי ניזרי)
 

מול חיפה לא נראיתם טוב בכלל. על איזה אופי אתה מדבר?
"עמדנו מתחילת העונה בהרבה מבחני אופי. הניצחון על הפועל תל אביב, החזרה מפיגור לניצחון מול בני יהודה, אותו דבר מול מכבי פ"ת. עד למשחק מול מכבי חיפה בחמישה משחקים ברציפות אנחנו ללא הפסד וזו קבוצה שכרגע בכלל לא יכולה לדבר על מיקום, לא רוצים לדבר על זה כרגע. התחלנו את הליגה במחזור השלישי, התחזקנו תוך כדי שאנחנו מתכוננים למשחקים, זו המציאות ועדיין אני חושב שאנחנו צריכים ויכולים להיראות הרבה יותר טוב. אנחנו בית"ר ירושלים, באים לנצח בכל משחק".

לקראת המשחק מול קריית שמונה אלי כהן מתכנן לבצע שינוי בהרכב ולפתוח עם דוד רביבו או אבירם ברוכיאן בקישור. אם יש שחקן שעליו בונים מאוד בבית"ר ירושלים הוא אבירם ברוכיאן. אלי כהן רוצה להכניס אותו כבר לעיניים וזה יקרה בשבת הקרובה מול קריית שמונה. "הבאנו את ברוכיאן כי הוא יכול להוסיף לנו המון לא רק ביכולת, אלא גם מבחינה מנהיגותית. הוא אמור היה לקבל דקות במשחקים האחרונים אבל זה לא יצא בגלל הפציעות שנפלו עלינו תוך כדי המשחק, אני מאמין שברוכיאן יוסיף לנו המון".

אלי כהן (משה חרמון)
אלי כהן. "אומרים שאנחנו קבוצה בלי אופי" (משה חרמון)
 

כשמדברים עם אלי כהן על השאיפות של בית"ר ירושלים העונה, הוא מבקש להמתין עם סימון מטרות. "צריך לראות איך דברים יתפתחו במהלך העונה. אנחנו קבוצה שנמצאת בתהליך אבל אף אחד לא שוכח שמדובר בבית"ר ירושלים. הכוח שלנו בניגוד לקבוצות אחרות שאולי היו מועדות בתהליך של בנייה הוא הקהל שלנו שנותן לנו המון אנרגיה, יחד עם זאת, בוודאי שיהיו שינויים בינואר ונרצה להתחזק, אני לא רוצה להיכנס לשמות של שחקנים שיבואו או יעזבו, אני אשב עם אלי טביב ונעשה את הדברים בצורה מסודרת ועם מחשבה כמו שעשינו עד היום, הראייה היא תמיד לטווח הארוך".

אלי כהן לא רוצה להתייחס לשמות, אבל בבית"ר ירושלים בהחלט מתחילים לדבר על שחקנים שאולי יגיעו לקבוצה. אחד השמות החמים הוא שמו של שלומי ארבייטמן שאלי טביב מחזיק ממנו וכך גם המאמן אלי כהן, גם שמו של אוהד קדוסי עלה.

אלי כהן (יניב גונן)
אלי כהן. "יהיו שינויים בינואר" (יניב גונן)
 

פטרונו של ארבייטמן, אריק איזיקוביץ', אמר ל-ONE: "שלומי היה נרדם עם חולצה של בית"ר מתחת לכרית כשהוא שיחק בפ"ת. מבחינה רגשית אין מה לדבר, הוא חוזר לבית"ר בלי בעיה. אם בית"ר תגיע איתו לסיכום כספי אני אהיה השושבין. למועדון גדול שלומי יסכים לחזור מחו"ל ובית"ר זה אחד מהם. אם טביב יסתדר איתו כספית אני מחזיר אותו לבית"ר ירושלים".

לכתבה זו התפרסמו 215 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 215 תגובות ב-172 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
172
אחד שמבין18/11/13, 22:06
בושה מאמן פח אשפה לא מבין לאן הוא הגיע הוא צריך לאמן את רמת השרון אולי הוא לא קולט שבביתר ירושלים מכוונים רק גבוה
השב   •  00
171
גדי18/11/13, 14:07
אלי חביבי תתעורר אתה בביתר וכאן מצפים להכי גבוהה ולא חושבים כמו לוזרים
השב   •  00
170
בית"רי לעולמים18/11/13, 12:39
נכון שמדובר בשחקנים שכמעט אף אחד עוד לא שמע עליהם ושבעצם אין להם גם כושר-משחק מלא כשחלקם חלודים שלא שיחקו תקופה ואפילו: תקופה ארוכה וחלקם שחקנים מאוד צעירים שעדיין לא עשו את הפריצה שלהם וזאת, בעצם, הסיבה: למה שאלי טביב הביא אותם לבית"ר - תג המחיר שלהם נמוך, כי הם עוד לפני הפריצות שלהם.

אבל מי שמבין בכדורגל אמור לראות שלמאמן אין שיטה, אין דרך והוא לא נותן לשחקני ההרכב הראשון לנוח ולתת לשחקנים היותר צעירים לשחק, כי כמו שרשמתי: מדובר בשחקנים שהם עדיין לא בכושר-משחק מלא ותחתיו זה באמת יקח הרבה זמן עד שהם יקבלו את הכושר-משחק הזה, כי רואים שהוא לא מקיים מספיק אימונים ואימונים יותר אינטנסיביים שביגלל זה גם ההגנה שלנו כול-כך לקויה ומי ששכח: ככה בדיוק היה גם יובל נעים!

כשאלי טביב הביא אותו לבית"ר, חשבתי: נכון שמדובר במאמן שכול-כך לא מתאים לקבוצה, כי אין לו ניסיון וכמובן שלא הייתי שלא יכול להיזכר ביובל נעים. אבל חשבתי: אלי טביב רכש לפני מעט מאוד זמן את המועדון לאחר 4 וחצי שנים של סיוט תחת גאידמק. אז אולי ניתן לו צ''אנס. כשהגיעו הניצחונות והמקום ה-4 קיוויתי והאמנתי שאולי בכול זאת משהו טוב מתפתח פה כמו שהיה בהפועל ת"א.
אבל במשחק ההפסד למכבי חיפה ועוד: כשראיתי את המשחק הלא פחות משערורייתי קיבלתי סטירה מצלצלת ולי סטירה אחת הספיקה!!
אבל מאותו משחק השאלה שנשאלת היא: האם גם לעוד אנשים הספיקה סטירה מצלצלת אחת?!
השב   •  11
169
קובה18/11/13, 12:34
רק אתה הייתה חסר לך וקח את קריאף איתך אתה חושב פה זה עכו הכח ביתר זה מעצמה יעגלון
השב   •  00
168
יוני18/11/13, 10:44
1) השריף
2) דריו פרננדס
3)קובי מויאל
4) חן עזריאל

עם כל אלה היינו מסיימים מקום 2 !
השב   •  01
167
אופיר יציע מזרחי L.F18/11/13, 10:07
אתה מספר 1!! אל תתיחס לקנאים
השב   •  00
מוטי18/11/13, 12:29
השב   •  00
166
בני18/11/13, 09:55
אלי ב״תר גדולה אלך לך לרמת -גן תעשה לנו טובה לכולנו לפני שיהיה מאוחר ותקבל קללות אין בבת״ר שום דבר שמזכיר כדורגל
השב   •  00
165
לא רוצים את המאמן הזה18/11/13, 09:05
ואיפה הקבוצה של היום ? קבוצה בלי שיטה ועם מטרה אחת לא לספוג . קבוצה שלא יוזמת ורק מחכה לקבוצה היריבה מאחורה ומתבטלת על המגרש עם רגשי נחיתות
השב   •  00
164
אנא כורדי18/11/13, 08:01
השב   •  10
163
ביתרי בנשמה18/11/13, 07:57
ההבדל העיקרי בין בית״ר תוססת ואטרקטיבית זה דריו ומויאל זה כמו להוציא את המנוע לקבוצה , חבל שחקני נשמה, דריו לא חגג שהפועל חיפה כבשה נגדנו העונה עמד במרכז המגרש והוריד את הראש ספורטאי ענק נאמן לסמל כמו ששום ישראלי לא נאמן לנו, דחוף לעשות הכל להחזיר אותו בינואר
השב   •  11
גחבום18/11/13, 08:17
צודק בכל מילה
השב   •  00
162
בושה של אוהדים18/11/13, 07:43
במקום להתאזר בסבלנות אתם רק מקללים המאמן הזה עשה משהו שאף אחד לא ציפה לו! המאמן הזה עשה מהפך גדול בביתר כח הקללות שאתם מקללים ואומרים זה בושה , מתבייש לקרוא לעצמי אוהד ביתר שזה מה שקורה !
השב   •  00
161
רק ביתר18/11/13, 07:31
שלומי חולה ביתר הוא כל הקריירה שלו רוצה רק לחזור וברור שהוא שווה את ההשקעה חלוץ שנותן הרבה אטרף בהתקפה! והכי חשוב משחק בשביל האוהדים.
השב   •  01
160
ביתרי אשקלוני18/11/13, 05:26
אנחנו לא מצפים ממך שנסיים ראשונים ולא מצפים ממך יכולת מעבר לתקציב. מצידי תסיימו בפלאוף התחתון אבל שנראה את ביתר לפחןת כמו שנה שעברה עד המשבר ששחקנים עלו עם רעב ורבעל בעיניים ושיחקו למצח ולא לגנוב תיקו בחוץ כאילו אנחנו קבוצת עירייה חובבנית עם אלף אוהדים..אז אם אתה לא מסוגל להחדיר מחויבות לשחקנים ולהתמודד עם לחץ של קהל..כנראה עלייך לחזור לרמת גן.
השב   •  00
159
למה18/11/13, 05:12
רוצים שאייס קרים ואופיר קריאפח יראו את המשחק מהבית מאמן פח
השב   •  00
158
ח איזה רמיזה של אלי כהן18/11/13, 04:47
עאלק למה ציפו מאיתנו.. עם המאמן הזה לא תגיעו רחוק..
השב   •  00
157
אלי.בי18/11/13, 02:52
איך יוכל להדריך ולאמן קבוצה של צעירים לדרך של כדורגל אטרקטיבי ויפה לעין. מאמן שעומד על הקווים ולא מתפלא למה המסירות לא מגיעות לאף חלוץ, ולא עושה כלום בנידון. מאמן שמראש ידע שכל האוהדים מאחוריו וייתמכו בקבוצה אחרי המשבר בקיץ היה צריך להמר על כל הקופה כדי להראות סגנון משחק, איכותיות. מצטער חברים נטחן עוד הרבה מים ונאכל עוד תירוצים עד המאמן הבא . או שינוי מגמתי בחשיבה של המאמן הזה, ואני מתנדב ללמד אותו מה חשוב, דרך מביאה אוהדים, יצירתיות מביאה נקודות, בטחון ואמונה מביאים ניצחונות. יש לך את זה. תישאר. אין . לך, אתה מאמן טוב לא לביתר. אנחנו פה לתמוך באמונה שהכל ניתן לבצע, גם עם הסגל הקיים, לא לגנוב ניצחון, ולחתפאר . ביתר ניצחה את הפועל כי האמינה שהיא תעשה את זה. וחיפה הייתה בדיוק הפוך.
השב   •  10
156
ויקטור18/11/13, 02:46
ולך אלי כהן המתחזה, תפסיק לבלב לנו במוח על ראיה לטווח ארוך, מי ישמע אתה בונה ברצלונה ששוה לחכות. אנחנו חיים בהווה אל תשכח! חצי עונה כבר עברה וכל שבוע אותו תירוץ אצלך עוד לא התחברנו עוד לא מתואמים ומה רק לא?! יאללה שחרר פרוש בכבוד מבית״ר כל עוד אפשר. כי אחרי זה אנחנו נסלק אותך בבושת פנים.
השב   •  00
155
בצלאל18/11/13, 02:10
השב   •  00
154
מאור18/11/13, 01:23
גם הם יחלפו
השב   •  00
153
אדם17/11/13, 23:33
השב   •  00
152
זאביק17/11/13, 23:04
השב   •  00
151
מטע עם אייל גולן17/11/13, 22:54
נשמה טהורה אנחנו אתך מלך מספר 1 לא משנה מה יהיה אנחנו אתך הסמל של מוועדון בית"ר . אופירה הסייג אין עליךועל ברקו . ואייל גולן תמיד איתנו
השב   •  01
150
קובי17/11/13, 22:37
שחקן שלא פוגע מתחילת השנה לספסל דחוף
השב   •  10
149
אליס כהן17/11/13, 22:37
חולים עליך ומי שמנסה לעשות לעשות לך רע יש אלוקים בשמים
השב   •  00
148
אודי כהן17/11/13, 22:36
מה שעשו לו לא נשכח ולא נסלח
השב   •  00
147
ביתרי17/11/13, 22:33
אנחנו אתך באש ובמים תמיד ביתר ירושלים . הזמר מספר אחד של ביתר
השב   •  00
146
י-ם אהבת חיי17/11/13, 22:32
נציגת ירושלים בכוכב הבא רית כהן בסכנת הדחה,כנסו לערוץ 2 והצביעו רינת כהן
השב   •  10
145
מושבניק מושב מטע17/11/13, 22:31
מי שמאמין לא מפחד !מלך אתה מספר אחד
השב   •  00
144
טביב תתעורר17/11/13, 22:29
רק אחד משניהם יכול להצליח בביתר כי קבוצה גדולה צריכה מאמן גדול שלא מפחד מאף קבוצה . ואתה אלי כהן סיימת את דרכך
השב   •  10
143
אלי כהן לך הביתה17/11/13, 22:23
לא רוצים את המאמן העלוב והפחדן הזה שרק משחק לרגליים של היריבות ומנהיג שיטת משחק של קבוצת תחתית . נקווה שטביב יחזיר את השריף ויחזיר לנו את האור למנורה
השב   •  20
142
הילה זכות17/11/13, 22:09
שהיה לכל שחקני ביתר ירושלים בהצלחה ובלי בושות שוב שבוע טוב לכולם
השב   •  10
141
איל17/11/13, 21:18
למה אתם מצפים באמת אני לא מבין סגל של שחקנים לא מוכרים עם מספר נקודות שגםלנו אין , ותגידו תודה אם לא תתמודדו בתחתית . באמת קצת סבלנות אוהדי בית"ר שנה הבאה אני בטוח שתדברו בחלק העליון של הטבלה.
השב   •  12
140
שמעון כאסח, אופסייד17/11/13, 21:16
ברוכיאן יכול להוסיף מהרבה בחינות, בעיקר ביכולות שלו. אבל ברוכיאן הוא לא מנהיג. כשמפילים עליו תיק מנהיגותי - לא רואים ממנו מנהיגות או יכולת.
השב   •  31
מאור18/11/13, 07:53
יוסיף לביתר בכל הפרמטרים.
השב   •  10
139
נאור17/11/13, 20:54
אין שיטה אין יכולת אין דברים יפים הכל מקרי, תן לדוד לשחק תפסיק להיות פחדן תתחיל להשתמש באיציק כהן כחלוץ ולא כשחקן ליד דגל הקרן, תתעורר אלי הסבלנות נגמרת, אף אחד לא אומר לך לקחת אליפות אבל גם איך שאתה מנהל את בית"ר זה ביזיון.
השב   •  30
138
אלירן17/11/13, 20:40
להעיף את אלי כהן ולהביא את דוד שלי ראובן עטר
השב   •  31
137
יוסי17/11/13, 20:33
אוהדים תרגיעו , בהתחלת העונה לא הייתה לנו קבוצה . וחוץ מזה לביתר כרגע יש שחקנים בינוניים תנו לו זמן בלי לחץ בבקשה ממכם. רק בלי לקלל אותו זה מכניס את כל המערכת סתם ללחץ.
השב   •  30
136
יעקב17/11/13, 20:18
התמיכה של הקהל הכניסה אנרגיות לשחקנים וביגלל זה כל הנקודות עד עכשיו ולא ביגלל שהוא מאמן גדול אם הוא היה מאמן גדול היינו לפחות מקום שלישי אם כדורגל בהרבה יותר יפה
השב   •  20
135
גיל17/11/13, 20:17
הוא לא פוגע כבר מתחילת העונה,ואתה לא עושה עם זה כלום.הוא חלש ומתנהג כמו כוכב .מאמן רציני היה נותן לו בראש!
השב   •  12
134
קלוז׳17/11/13, 20:15
הקבוצה בלי כושר גופני, אין לשחקנים ביטחון, אין מלחמה על הכדור, אין כדורגל! אמנם לא ניקח אליפות אבל אני לא יכול לראות את הקבוצה מעוררת רחמים במגרש.
השב   •  21
133
ביתר ירושלים בדם17/11/13, 20:05
אלי תתפטר לא רוצים אותך יותר
השב   •  20
132
מירו17/11/13, 20:02
אלי אתה מאמן קבוצות תחתית לא יעזור לך איפה השריף איפה
השב   •  11
131
שלומי17/11/13, 19:59
אין שכל אין דאגות כל הטענות של אוהדי ביתר נכונות
זה לא מאמן שמתאים לביתר ועד עכשיו היה להם הרבה מזל ואם המאמן ימשיך כך המזל בסוף נגמר ואז ביתר בבעיה
השב   •  20
130
שמוליק17/11/13, 19:13
השב   •  10
129
אוהד17/11/13, 18:54
דווקא בגלל שכולם שם צעירים אז כואב לנו שאין להם מאמן שיודע לכוון. יש לך את רביבו וברוכיאן שיודעים לשמש דוגמא אבל במקומם אתה מעדיף את אייס קרים החלש ומולמו המתוסכל..
השב   •  21
128
יהודה17/11/13, 18:18
לא החתמת את ברוכיאן מהתחלת העונה, התחנן לשחק בבית׳ר ואנחנו התחננו אליך שתחתים אותו, לא חבל על כל הזמן הזה.
השב   •  10
127
אבי17/11/13, 18:07
השב   •  10
126
רביבו17/11/13, 18:00
לא מתאים לרמה הירושלמית
השב   •  10
125
אייל17/11/13, 17:56
שום בעיטה למסגרת!אין בעל הבית! אין התקפה! מספיק לך? אם אתה לא יודע,תתפטר!
השב   •  20
124
משוגע17/11/13, 17:37
פרננדס צדק הוא יכול לאמן ברמת גן או בעכו לא בביתר ירושלים,
הקבוצה מושתת על מקריות והרבה מזל
רוצים לראות כדורגל יפה
חבל שהשריף התלכלך עם האוהדים
חבל שיוסי מזרחי תפוס
צריך להביא את מנחם קורצקי
להחתים אותו לכמה שנים טובות ולהביא איתו יחד את תמיר כהן
השב   •  10
123
רן בן שמעון17/11/13, 17:36
למר אלי כהן היקר . תפסיק להתבכיין יש לך קבוצה של צעירים אם מרץ ואטרף לכדורגל אם קצת כייון ביתר תגיע למקומות הראשונים העונה . דוד רביבו כל משחק שנכנס כמחליף משנה את כל המשחק אז תתחיל לחשוב טוב יותר ולהפסיק לפחד .ולהפסיק להגיד מה מצפים ממנו. תשאף גבוהה ותצליח ..
השב   •  10
122
אהבת ביתר17/11/13, 17:26
אלי כהן היקר להזכירך לפני תחילת הליגה לא היה סגל והייתה אי וודאות אגב בגלל זה גם החתימו מאמן בשקל עשרים עם יומרות כמו של עכו אחרי שעיבו לך את הסגל מצפים שתתיישר ותשחק התקפי ותפסיק לספר לנו כמה אנחנו צריכים לחשוב בקטן ביתר זה מועדון גדול ויש סגל לא רע בכלל וצריכים לחשוב ולחלום בגדול אם אתה לא מסוגל תזוז לעכו
השב   •  00
121
קובי17/11/13, 17:21
איתנו עד סוף העונה ואם תמשיך את אותה צורת שכונה של משחק שאנחנו משחקים עדיף שנרד ליגה אלי כהן תבין אתה המאמן הכי גרוע שהיה לביתר מאז שהיא נוסדה
השב   •  10
120
אילן17/11/13, 17:21
בחיפה זה הפסד של מאמן איך לא להכניס את ברוכיאן ואת אלחין כן מישהו יכול להסביר
השב   •  30
119
מאיר17/11/13, 17:18
הכל מקרי. אין מה לעשות ביתר תמיד תשאף למצויינות. אין מקום לבינניות בקבוצה כמו ביתר..
השב   •  10
118
ניר17/11/13, 17:01
השב   •  11
117
אביאל ויצמן17/11/13, 16:59
הרוש חדד(מגן שמאלי שתוקף) טונייס קפילוטו דסה ברק משה (קשר אחורי בודד) רביבו וקריאף(קשרים 50:50 שרביבו תוקף מתי שקריאף נישאר לישמור מאחור) ברוכיאן מתחת לחלוצים בנגורה ואיציק כהן שיש לך ספסל קטלני לחילופים כמו סולליך מולמו זונס זיקרי אליחן נחמני
השב   •  01
116
דקל ביתר17/11/13, 16:53
לא רוצים מאמן פחדן הליגה כל כך חלשה שגם אים הנוער אפשר לשחק יפה יותר
השב   •  00
115
סוסו מבת ים17/11/13, 16:27
לפני שיהיה מאוחר מדי וטדי יהיה ריק . אלי כהן משחק כדורגל פחדני ולא מהנה גם עם הנוער אנחנו אמורים להיראות יותר טוב כאן זה לא עכו ור ״ג כאן זה ביתר ירושלים
השב   •  50
114
L.F17/11/13, 16:23
אתה במועדון הכי גדול בארץ וגם עם נעלה עם הנוער אנחנו מצפים להיות בצמרת!
השב   •  30
113
איתי17/11/13, 16:06
התוצאות לא כ"כ רעות עד עכשיו, אבל עם כל הכבוד הניצחונות מול בני יהודה והפועל ת"א לא עושים עליי רושם כי הקבוצה שיחקה גרוע. אנחנו לא ברצלונה ולא באיירן מינכן אבל יש לנו סגל לא רע בכלל יחסית לליגת העל ואין עמדה שאנחנו חלשים במיוחד.
יש פוטנציאל להראות כדורגל יפה, לא חייב תמיד לנצח אבל להיראות כמו קבוצה. שנה שעברה עד המשבר בית"ר שיחקה את הכדורגל הכי אטרקטיבי בארץ. כן, יותר ממכבי ת"א. אמנם לא הכי טוב אבל הכי אטרקטיבי, כדורגל התקפי שהביא אותנו למקום גבוה בטבלה. השנה יש לנו סגל שחקנים לא פחות טוב אבל איכשהו הכל מקרי במשחקים שלנו. מצפים שתעשה שינוי ותגרום לשחקנים לשחק חכם כי כרגע זה נראה כמו 11 שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם, כל אחד לחוד ולא כמו קבוצת כדורגל.
יאללה בית"ר.
השב   •  40
112
אביעד17/11/13, 16:05
אלי, בוא אני אתן לך מספר עבודות ותבצע אותן בסדר?
המילה = אופי. בסיכום מלא אני רוצה שתסביר לי אותה אחת ולתמיד.
ולהלן השאלות:
1) המשחק מול הפועל ידוע שמדובר בפוקס רציני, אבל גם שמדובר בשער יש לו מבשל והוא? דוד רביבו נכון. עכשיו כמה דקות מאז השחקן קיבל?
2) אם וכאשר היינו מפסידים מול הפועל בטדי האם המילה אופי הייתה משתנה?
3) הקבוצות שניצחת הם:
מכבי פתח תקווה.
בני יהודה
הפועל רמת השרון
והפועל תל אביב.
3 מהם קבוצות תחתית 1 מהם קבוצה במשבר. האם אתה חושב שניצחנו בגלל יכולת?
4) תנסה משהו חדש, משהו אחר דבר חדש שלא ניסית. קשר התקפי? "הבאנו את ברוכיאן" לא אתה הבאת צא מהקרדיט היתום הזה. אתה רצית את זנדברג שחקן מוביל בקבוצת רמת-השרון. (אפשר לצחוק פה). עכשיו "הבאנו" זה נחמד מה עם "שיתפנו"? איזה בעסה לך שנפצע אייס קרים אה? עכשיו ירד לך 1 שתפס מקום של קבע בהרכב. ולא בגלל יכולת. אלי אתה צריך משקפיים. + לענות לי השאלות.
השב   •  100
צהוב בנשמה17/11/13, 16:17
השב   •  20
שלומי17/11/13, 19:54
האמת נראה לי שאנחנו מנצחים
השב   •  10
אלי כהן18/11/13, 12:57
אתם יכולים להמשיך עם ההצגה הזאת , אני בבית״ר ירושלים נשאר. ואם אתם רוצים את רביבו בהכרב אז כדאי שתפגינו גם אליי קצת אהבה נקווה לצאת עם נקודה ביום שבת. מקסימום נפסיד אני אאשים אתכם ויתרץ שקרית שמונה היא גם קבוצה גדולה שלקחה אליפות לפני שנה וחצי .. שבוע טוב
השב   •  00
111
אלי17/11/13, 16:03
מר אלי כהן הנכבד אנו רוצים כדורגל אטרקטיבי ולא פחדני ומסוגר כמו שאתה מנמיך ציפיות בראיון כך אתה משחק תפנים הגעת לביתר ירושלים ולא לרמת גן או חולון. צורת המשחק שלך תוביל אותנו ללאומית האמת האשמה במי שמינה אותך ולא בך בכל מקרה אם לא תעיז ותיקח סיכון גם לא יהיה לך סיכוי זכור לא מאוחר.
השב   •  10
110
אביעד17/11/13, 15:59
אוהדי בית"ר בחיים לא יבקשו ממך מקום ראשון אז בטל הדבר בטל. הרי גם אתה יודע שזו לא הדרישה. מהי הדרישה? מה שאין כרגע בשום חלק על המגרש.
מלחמה. כן זה מה שחסר.
משחק שלם מול מכבי חיפה מתנהל בחצי המגרש של אריאל הרוש. לא צריך להיות דוקטור לכדורגל מספיק בן אדם שלמד עד כיתה ג'' כדי לספור את כמות המסירות בהתקפת בית"ר שלא עולה על 10.
אין משחק. אין גליצ''ים.
והבדיחה? שחקן כמו אייס קרים, שהוא פותח כבר מתחילת העונה ושהוא נפצע אתם חושבים לשחרר אותו בינואר. שמדובר בפציעה של שבועיים. אז למה לשלב שחקן שאתם יודעים שהוא לא טוב? בכוונה? זה לא יד מכוונת של מאמן זה מאמן שמסתכל הגנה ולא מעבר.
איך יכול להיות שאתה עולה עם 3 חלוצים. שאחד מהם איציק כהן בתפקיד מס'' 9 אמור לתת מהרחבה פנימה לא מעבר מגיע לחצי המגרש כי אין קשר התקפי אחד בקבוצה שיערב אותו במשהו. איך זה יכול להיות? זה מערך התקפי רק עפ"י האתר הזה שלא כזה מבין בכדורגל. 3 חלוצים מאחוריהם 3 קשרים אחוריים. אייס קרים 1 שדואג לשתף את אריאל הרוש בכל משחק ושחקן 1.90 שלא יודע לעלות לכדור גובה. עזוב אם כדורגל זה מקצוע אז כולכם פנסיונרים. אתה ועמיתך לכדורגל אתה מוזמן לראות קצת משחקים של קבוצות מקצועניות ולבדוק אם האוהדים טועים/צודקים. כי כל כלום בכדורגל יגיד לך שהמשחק מול מכבי חיפה היה הצלחה גדולה וזה שלא חטפנו 4-0 זה טוב, למרות שיחקנו מול קבוצה שלא רצתה גם את זה אבל גם הצליחה להוציא 2-0 ואגב כדורגל בלי גליצ''ים זה כדורגל בלי לחימה. בטדי זה לא יסחוב הרבה זמן אתה תלך לעגלה מתפרקת אחרת בבית"ר אין מקום לעגלות בטח שהם מתפרקות ובטח שהמנורה הוא סמל במונך התנ"ך אצלך ולא מעבר. אם רק היית מבין מה זה אריה בית"ר ואיך בית"ר צריך להתנהג! כן להתנהג על המגרש. אולי קצת תלמד את תורת ימק"א ותחזור אלינו עם ציפיות חדשות ולא של המיטה שלך.
השב   •  70
109
סהר17/11/13, 15:50
מצפים לראות כדורגל מהקבוצה
אתה לא יכול להוציא את הקהל טיפש!
רוצים כדורגל רוצים מלחמה על כל כדור
ואלי כהן אין שיטה בביתר ואין כלום ואיך שנראינו מול מכבי חיפה זה פשוט גועל נפש
השב   •  40
108
ואמוס ראמוס17/11/13, 15:48
אריק נכשל כי היה לו יותר מדיי בייצים ופתח עם קשר אחורי אחד נגד הגרמנים . . אבל בפיגור הוא מכניס את ברק משה ?
השב   •  10
107
ואמוס ראמוס17/11/13, 15:46
ואם אין קפה לך תקנה !
השב   •  01
106
ביתרי וותיק17/11/13, 15:46
רוצים לראות גם משחקנים פחות מוכשרים במידה והם טוענים שהם כאלו ,לפחות לחימה ,תנועה עם כדור ובלי כדור ,כושר גופני טוב ,וחוסן גופני .
בקיצור מלחמה .
השב   •  10
105
ואמוס ראמוס17/11/13, 15:45
שלא תבינו אני מחבב את בייתר אבל תרגעו תנו לאלי כהן זמן . . אין לכם שחקנים שמתאימים לשחק במועדון כמו בייתר . . אל תשכחו מעדתם בחיפה אבל ניצחתם את הפועל . . הכי חשוב אל תהיו כמו אוהדי מכבי ת''א שמצליח להם הכול טוב שלא מצליח מאשימים את כול העולם
השב   •  00
104
ביתרי וותיק17/11/13, 15:45
אבל נראה לי שהקהל הביתרי מצפה לראות מעט יותר כדורגל עם התקפות על שער היריב ,וכושר גופני שהולם את המחזור השמיני בליגת העל .
לא רוצים לראות שחקנים שמוחלפים בחימום או בדקות הראשונות בשל שרירים תפוסים .
השב   •  10
103
לירון17/11/13, 15:37
מ 30,000 מול הגועל, לא יבואו אפילו 3,000 בגלל הגישה הלוזרית הזאת של המאמן הליצן הזה!
השב   •  20
102
אני סבלני17/11/13, 15:36
אז מה עם הפסדנו לחיפה.. אנחנו נבנים לאט לאט ובסוף יהיו תוצאות תנו שקט וזמן לאלי כהן ולצוות המקצועי.. שנה הבאה חובת ההוכחה אז אלי תהנה מהשנה ושיהיה בהצלחה
השב   •  00
101
מי שלא קופץ אדום17/11/13, 15:34
מגיע לו את כל הכבוד אבל לדעתי אם הוא רוצה לתרום לביתר אז אין לו כלים לעשות את זה על הדשא שיקבל איזה תפקיד במועדון בגלל הכבוד והאהבה אליו אבל מה שנכון נכון במגרש הוא קונוס
השב   •  01
100
בוודאות17/11/13, 15:33
קרית שמונה מרוויחה. ברוך השב,מר שריף
השב   •  10
99
אחד שמבין17/11/13, 15:32
ולא על הנקודות. איך יכול להיות שאופיר קריאף ואייס קרים עדיין בסגל עם יכולת של ליגה למקומות עבודה מקסימום?
השב   •  10
98
אופיר17/11/13, 15:30
הדעות שלך יפות מאוד ואתה תומך בדעות של הקהל אבל אתה יותר מתאים ביציע ולא על המשחק. אוהב אותך אבל פרוש אחי
השב   •  11
97
שי17/11/13, 15:29
אלי כהן, בית"ר ירושלים זה לא הפועל רמת גן ולא רעננה, בית"ר זה מועדון עם רזומה,קהל,שאיפות וכו''.
אבל בוא רגע שים את הדברים האלה בצד,כמה שאלות יש לי אלייך מדוע אתה מעז להגיד מתי בית"ר ניצחה שם לאחרונה בחיפה,מדוע אתה מתרץ את האי הצלחות של בית"ר בכך שיש שחקנים צעירים וקבוצה שנבתנה כשבועיים לפני פתיחת הליגה אז בוא נעשה קצת סדר קודם כל מתי ביתר ניצחה בחיפה לא אמור לעניין אותך צריך לעניין איך הקבוצה נראתה בחיפה,עוד דבר לקבוצה אין סגנון,אין שיטה,הכל עובד על מקריות,הקבוצה משחקת חושך,אלי כהן היקר בוא פנה את המקום שלך למישהו ראוי למה אתה עם כל הכבוד פשוט לא מתאים לבית"ר!
השב   •  10
96
גיל17/11/13, 15:27
ביתר ירושלים גדולה עליו. ואני אחד שמכור למשחקים ורואה כל משחק הוא פשוט לא מתאים
השב   •  01
95
אורי17/11/13, 15:26
אתם אנשים הזויים שחכתם שכמעט ירדתם ליגה ושלא היה לכם כסף למסטיק.יש לכם מאמן ענק רק חבל שאתם לא מבינים בכדורגל.עכשיו הייתי מוכן לקחת אותו במקום אלישע שכמעט הוריד אותנו ליגה עם תקציב ענק.אז תרגעו ותנו זמן למאמן לעבוד.
השב   •  21
94
ביתר בלב17/11/13, 15:26
שחקן חסר ביטחון כל כדור שמקבל מחזיר למי שמסר לו
השב   •  21
93
אושר17/11/13, 15:25
דחוף להוציא את אופיר קריאף הפחדן שרק מחזיר כדורים אחורה שחקן בלי ביטחון ובלי טיפת יצירתיות גם אם אני מאמן אום אל פאחם אני לא פותח עם הפח הזה מחריב משחקים
השב   •  20
92
חיים17/11/13, 15:21
נו באמת נראה לכם שברוכיאן שווה משהו הבן אדם נתן רק עונה טובה אחת וזה היה כשהיה סביבו כוכבים מאז הוא אפס כלומניק שמטייל בקבוצות שכולם זורקים אותו לספסל בחוץ עדיף לבנות על רביבו כבר למרות שהוא גם שחקן עייף כבר
השב   •  24
צהוב בלב17/11/13, 15:43
ואת הדעות הסתומות שלך תשמור לעצמך.
השב   •  30
91
יקון17/11/13, 15:15
אנחנו לא מעריכים את המאמן שיש לקבוצה . הוא מאמן ראוי מאוד ומשחקנים בינוניים מוציא את המקסימום
השב   •  00
90
עידן17/11/13, 15:11
אתה כל הזמן אומר ברוכיאן יכול להוסיף המון ומאז שהוא בא לא נתת לו 10 דק תתחיל להזיז ענינים
השב   •  10
89
המסונן17/11/13, 15:06
אחד המשחקים הקלים של ביתר ירושלים.קרית שמונה באה עם הרכב טלאים בלי הגנה ובלי התקפה ועם רקורד לא טוב בטדי והרי לכם מתכון לנצחון.אם יתנו יחס טוב לנצחון של ביתר אני מהמר סינגל על ביתר.אני בדרך כלל מפסיד בוינר.לכל אוהדי קרית שמונה לכו סינגל על ביתר.הרי לא כולכם תתפסו.מספיק שאחד יפול.בהצלחה לקרית שמונה.
השב   •  10
88
מאור17/11/13, 15:04
תקבל אותה אבל עם כח גדול באה אחריות גדולה אתה אמור להבין שביתר זה סיר לחץ ירושלמי וזה אחד המבחנים של מאמנים הכי גדולים אז בהצלחה וברוך הבא לביתר לא מתאים ינואר בפתח !
השב   •  10
87
פישטה17/11/13, 15:00
הליגה חלשה וכל קבוצה אפשר לנצח, גם את מכבי ת"א - לפרטים פנה לשריף. אל תנמיך ציפיות בבקשה. לא מדברים על אליפות ואין בעיה להפסיד לחיפה בחיפה אבל רוצים לראות קבוצה שמשחקת ולא אוסף מקרי של שחקנים מבוהלים שלא יודעים מה לעשות. המשחק מול חיפה חשף שהכל מקרי בקבוצה ושהיא לא יודעת מה היא רוצה מעצמה. אתה אחראי חביבי.
השב   •  10
86
ריקו17/11/13, 14:48
מאמן כדורגל צריך לראות את המשחק ונסות לשנות לפי השחקנים שיש בספסל כולם ראו שנגד חיפה הקבוצה לא מאורגנת והולכת לאיבוד רביבו היחידי שיכל לשנות כבר בחילוף הראשון זה היה מתבקש ולא לחכות לדקה ה70 מעניין שכולם רואים חוץ מאלי כהן
השב   •  21
85
יקיר17/11/13, 14:44
אתה הבעיה הכי גדולה בביתר ירושלים אתה חייב ללכת הביתה זה גדול עליך!
השב   •  30
84
ניסים טיבי17/11/13, 14:36
אלי תפסיק לחפש תרוצים עם תיכשל.ביתר קבוצה מספיק טובה כדי להיות בפלייאוף העליון.וגם מספיק טובה שהייתה צריכה לנצח את חיפה.אל תחפש תירוצים זה מראה על מאמן ברמה ביננוית.ום לא למטה מזה.
השב   •  10
83
מומיק לשלטון17/11/13, 14:33
הקבוצה משחקת כדורגל מגעיל חסר יצירתיות וחסר צבע אנחנו קבוצה אפורה חסרת כישרון וכל זה רק בגללך כל מי שקצת יצירתי נמצא על הספסל, השחקנים שמים עליך פס קריאף זורק זין והוא טאבו בהרכב למרות שגם הוא יודע שהוא לא נותן 10% מעצמו!! תלך הבייתה ויפה שעה אחת קודם..
השב   •  30
82
הנמר הצהוב17/11/13, 14:32
לך הביתה אם זה כדורגל אז אתה לא מאמן לך תלמד מגיא לוזון צריך לשים גולים אבל אתה משחק בונקר
השב   •  00
81
דרור17/11/13, 14:23
אלי כהן וכל התקשורת הישראלית , תבינו פעם אלת ולתמיד אוהדי ביתר הם אוהדי כדורגל ולא אוהדי נצחונות כמו שאתם מציירים זאת. אנחנו רוצים לראות שהקבוצה משחקת כדורגל מניעה כדור ונלחמת על המגרש , התוצאה היא לא החשובה . הדרך היא החשובה ולצערי ולצער כל אוהדי ביתר , אין דרך הכל מיקרי . ופה הבעיה , לצערי אדון אלי כהן פרננדז צדק במה שאמר לך
השב   •  31
עופר ג.17/11/13, 14:54
לקחת לי את המילים מהפה. רוצים לראות השקעה על המגרש זה הכל.
השב   •  00
80
סיסו אבוטבול17/11/13, 14:22
אחי תגיד איזה כדור לקחת גם אני רוצה. אולאי אתה אומר את זה מתוך יעוש עים כל הכבוד לבית״ר שלנו אבל אנחנו לא ברמה שלהם אחי תפסיק לרשום שטויות
השב   •  00
79
גאון כדורגל אוקראיני17/11/13, 14:16
מקום 5 גם טוב חח
השב   •  00
78
שחור צהוב17/11/13, 14:11
על איזה דרך בדיוק. אתה מדבר? הקבוצה נראית גרוע ביותר מול הפועל בטדי ניצחנו אבל בפוקס מחצית ראשונה הם היו אמורים לתת לנו שלוש גולים ויצאנו בנס הקבוצה כל הזמן משחקת אחורה למה? איפה הכושר הגופני של השחקנים אלי דיבורים לחוש מציאות לחוד חבל! ויאללה בית"ר
השב   •  10
77
סנדלאוי17/11/13, 14:07
השב   •  03
76
חיים בסרט האוהדים17/11/13, 14:03
אלי כהן עושה עבודה נהדרת עם החומר שיש לו הרכב השחקנים שיש בבית"ר זו קבוצה שמועמדת לירידה אלי כהן מוציא מהם את המקסימום
השב   •  13
75
אוהד בית״ר17/11/13, 14:03
מה הסיבה שבבית״ר מנמיכים ציפיות ? למה לא לישאוף להגיע הכי גבוה שאפשר!
השב   •  11
74
בית״רי מאשדוד17/11/13, 14:02
עכו , רמת גן או באר שבע אנחנו בית״ר
השב   •  71
נחמן מאומן17/11/13, 14:12
קודם כל הוא לא אמר באר שבע תפסיק להמציא שטויות ודבר שני באר שבע היום הקבוצה הטובה בארץ והלואי עלינו לשחק ברמה של באר שבע . אח שלי אני מבין אותך אבל אתה לא צודק לך תעשה חמוצים
השב   •  10
73
נתן17/11/13, 13:58
כמו שאנחנו ניראים זה עוד נצחון לביתר.גם שהיינו טובים וגם שלקחנו אליפות לא נצחנו בטדי.אז אתם יכולים להיות מאושרים יש לכם עוד שלוש נקודות.
השב   •  30
שור צהוב17/11/13, 14:34
אם את בנאדו הוצאנו מהבעסה, עכשיו תורכם.
השב   •  10
72
יוני17/11/13, 13:56
השב   •  20
71
דני17/11/13, 13:55
מאמן עלוב שמשחק לרוחב תשאל את גוטמן מה קורה כשלא נותנים לנו כדורגל התקפי - גם מקום ראשון לא יעזור לך
שחק לעומק לא לרוחב
וההתבטאויות שלך פשוט מראות שאתה לא מתאים לאמן את ביתר
"מתי ביתר ניצחה בחיפה" - זה בדיוק מה שהיה בראש של השחקנים שלך מתחילת המשחק לכן נראינו ככה מול קבוצה במשבר בלי ביטחון
"תיקו מול רעננה (ב 10 שחקנים אחרי שהובלנו פעמיים) זה טוב" בטח שהם משחקים לרוחב

לך חזרה לרמת גן ומהר. לשם אתה מתאים.
מאמן עם אופי של תחתית
השב   •  40
70
אייל17/11/13, 13:54
השב   •  20
69
עומר17/11/13, 13:52
וכל ילד ראה מהדקה הראשונה שאין עושה משחק והכל ברדק אחד שלם. נראה היה שעשית בכוונה. העדפת להפסיד העיקר לא לעשות את מה שכל העולם ואישתו ראו, חסר פליימקר. בנוסף, אם אתה מתגאה בניצחון על הבועל אז מצבך באמת קשה כי אם שכטר היה ביום בינוני המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד וזה במשחק בית עם 30000 אלף אוהדי בית"ר. אתה פשוט לא מתאים חביבי.
השב   •  20
68
רואים שאתה לא מבין17/11/13, 13:51
השב   •  32
שי17/11/13, 14:09
וטוב שכך
השב   •  30
איתי17/11/13, 16:10
כי הוא היה טיפש מספיק כדי לתמוך בלה פמילייה. אבל בתור שחקן הוא אפילו הרבה יותר חלש מאייס קרים. מצער אבל לא ראיתי ממנו אפילו פעולה אחת טובה העונה
השב   •  00
67
אוהד17/11/13, 13:51
זה מה שאנחנו מצפים וכדורגל אלא ברזיל זאת ביתר זאת הרוח תביאו לפה את גיא לוזון וטביב אל תשכח בסיבוב לפטר את רייכמן מהנוער ולשים שם את שמעון צרנוחה
השב   •  40
66
אייל מלוד17/11/13, 13:50
אחלה מאמן וגם סמל בביתר
השב   •  40
65
אריאל17/11/13, 13:45
ולהביא את אלי אוחנה
השב   •  22
יניב17/11/13, 13:53
אלי כהן רע מאוד לביתר אבל אוחנה זה אסון.
השב   •  10
יוסי17/11/13, 20:46
אלי אוחנה חושב ומבין רק מילה אחת: התקפה, בקיצור ביתרי אמיתי.
השב   •  10
64
משה ניסים17/11/13, 13:43
אלי כהן לאן אתה חושב שהגעת ? לעכו? אחי נצרת? צפרירים חולון? לאן ? בבית״ר ירושלים תמיד הציפייה היא לסיים ראשונים . אז תתחיל לחשוב אחרת יא מאמן פחדן
השב   •  41
63
אייל מלוד17/11/13, 13:40
אלי כהן תתעורר ביתר זה לא רמת גן אם אתה לא מסוגל לעמוד בלחצים אל תהיה שם לא חסר מאמנים שירצו להגיע למועדון מפואר כמו ביתר
השב   •  30
62
מצפן17/11/13, 13:40
תקשיב טוב מאמן פח שגונב דעת,גם אוהדי ביתר הטיפשים ביותר יגידו לך שיצאתם בנס,דבר אחד אתה תיקח בחשבון יש לכם להגיע ליפו,ומה עם תקבלו4?תשים ממפתחות?אולי שוב תזכיר את הנס שהייה לכם.
השב   •  32
ירושלמי17/11/13, 14:05
גבר אנחנו לא צריכים אותך בשביל לדעת שניצחנו אתכם בפוקס לצערנו, אז עשה טובה ותתעסק בקבוצה שלך..
השב   •  12
איתי17/11/13, 14:30
עלק נס זה ששכטר שחקן ביצה זה בעיה שלכם מחצית שנייה היינו יותר טובים מכם והגיע לנו לנצח במחצית השנייה
השב   •  22
אוהד שרוף17/11/13, 16:02
ק פ י ל ו ט ו
השב   •  01
מצפן17/11/13, 16:12
ללא ספק שבמחצית השנייה שיחקתם טוב יותר,אבל המרחק בין לשחק טוב יותר,לבין להגיע למצבי הבקעה בטוחים כמו במחצית הראשונה הדרך ארוכה מאוד,למען הספורט שאפו על הניצחון.
השב   •  20
61
ערבי17/11/13, 13:40
וחלשים מאוד ורק תשחקו פתוח בבקשה רק כך כולם יחגגו עליכם כל שבוע.ואין קפה ואין בקלואה זבלים
השב   •  16
ירושלמי17/11/13, 14:00
אז מי פה האפס ?
יאללה לך עוף לקנות קפה !
השב   •  31
שונא הבועל17/11/13, 14:03
לא נהנתי ממנה בכלל..
השב   •  20
איתן טייב17/11/13, 14:04
תחזירו הבשמים סחנין כפר של גנבים איחס
השב   •  10
מאיה17/11/13, 14:22
השב   •  11
ביתרי בדם17/11/13, 14:27
השנה בעזרת השם תקבלו בראש
השב   •  10
60
יוסי17/11/13, 13:37
אם מאמן אפס ופחדן מכניס את ברק משה במקום קשר התקפי בזמן שאנחנו בפיגור, מה נשאר?

לא תמכור לנו נצחונות מקריים כשיטה ודרך, אנחנו מקבלים בהבנה אפילו הפסדים העיקר שנשחק יפה!
השב   •  40
59
ששון17/11/13, 13:36
יחזיר אותנו לתקופת הזוהר של שנותה 90'' ניינטיז מייקל ג''קסון היי פייב ספייס גירלס והקומדי סטור :))
השב   •  10
58
מה ?17/11/13, 13:34
1. אל תתין לניצחון על הפועל להטריף שך את המוח אתה מאמן פח
2. לא רציתה את ברוכיאן בכלל אתה מאמן םח
3. אתה מאמן פח
השב   •  10
57
אלי בן בשט17/11/13, 13:30
אל תעשה תכניות לטווח כל כך רחוק.עוד שני הפסדים ואתה ברמת גן.
השב   •  50
56
אדומה מלידה17/11/13, 13:29
השב   •  34
עסיס17/11/13, 14:05
השב   •  10
איתן טייב17/11/13, 14:06
ומה עם אמא שלך?
השב   •  00
הנמר הצהוב17/11/13, 14:29
אם מהפה שלך יוצא זבל אז את מיץ של הזבל צריכה מלפפון גדול
השב   •  10
55
משה17/11/13, 13:28
מאמן רדוד זמנך עבר ..
השב   •  30
54
ביתרי מראשל"צ17/11/13, 13:26
ראשית אני מודה שמחתי שהגעת אבל כגודל הציפייה כך גודל האכזבה!למה? 1. אתה לא מפנים את הרוח הביתרית -לא רוצים אליפות או צמרת קודם כל כדורגל התקפי ואתה מתחילת שנה משחק 3 קשרים אחוריים רק מפחד!ובגלל זה אתה מעלה את קריאף "כאילו" קשר התקפי והוא לא פוגע מתחילת שנה כי הוא לא כזה ואתה מאבד אותו!בקשור האחורי במיוחד שחוץ ממנו אין לנו קשור אחורי ראוי (אייס קרים לא שייך לענף! אין לו מושג!גמלוני,איטי,גליץ לא מסוגל בגלל מבנהו,ברק משה לא ברמה של ליגת על),דבר נוסף חוץ מרביבו וברוכיאן אין לך קשר פליימקר ואתה חייב לשחק לפחות עם אחד מהם ואתה לא עושה זאת!זו הבעיה הכי גדולה של ביתר כולל בחיפה!אין קשר יצירתי! סולליך וגו''נס הם חצי חלוצים ולא קשרים טבעיים!והכי מצחיק שהזכרת את המשחק נגד הפועל! בגלל המשחק ההגנתי-הייתי בטדי והתביישתי! היינו צריכים לקבל עשירייה!עד המחצית משחק עלוב שאתה לוקח אותו כאילו עמידה במבחן כי זאת בדיוק הבעיה שלך אתה מסתכל על תוצאות ואנחנו מסתכלים על יכולת!ובתגובה שלך אתה מראה שאתה עדיין מתקשה להפנים!!
השב   •  140
ליאור17/11/13, 14:03
שחקן ועוד איך ברמה של ליגת על.
היו לו משחקים בהם הפגין יכולת גבוהה מאוד
השב   •  20
53
כאן זה לא עכו ור ״ג17/11/13, 13:25
כאן זה לא עכו ור ״ג . להחזיר את דריו את השריף ואת שחקני הבית ולהיפטר מהזרים העלובים האלה שהמאמן הפחדן הזה החתים
השב   •  90
52
אליהו17/11/13, 13:24
השב   •  34
51
אסף17/11/13, 13:23
מי שלא רואה שחסר קשר יצירתי בקבוצה פשוט לא מבין כדורגל. ודרך אגב יש לך שניים כאלה שיושבים על הספסל.
השב   •  50
50
ביתרי17/11/13, 13:23
למה לא מפטרים את המאמן הזה ? טביב תעשה מהלך ותחזיר את השריף לפני שיהיה מאוחר מדי
השב   •  70
49
צהוב שחור בנשמה17/11/13, 13:22
המאמן הזה משחק כדורגל פחדני ולא תוקפני רק השריף יחזיר את הכבוד לקבוצה ויחזיר לנו את שחקני הבית להרכב
השב   •  70
48
סליוסיס17/11/13, 13:21
מצפים שתציג כדורגל שאפתני לא פחדני . שאתה משחק נגד מכבי חיפה תעלה כדי לנצח ולא כדי לשחק על תיקו. זאת לא בית״ר שהאוהדים רוצים לראות ואולי התירוץ שלך היה עובד לפני שנה
השב   •  10
47
המלך17/11/13, 13:19
המאמן הזה יוביל אותנו לאבדון
השב   •  60
46
יואב התותח17/11/13, 13:18
המאמן הזה יחזיר אותנו לתקופות האפלות שלנו
השב   •  20
45
אדומה מלידה17/11/13, 13:18
השב   •  02
44
טל17/11/13, 13:18
לא מעניין אותנו איזה מקום אנחנו אנחנו לא אוהדי מכבי חיפה שחיים על תארים רק דבר אחד מעניין אותנו שלא תשחק פחדני שתגדיל ראש ותדע שפה זה לא הפועל רמת גן או עכו תשחק התקפי עם לב ונשמה וגם אם תפסיד נעודד אבל נדע לפחות שניסת לשחק ולא להסתגר ראה מקרה אלי כהן השריף ארבע הפסדים תחילת מחזור וקיבל את כל התמיכה מהקהל ואחרי זה בא רצף יפה של ניצחונות
השב   •  20
43
אחד שיודע17/11/13, 13:18
לא יכול להיות ששני שחקנים כמו ברוכיאן ורביבו ישבו על הספסל, הם לפני כולם היו צריכים להיות בהרכב הפותח, אחד מימין ואחד משמאל, איך לא ראית את מה שכולם ראו שאין אמצע שדה אין מי שימסור כדורים לחלוצים המשחק תקוע ואז מוסרים אחורה. תבין אין לך שחקנים מי יודע מה שאתה מרשה לעצמך לשים אותם בחוץ. אלה מרימי הקרנות של ביתר אלה בועטי העונשין ואלה עושי המשחק של ביתר. אז בבקשה תתחיל לראות יותר טוב ולהכניס אותם דחוף למשחקים אבל את שניהם ביחד זה יהיה הכי טוב למשחק של ביתר.
השב   •  50
42
קוקו17/11/13, 13:17
דריו מתגעגעים, תחזור ותעשה סדר במרכז המגרש, תזכורת קטנה לכולם, תבדקו מה קרה בשנה שעברה כשדריו חזר לשחק אחרי האדום בקיית שמונה, הקבותה לא הפסיקה לנצח ( כמובן עד מקרה הצ''צ''נים)
השב   •  90
41
יוסי17/11/13, 13:17
השב   •  10
40
יוני כריש צהוב17/11/13, 13:16
אלי כהן שאתה אומר ניצחנו את הפועל תל אביב למה בדיוק אתה מתכוון הפועל ישבו עלינו כול המשחק מול מכבי חיפה לא בעטנו אפילו פעם אחת לשער ואתה עוד אומר ניצחנו את הפועל אתה מאמן קטן שמתאים לליגה לאומית ולא לקבוצה גדולה כמו ביתר ירושלים נקודה
השב   •  40
39
אודי17/11/13, 13:13
עוד בלוף התחיל לדבר. אף אחד לא דיבר על אליפות קודם כל בגלל שאתה המאמן!! דבר שני:רוצים לשחק כדורגל התקפי ומעניין!! אני רואה משחק של ביתר ובא לי להקיא כמה הוא משעמם ומגעיל! הניצחון על הפועל?? זה הגאווה שלך?? פעם אחת היינו ברחבה שלהם במשחק בית וכבשנו אז מה? התביישתי בניצחון הזה בדיוק כמו שאני מתבייש שאתה עומד על הקווים בטדי.
השב   •  71
38
שמעון17/11/13, 13:10
השב   •  30
37
מישו17/11/13, 13:07
מצד אחד רוצים שיבוא קהל מצד שני מנמיכים ציפיות. אני לא מכיר מישהו שישלם על כרטיס בשביל לראות בינוניות ומטה. תכניסו את זה טוב טוב לראש שלכם. בקיצור, תודיעו לנו מתי מכוונים לצמרת הגבוהה ואז נגיע. (המיקום בטבלה לא משנה לנו רק שיהיה כדורגל נורמלי)
השב   •  80
36
יעשה את העבודה17/11/13, 13:07
השב   •  30
35
דוד17/11/13, 13:06
מאמן שלא שואף לדרוס תליגה שלא יגיע לקבוצה של אריות
השב   •  71
34
רועי17/11/13, 13:05
השב   •  00
33
יוסי17/11/13, 13:05
הרס לנו את הכבוד.

מאמן פחדן ומגעיל
השב   •  40
32
העתקתם כתבה מעיתון ירושלים17/11/13, 13:03
אלי המאמן הכי חלש שהיה בביתר. קבוצה שלא זזה ביחד. אין תנועה בלי כדור. הרכב מובטח לשחקנים שלא מגיע להם כמו קריאף ואצילי. אין תרגיל אחד בכדורים נייחים. אוסף של שחקנים שמשחקים ביחד. זוועה
השב   •  60
31
שור צהוב17/11/13, 13:00
צא לוזר צא
השב   •  50
30
ירון17/11/13, 12:57
השב   •  11
29
אורי17/11/13, 12:54
דריו צדק שאמר לך שכאן זה לא עכו. אתה מאמן שחושב כמו בקבוצה קטנה.

את הפועל ניצחת במזל גדול וזה רק בגלל הקהל. בנס לא קיבלנו 4 כבר במחצית הראשונה. אז אל תתהדר בניצחון הזה, כי השחקנים נראו כמו כלום על המגרש. מצב אחד, גול אחד. זה כל מה שהיה שם.

אין שום צורת משחק, השחקנים לא עומדים נכון על המגרש ואין שום דרך של התקדמות במועדון. אנחנו רוצים לראות כדורגל טוב! כמו שנראינו נגד חיפה ובכלל בשאר העונה, אנחנו עוד נסתבך בתחתית.
השב   •  201
28
שי17/11/13, 12:49
בביתר משחקים קדימה לא אחורה נלחמים כל משחק כדי לנצח לא נותים מתנות אבל איתך משחקים סגור ומיאש אנחהו לא קבוצת תחתית ולא מוכנים שתעשה אותהו כאלה לך הביתה אם אין לך ציפיות
השב   •  130
27
ירושלמי17/11/13, 12:48
למרות שזה נראה לך שאלה רטורית אז כן אנחנו רוצים לסיים ראשונים, אם לא אתה היינו משחקים כדורגל הרבה יותר חיובי, מה אתה מתלהב שניצחנו את הפועל טוב שלא שמו לנו ארבע בטדי.. אם היית יודע להשתמש בשחקנים ולא מוריד אותם להגנה כל הזמן היינו בצמרת הגבוהה היום !
השב   •  80
26
מישו17/11/13, 12:47
על מה אתה מדבר בכלל? שמעת פעם מישהו מאוהדי ביתר מדבר בשלב הזה על מקום ראשון? קודם שהקבוצה שאתה מאמן תחבר ארבע מסירות בהתקפה ותבעט למסגרת כדור או שניים במשחק (מסירות בין טונייס לקפילוטו לא נחשב),אחר כך תבוא אלינו בטענות. הטעות הכי גדולה שלך היא שאתה מבזבז זמן בלענות לקהל ,שתמיד צודק דרך אגב, במקום להתרכז בלשחק כדורגל. תדאג שביתר לא תבייש את הסמל זה יותר חשוב מהשטויות שאתה מדבר.
השב   •  110
25
בני17/11/13, 12:47
לא ישים יותר מ20.23 מיליון בשנה וכמובן חצי מזה מחסיות,תמיד יביא זרים וצעירים זולים בשביל להרוויח,חכו חכו,אין ספק שהציל אתכם אבל אתם תרא לאורך השנים יהיה לכם קשה להיות קבוצה בינונית
השב   •  38
קובי17/11/13, 13:41
תקציב: 30 מיליון(נניח)
תרומה מראש העיר: 6.5 מיליון
תרומה מהעמותה:2 מיליון
תרומה מערב תרומות: 2 מיליון
סה"כ 10.5 מיליון מתרומות.

12-15 מיליון מכרטיסים ומנויים.

2 מליון מהטוטו.
2 מיליון מפרסום.

סה"כ הכנסות במינימום 26.5 מיליון.
רגע! יש מצב אולי שהתקציב לא 30 מיליון?! , העיקר שלפי החישוב טביב שם 14 מיליון מהכיס!
השב   •  11
סמי17/11/13, 14:11
התגובה הביתרית הכי שנונה שראיתי.

לקובי אל דאגה, אוהדי ביתר לא קוראים עד הסוף, ובעלי זכרון קצר כך שלא יזכרו את ההתחלה.
השב   •  10
אריאל17/11/13, 14:13
ראש העיר השיג 6.5 מליון שקל?? הלוואי.. העמותה 2 מליון? אתה עדיין תקוע בעונה שעברה?? מה שכן לא ציינת חסויות שהוא הביא, ונכון שהוא לא הוציא פה כסף אבל הביא את אבנר קופל שזה יאמר לזכותו! רק שכחת דבר אחד.. לבית"ר ירושלים היו חובות שאלי טביב כיסה כבר עכשיו חלק גדול מהם! כמה הוא הוציא מכיסו אני לא יודע אני לא רואה החשבון שלו, ולא של המועדון.. אבל הוא הוציא, ולא מעט!!
השב   •  20
שי17/11/13, 15:19
אז לפי מה שאתה כותב, המצב יותר גרוע ממה שמתואר ע"י קובי. שכן לפי טביב התקציב לא יכל להיות גבוה בגלל שחלק גדול ממנו הופרש לסילוק חובות. וקובי כלל לא התיחס לזה! מה שאומר שהתקציב מתחיל בעצם מ 20-22 מליון, וההכנסות גבוהות בהרבה!
השב   •  00
יעל17/11/13, 15:49
יש לזכור שיש גם הכנסות מזכויות שידור (טלוויזיה), ואת העובדה שהוא קיבל את הקבוצה בחינם!
הוא קיבל נכס שיש לו ערך בלי לשלם עליו שקל!
השב   •  00
24
אריאל17/11/13, 12:46
אף אחד לא מצפה שנסיים ראשונים, ואפילו אם לא נגיע לפלייאוף העליון אנחנו נוכל להשלים עם זה(למרות שזה פספוס ענק כי השנה הליגה באמת חלשה) אנחנו מצפים לדבר אחד, רוח בית"רית!! אנחנו לא מכירים את המילה תבוסתנות, פחדנות, כדורגל שלילי במטרה להעביר את הזמן מול מכבי חיפה גם שאנחנו בפיגור.. ממך אנחנו מצפים לכדורגל יותר שוטף, יותר התקפי, מהשחקנים אנחנו מצפים למלחמה על המגרש!! הפסדנו להפועל חיפה במשחק בית (במושבה) ואף אחד לא קילל או התעצבן, כי תקפנו ותקפנו.. מול הפועל וסכנין חשובה רק התוצאה, מול שאר הקבוצות חשובה הדרך! אנחנו בית"ר ירושלים!
השב   •  140
צודק בכל מילה!!17/11/13, 12:54
כל מילה נכונה מדוייקת ובמקום!!
השב   •  30
ירון17/11/13, 19:34
אחי אתה צודק במליון אחוז בכל מילה שרשמת הייתי ברוב המשחקים ופשוט אין לחימה.אלי כהן תתעורר!
השב   •  00
23
ירושלמי17/11/13, 12:46
אלי טיפה יצירתיות לא תזיק. לדוגמה תנצל את הייכולת של דסה בקישור כמו אבי ריקן בזמנו גם דריבל מהירות ובעיטה טובה יש את תומר ירוחם ששווה את כל אסופת הזרים. תאמין לי שזה יצליח בגדול!
השב   •  70
22
צהוב17/11/13, 12:45
יאללה כבר
השב   •  60
21
יוסי17/11/13, 12:41
אתה מאמן פחדן ומגעיל.
איפה ראית קבוצה עם 4 קשרים שלא מסוגלים לתת כדור אחד במשחק?
קברת את רביבו ואת אבירם היחידים שמסוגלים לעשות מהלך נורמלי.
אל תסבול מהלחץ - לך הביתה!
כל קבוצה היתה מפרקת את חיפה, אתה שואל מתי ניצחנו שם? לך תבדוק, כל העולם ראה את הרגליים הרועדות של חיפה חוץ ממך. ביזיון!
השב   •  120
יוריסטה17/11/13, 20:12
תגידו שזה נגמר רק ב 2 שערים במקום 5
השב   •  00
20
פאק מאן17/11/13, 12:41
1. לא להיות פחדן . 2. אתה בדיוק כמו יובל נעים שהחדיר בשחקנים שהם לא מסוגלים ואז עם אותו הרכב אלי כהן עשה בית ספר לליגה . 3. לא יכול להיות שקריאף היה שנה שעברה השחקן מס1 של ביתר והשנה (בגללך כמובן ) הוא משחק רק אחורה 4. אם תגיע למשחק בגישה שאנחנו לא מסוגלים אז אני אשמח לארוז לך את התיק כי אין דבר כזה בביתר . 5 . אני מקווה מאוד שטביב יבין מהר שאתה לא צריך להנהיג את ביתר וישלח אותך מהר מאוד הביתה
השב   •  90
19
מ1936 ולתמיד17/11/13, 12:40
ואנחנו קבוצה מפחידה! אם יגיע חיזוק כזה אני מאמין אנחנו מסיימים 2-5 העונה ועונה הבאה אליפות זה לא מילה גסה.. יאללה טביב פוש אחרוןן!
השב   •  71
18
שחר17/11/13, 12:36
השב   •  60
17
טביביאן17/11/13, 12:36
השב   •  31
16
גולן17/11/13, 12:36
רק הוזלה משמעותית של הכרטיסים ופתיחת היציע הדרומי בחינם לילדים ונשים תגרום לקבוצה לנצח
השב   •  40
15
באר שבע17/11/13, 12:36
מסתכל במיקום ? סתם גזירת קופון
השב   •  11
14
Aviv17/11/13, 12:33
רוצים לראות כדורגל שמצדיק את הסגל הטוב שיש לך אדון אלי כהן. אין שיטה וטביעת אצבע של מאמן בביתר
השב   •  90
13
אחד שלא מבין17/11/13, 12:33
לפחות ציפיתי שגם אתם תעשו סיבוב על פחיפה
השב   •  20
12
גולן17/11/13, 12:30
רק ניצחון ויכולת גבוהה תחזיר את הביטחון אמנון אוהבים אותך
השב   •  10
11
נאמן17/11/13, 12:29
ארביטמן יסגור בחיפה נקודה
השב   •  04
10
שלומי בראשי17/11/13, 12:28
אף אחד לא חושב מקום ראשון,אנחנו רוצים כדורגל.
תכניס את זה טוב טוב לראש ואל תנסה לעשות מקהל כל כך גדול טיפש.זה לא מקום ראשון או כדורגל ירוד כל כך,יש גם באמצע ואולי גם קצת יותר מזה ויש לך את הכלים,פשוט התפקיד שלך להשתמש בהם נכון.
תחשוב על זה.
השב   •  401
אילן17/11/13, 12:44
צודק 100% אנחנו רוצים כדורגל ראוי
השב   •  10
שלומי קעקוע17/11/13, 13:07
כל מילה בסלע !
השב   •  20
ביתרי17/11/13, 13:13
ניתוח מדויק צודק במיליון אחוז
השב   •  10
עידן התותח17/11/13, 20:52
אין ספק שאתה צודק!! כל מילה בסלע! לך תהייה נציג במקום הלה פמלייה!!
השב   •  00
9
ביתרי בדם17/11/13, 12:28
גם אם יהיה לנו את מסי וניימאר בחוד והגנה פויול ופיקה ודני אלבס.. אנחנו עדין נפסיד..
כי זה מאמן פח ! ופחדן! איפה השריף??
השב   •  80
8
ניב המגיב17/11/13, 12:26
בעיקר התקשורת אשמה במצב הליגה
השב   •  11
7
בני17/11/13, 12:25
עופו
השב   •  39
6
בית"רי בדם17/11/13, 12:22
טביב תביא לנו את מאוולי. אחד החלוצים הכי טובים בארץ. כובש בלי הפסקה. אם לא בינואר, אז בקיץ כשיסיים חוזה באשקלון. אבל תנסה לסגור איתו כבר עכשיו כי קבוצות אחרות כבר מדברות איתו
השב   •  11
5
שלמה17/11/13, 12:18
השב   •  30
4
יניר17/11/13, 12:18
טביב תכלס הציל אתכם וזה יפה,ברור שבגלל אינטרס,אבל זה לא צריך לעניין אתכם,אבל עדיים התקציב נמוך וההשקעה מועטה השאלה זה שנה הבאה אני אומר הוא לא ישקיע כמו בהפועל,לא שבהפועל השקיע הרבה,פשוט היה לו כסף מליגת האלופות,אם לא היה שם 25 מיליון לא יותר אבל אצלכם ישים פחות,תזכרו!כל שנה שאתם איתו תקציב 20.22 מיליון לא שקל יותר וכמובן חצי מזה מחסויות.אתם לא תקחו עם טביב אליפויות מוכן לחתום לכם!
השב   •  46
סטלן17/11/13, 14:21
השב   •  01
3
קובי17/11/13, 12:17
כן אנחנו מצפים לנצח בכל משחק ומי שלא חושב ככה אסור לו להיות בביתר זו בדיוק הסיבה שאתה לא מתאים לביתר אנחנו לא קבוצה קטנה אנחנו רוצים לנצח בכל מקום ואם לא מנצחים לפחות רואים דרך שיטה משהו .. אצל אלי כהן אין כלום השחקנים רצים על המגרש כמו עכברים מפוחדים עשה טובה לעצמך ולנו תתפטר!
השב   •  141
2
יחזקאל17/11/13, 12:14
עם שניהם יהיה לנו את ההתקפה הישראלית הכי טובה בליגה. חייבים גם חיזוק למרכז המגרש במקום אייס קרים. מקווה שהברזילאי קאצ''ובה שווה משהו, ואם לא אז עדיף כבר להשקיע במישהו רציני, שלא יהיה לנו עוד אייס קרים אחד.
אם כל זה יקרה, אז תהיה לנו רביעייה קדמית עם ברוכיאן, ג''ונס, ארבייטמן ועזריאל. הרביעייה הזו שווה גול כל משחק.
השב   •  130
1
דור מיכה17/11/13, 12:12
בהצלחה לביתר
השב   •  83
בני17/11/13, 12:23
מה אתה משחק אותה?היו מביאים לך שחקנים של בייתר היית אומר לכו מאיפה שבאתם,יחנפן עלוב
השב   •  36
סטלן17/11/13, 14:20
אני אוהב מכבי כמו ביתר מבחינתי שניהם ציונים אוהבי ישראל בניגוד עליכם, אל תקנא סכנין הם אחים שלך
השב   •  20
מייק18/11/13, 02:00
תהנו ממנו הלוואי עלינו מאמן כזה
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
/* LAST / NEXT ROUNDs */