יום שני, 08.07.2024 שעה 19:44
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

אלי כהן: מה מצפים מאיתנו, שנסיים ראשונים?

אחרי 150 יום בבית"ר ירושלים, המאמן מנמיך ציפיות: "לא מקבל את זה שאומרים שאין לנו אופי, ברוכיאן יכול להוסיף המון. אשב עם טביב, יהיו שינויים"

|
אלי כהן וקריאף.
אלי כהן וקריאף. "יש מחשבה לטווח ארוך" (שי לוי)

אחרי ההפסד למכבי חיפה ועם הפנים לקריית שמונה, מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, מתחיל להבין לאן הוא הגיע. בית"ר ירושלים, זו שניצלה במחזור האחרון מירידת ליגה, זו שעברה טראומה לא פשוטה בשנה האחרונה, עדיין תיחשב תמיד כקבוצה שצריכה לספק תוצאות ולשחק כדורגל אטרקטיבי.

"לפני פתיחת העונה אף אחד לא חלם על פלייאוף עליון, היום עם 14 נקודות רמת הציפיות עלתה, אני אוהב אתגרים אבל גם צריכים להיות ריאליים", כך במילים האלה מתחיל לספר אלי כהן את הדברים כפי שהם נראים בתוך המועדון.

"השנה הקבוצה נבנתה עם מחשבה לטווח הארוך, אני לא אוהב קלישאות אבל באמת זו המציאות, קח שחקנים כמו עומר אצילי, איציק כהן ורועי זיקרי, אלה שחקנים שבאו מלמטה, צעירים שעוד לא טעמו את ליגת העל, אבל בפוטנציאל הם אלה שבעוד כמה שנים יוכלו להגיד שהם גדלו והצליחו בבית"ר ירושלים. יש פה דרך, אנחנו קבוצה צעירה ויש לנו שאיפות זה ברור אבל צריך סבלנות, יש פה שחקנים שבונים עליהם לשנים הבאות, לא רק אלה שהגיעו גם אלה שנשארו כמו אלי דסה, אופיר קריאף ושי חדד, אבל רגע, צריך להבין שלא עושים הכל במכה אחת".

 
 הבאנו את אבירם ברוכיאן כי הוא יכול להוסיף לנו המון לא רק ביכולת, אלא גם מבחינה מנהיגותית 
 
 
 

כל מי שלא אימן את בית"ר ירושלים ושמע על הלחץ בקבוצה לא יכול לדמיין מה זה להיות המאמן של הקבוצה הזו עד שהוא עומד על הקווים בטדי. אחד הדברים איתם מתמודדים במועדון ולא רק המאמן, אלא גם בעל הבית אלי טביב, היא רמת הציפיות של האוהדים מהקבוצה.

"האוהדים הם חלק בלתי נפרד מאיתנו, אבל מה מצפים, שאנחנו נסיים במקום הראשון? אני יודע שלא נראינו טוב מול מכבי חיפה, אבל מתי בית"ר ניצחה בחיפה? אני לא אומר שאנחנו לא באנו לנצח, בית"ר כמועדון וכקבוצה באים לכל משחק לנצח ולא משנה מי עומד מולנו. אני לא מקבל את זה שאומרים שאנחנו קבוצה בלי אופי". מנתח אלי כהן.

אלי כהן (חגי ניזרי)
אלי כהן מחייך. "באים לנצח בכל משחק, (חגי ניזרי)
 

מול חיפה לא נראיתם טוב בכלל. על איזה אופי אתה מדבר?
"עמדנו מתחילת העונה בהרבה מבחני אופי. הניצחון על הפועל תל אביב, החזרה מפיגור לניצחון מול בני יהודה, אותו דבר מול מכבי פ"ת. עד למשחק מול מכבי חיפה בחמישה משחקים ברציפות אנחנו ללא הפסד וזו קבוצה שכרגע בכלל לא יכולה לדבר על מיקום, לא רוצים לדבר על זה כרגע. התחלנו את הליגה במחזור השלישי, התחזקנו תוך כדי שאנחנו מתכוננים למשחקים, זו המציאות ועדיין אני חושב שאנחנו צריכים ויכולים להיראות הרבה יותר טוב. אנחנו בית"ר ירושלים, באים לנצח בכל משחק".

לקראת המשחק מול קריית שמונה אלי כהן מתכנן לבצע שינוי בהרכב ולפתוח עם דוד רביבו או אבירם ברוכיאן בקישור. אם יש שחקן שעליו בונים מאוד בבית"ר ירושלים הוא אבירם ברוכיאן. אלי כהן רוצה להכניס אותו כבר לעיניים וזה יקרה בשבת הקרובה מול קריית שמונה. "הבאנו את ברוכיאן כי הוא יכול להוסיף לנו המון לא רק ביכולת, אלא גם מבחינה מנהיגותית. הוא אמור היה לקבל דקות במשחקים האחרונים אבל זה לא יצא בגלל הפציעות שנפלו עלינו תוך כדי המשחק, אני מאמין שברוכיאן יוסיף לנו המון".

אלי כהן (משה חרמון)
אלי כהן. "אומרים שאנחנו קבוצה בלי אופי" (משה חרמון)
 

כשמדברים עם אלי כהן על השאיפות של בית"ר ירושלים העונה, הוא מבקש להמתין עם סימון מטרות. "צריך לראות איך דברים יתפתחו במהלך העונה. אנחנו קבוצה שנמצאת בתהליך אבל אף אחד לא שוכח שמדובר בבית"ר ירושלים. הכוח שלנו בניגוד לקבוצות אחרות שאולי היו מועדות בתהליך של בנייה הוא הקהל שלנו שנותן לנו המון אנרגיה, יחד עם זאת, בוודאי שיהיו שינויים בינואר ונרצה להתחזק, אני לא רוצה להיכנס לשמות של שחקנים שיבואו או יעזבו, אני אשב עם אלי טביב ונעשה את הדברים בצורה מסודרת ועם מחשבה כמו שעשינו עד היום, הראייה היא תמיד לטווח הארוך".

אלי כהן לא רוצה להתייחס לשמות, אבל בבית"ר ירושלים בהחלט מתחילים לדבר על שחקנים שאולי יגיעו לקבוצה. אחד השמות החמים הוא שמו של שלומי ארבייטמן שאלי טביב מחזיק ממנו וכך גם המאמן אלי כהן, גם שמו של אוהד קדוסי עלה.

אלי כהן (יניב גונן)
אלי כהן. "יהיו שינויים בינואר" (יניב גונן)
 

פטרונו של ארבייטמן, אריק איזיקוביץ', אמר ל-ONE: "שלומי היה נרדם עם חולצה של בית"ר מתחת לכרית כשהוא שיחק בפ"ת. מבחינה רגשית אין מה לדבר, הוא חוזר לבית"ר בלי בעיה. אם בית"ר תגיע איתו לסיכום כספי אני אהיה השושבין. למועדון גדול שלומי יסכים לחזור מחו"ל ובית"ר זה אחד מהם. אם טביב יסתדר איתו כספית אני מחזיר אותו לבית"ר ירושלים".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */