יום שבת, 21.09.2024 שעה 05:58

שייע פייגנבוים פוטר מכפ"ס, פליקס נעים מונה

פרסום ראשון: המאמן שמע מ-ONE על פיטוריו והיה המום. במועדון הגיבו: "מודים לו על פועלו ומאחלים הצלחה". פרקליטו: "הוא פגוע, הרים אותם מהקרשים"

|
שייע פייגנבוים ביציע. פוטר מכפ
שייע פייגנבוים ביציע. פוטר מכפ"ס (יניב גונן)

פרסום ראשון: מאמן הפועל כפר סבא, שייע פייגנבוים, פוטר מתפקידו. המאמן פליקס נעים, שהיה בעבר עוזרו של אלי גוטמן במספר קבוצות, מונה במקומו.

מהפועל כפ"ס נמסר: "בישיבת דירקטוריון של הפועל כפר סבא הוחלט על שינויים בצוות המקצועי של המועדון. הוחלט על מינויו של פליקס נעים לתפקיד מאמן הפועל כפר סבא במקומו של שייע פיינגנבוים. וכמו כן, על מינויו של שחר מרקוביץ' למאמן הכושר של הקבוצה".

"פליקס בנה ואימן עד לאחרונה את מכבי דליית אל כרמל ואת תוצאות עבודתו ראינו היטב במשחק שלנו נגדם. כמו כן הוא אימן את אסי גלבוע לפני שנתיים והוביל אותה לרבע גמר גביע המדינה ולמרחק נגיעה מעלייה לליגה הלאומית".

"לאורך הקריירה פליקס שימש כעוזרו המיתולוגי של אלי גוטמן בהפועל חיפה, בית"ר ירושלים בפראלימני קפריסין וכן עם ניר קלינגר בפאפוס וא.א.ל לימסול. פליקס, מתגורר בחיפה, מכיר היטב את ליגה א' על קבוצותיה, מגרשיה ושחקניה ואנו מאחלים לו ולקבוצה בהצלחה. אנו מודים לשייע על פועלו ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

פליקס נעים (עמית מצפה)
פליקס נעים. המחליף של שייע (עמית מצפה)
 

פרקליטו של פייגנבוים, עו"ד שי אליאס: "לא קיבלנו הודעה רשמית מהקבוצה,, רק הודעה טלפונית. הודיע לו בשיחת טלפון על הפיטורין מבלי שנעשה כל שימוע או הסבר לכך . למיטב הבנתו הם סגרו עם מאמן אחר עוד לפני הפיטורין".

"מרשי קיבל את ההודעה בתדהמה הוא היה בשוק מאחר והוא בנה את הקבוצה מהקרשים וההריסות שהותירו הבעלים הקודמים אחרי שהקבוצה פורקה שייע הצליח לבנות קבוצה שרצה בצמרת הליגה כאשר מתוך 7 משחקים, 4 ניצחונות 2 תוצאות תיקו והפסד אחד במחזור הראשון. לא ברורה הסיבה לפטר מאמן מצליח עם ניסיון כזה ויכולות כאלה שהצליח לבנות קבוצה מהקרשים. הקבוצה ממוקמת בצמרת הליגה במקום שלישי ולכן לפטר מאמן מצליח בתקופה שהקבוצה מצליחה. המועדון קרס והוא בנה את הקבוצה מלמדת על עוצמת הפגיעה בו. מרשי קיבל את הפיטורין כרעם ביום בהיר. הוא פגוע בצורה קשה מאוד מהצורה שזה נעשה ומהדרך. הנהלת הקבוצה קבעה איתנו פגישה מחר על מנת להסדיר עניינים כספיים אך לא התקבל מכתב מסודר וצר לנו שאנו מקבלים את ההודעה מהתקשורת. ולא בהודעה רשמית ובצורה מסודרת".

עו&qout;ד שי אליאס (מיכה בננו)
עו"ד שי אליאס (מיכה בננו)
 

מיד עם פיטוריו של פייגנבוים, העביר עורך דינו, שי אליאס, מכתב למועדון על כך שלטענתו פיטוריו של המאמן לא היו כדין. במכתב מפורט על כך שהנסיבות שהביאו לפיטורים אינן מוצדקות, וכי הקבוצה נמצאת בפורמה טובה ולכן אין הצדקה מקצועית למהלך. פרט לכך, אף נטען כי המאמן לא ניתנה הודעה מוקדמת טרם הפיטורים, ואף לא התקיים שימוע כמחויב בדין.

עוד נמסר במכתב כי עו"ד דורש מהמועדון לשלם למאמן סך של 378 אלף שקלים בתוך שלושה ימים, על המשכורות הנותרות בחוזה, מענק עלייה, ופיצויים בגין פיטורים שלא כדין, עוגמת נפש ופגיעה במוניטין, ודמי הודעה מוקדמת, שכאמור, לא נמסרה למאמן. בנוסף, ציין אליאס במכתב כי במידה והמועדון לא יעביר את הכספים, תוגש תביעה משפטית כנגד המועדון.

כזכור, בשבוע שעבר שיחקה כפר סבא במסגרת ליגה א' מול מכבי דלית אל כרמל, במשחק שנגמר בתוצאה 1:2 לטובת כפר סבא מצמד שערים של אורן ניסים. עם זאת, הסיפור במשחק הזה הוא לא מה שקרה על המגרש, אלא ביציעים.

שייע פייגנבוים (עמית מצפה)
שייע פייגנבוים (עמית מצפה)
 

פייגנבוים ספג קללות ממספר אוהדים של קבוצתו במהלך המשחק. בנו של שייע ושחקן העבר, רונן פייגנבוים, החל להתעמת עם האוהדים שקיללו את אביו. על פי גורמים שהיו במקום, החל להתפתח עימות בין רונן לבין אחד האוהדים, שנגמר בסופו של דבר בסטירה ששלח האוהד לעבר רונן, שהיה במקום עם בתו.

שייע פייגנבוים בן ה-65 מונה בקיץ למאמן הפועל כפ"ס במטרה להעלות את הקבוצה חזרה לליגות הבכירות. במהלך הקיץ פייגנבוים נאלץ להתמודד עם הסאגה הארוכה של זהות הקבוצה ה-16 בליגה הלאומית וכשהוא לא ידע איזה סגל יעמוד לרשותו. בסופו של דבר נשארה הקבוצה בליגה א' ובמחזור האחרון ניצחה 1:2 את אסי גלבוע.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */