יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:55

מכבי ת"א גברה על מוצקין, ניצחונות לראשל"ציות

כדוריד: הצהובים שמרו על מאזן מושלם עם 25:32 על הקבוצה מהקריות. הפועל ראשל"צ גברה 24:29 על רחובות, 25:37 למכבי ראשל"צ על על קריית אונו

|
אבי רש. מושלם (מור שאולי)
אבי רש. מושלם (מור שאולי)

המחזור ה-7 בליגת ווינר בכדוריד התקיים היום (שישי), עם סיומה של פגרת הנבחרת והניצחון על נבחרת הולנד בתחילת השבוע. המשחק המרכזי היה ב'גושן' שבקריית מוצקין, וגם לאחריו מכבי ת”א המוליכה ממשיכה לשמור על מאזן מושלם של 7 ניצחונות עם 25:32 על הקבוצה המקומית.

עד לדקה ה-20 זכינו למשחק צמוד (9:9), אבל רנן לנדסמן, בויאן בוטוליה ותומר שמעוני לצד יכולת טובה של שיקלושי בשער הבליטו את היתרון האיכותי של המוליכה, 11:16 במחצית.

מוצקין פתחה טוב יותר את המחצית השנייה, אך מכבי השתלטה על המשחק ועלתה ל-22:30. עומר דבדה ושמעוני הוסיפו עוד שניים, וסרגיי נוסקוב בן ה-16 וראדוייביץ' קבעו את תוצאת הסיום – 25:32 למוליכה.

מאמן מכבי ת"א, אבי רש אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מהניצחון. מוצקין היו עם רוטציה קצרה וידענו לנצל את זה לאורך כל המשחק".

הפועל ראשל"צ גברה 24:29 על עירוני רחובות בחוץ. למרות חסרונו של הזר האוקראיני, סרגיי ליובצ'נקו (פצוע) רחובות סיפקה פייט. האדומים ירדו עם יתרון של 4 שערים להפסקה, והובילו בהפרש של 5 שערים לאורך רוב דקות המחצית השנייה עד לניצחון בסיום.

שיקלושי. הציל את קבוצתו (דוד פליגל)
שיקלושי. הציל את קבוצתו (דוד פליגל)
 

יריבתה העירונית, מכבי ראשל"צ ניצחה גם היא, 25:37 על הפועל קרית אונו בביתה. מחזיקת הגביע רצתה בעיקר לחזור לעצמה אחרי הפגרה ולקראת הדרבי בשבוע הבא, עם חזרתו של עופר לוזון, שאף שכבש שער. יואב נאמן ואמיר לנגליב נעדרו בשל פציעות. הצהובים הוליכה 7:11 כעבור 20 דקות וירדו להפסקה ביתרון בטוח. המחצית השנייה הראתה שמכבי ראשל"צ מחזירה לעצמה את הביטחון וההפרש הוכפל. ראשל"צ עם 9 נקודות, קרית אונו מסובכת במקום האחרון עם שתיים בלבד.

בני הרצליה גברה על מ.כ חולון 21:27. השחקנים של דני ליבגוט באו בלי הרבה רגשי נחיתות והוליכו אחרי 22 דקות 7:9. הרצליה העלתה הילוך במחצית השנייה וטיפסה למקום החמישי.

א.ס רמת השרון רשמה ניצחון מרשים, 19:25 על א.כ נס ציונה. פתיחת המשחק היה שקולה, אבל הקבוצה של גלעד מאור בנתה לעצמה הפרש חשוב בהפסקה. רמה"ש המשיכה באותו קצב בפתיחת המחצית השנייה עם 8:13. נס ציונה עשתה קולות של חזרה, אבל ספגה הפסד שני מפתיחת העונה לרמת השרון שעלתה למאזן של 5 נקודות והתקרבה למרכז הטבלה. נס ציונה עם 9 נקודות כמו מכבי ראשל"צ ובני הרצליה. 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */