יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:55

שלום אביטן נפצע כשהותקף ע"י אוהדי קריית גת

תקרית מכוערת בליגה א': מס' אוהדים תקפו את שחקן העבר, כתגובה לכך שבנו, המאמן שרון אביטן, לא שיתף את שלומי משה. שלום: "אולי זה חיסול חשבונות"

|
מכות ביציע. אילוסטרציה (חגי ניזרי)
מכות ביציע. אילוסטרציה (חגי ניזרי)

תקרית חמורה ומכוערת נרשמה היום (שישי) במשחק בליגה א' דרום בין מכבי קריית גת להפועל אזור. כ-20 אוהדי קריית גת תקפו את שחקן העבר, שלום אביטן, אביו של מאמן קריית גת, שרון אביטן, שישב ביציע, בסביבות הדקה ה-75. המשחק אגב, נגמר ב-0:2 לזכותה של קריית גת משערים של גל עובדיה ועומר מולאי.

המקרה אירע כאשר שרון אביטן לא שיתף במשחק את שלומי משה, וככל הנראה, מקורבים לשחקן החלו להכות את שלום אביטן שישב ביציע. המאמן שלח את השחקן לחימום והחליט לבסוף להשהות את החילוף. משה החמיץ פנים וגם המשפחה שנכחה ביציע לא אהבה את שקרה.

 "התחילו לקלל את שרון", אמר שלום אביטן, "אני לא יודע בדיוק מי זה היה ולא מכיר אותו. אמרתי לו שזה לא מכובד ולא יפה, ופתאום התנפלו עליי 20 איש. התגוננתי כמה שאני יכול אבל אז גם קפצו על הבן שלי החייל. הייתי מזועזע ובהלם ומחלט. אני לא מכיר את האנשים הללו, ולא עשיתי שום דבר שמצריך התנפלות כזאת".

שחקן העבר ההמום הוסיף: "יש לי נפיחות בראש ובפנים. זו הייתה מסה גדולה של אנשים ואולי זה חיסול חשבונות. זו התנהגות ברברית ולא מתאימה.אני לא הולך להגיש תלונה במשטרה. לא נראה לי שיעשו משהו בנידון. זה קרה בדקה ה-75 של המשחק. ממה שראיתי לא היה כח שיטור במגרש ורק אחרי המכות הגיעו השוטרים".

שרון אביטן אמר בתגובה: “אני נגד אלימות".

אביטן (ONE)
שלום אביטן עם יוסי אבוקסיס: "הייתי בהלם מוחלט"
 

יו"ר קריית גת, מיכה יפרח אמר בתגובה: "נקווה שנעבור את זה ואני באופן אישי מאוד מגנה את מה שקרה. זה יציע עם הרבה ילדים ומשפחות ואני מקווה שדברים כאלו לא יקרו בעתיד. אני לא מכיר את המשפחה של שלומי משה באופן אישי, אבל אני מאמין שזה לא יקרה יותר ונצא לדרך חדשה"

על הקהל אמר: "צריך להגיד תודה לאוהדים שמגיעים בהמוניהם. 2,500 איש בליגה א' זה לא דבר מובן מאליו. אני מבקש מהקהל שיישארו מאופקים. אנחנו מעמידים קבוצה שתהיה ראויה לעיר ואני מבקש להבא ללמוד מהמקרה”.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */