יום שבת, 06.07.2024 שעה 01:07

קובאן ניצחה את פאו, לבוראל עם הפסד מביך

יורוליג: הרוסים התאוששו מההפסד למכבי עם 69:72. הבאסקים הובכו עם הפסד 73:63 לכוכב האדום. ריאל הביסה את שטרסבורג, שאראס הפסיד לאנאדולו

|
דיאמנטידיס. ציון דרך (GettyImages)
דיאמנטידיס. ציון דרך (GettyImages)

לוקומוטיב קובאן הוכיחה הערב (חמישי) שהמעידה הביתית מול מכבי ת"א בשבוע שעבר הייתה מקרית, כאשר השיגה ניצחון חוץ ענק 69:72 ביוון מול פנאתינאיקוס, במשחק חגיגי עבור היוונים בו קפטן הקבוצה, דימיטריס דיאמנטידיס, חגג 200 הופעות ביורוליג.

הרוסים פתחו את הרבע הראשון ללא רגשי נחיתות ועם משחק הגנה בלתי מתפשר, אשר הוביל אותם ליתרון 5 בסיומו, 12:17. היוונים התעוררו התקפית ברבע השני, אך הרוסים המשיכו להשיג נקודות קלות מתחת לסל וירדו לחדרי ההלבשה עם יתרון 31:36 בתום המחצית הראשונה.

הקבוצה של יבגני פשוטין פתחה את הרבע השלישי בדיוק באותה צורה בה פתחה את המשחק, עם הגנה אגרסיבית וחכמה, שעצרה את אלופת יוון על 10 נקודות, וסידרה לרוסים יתרון 12 בתום הרבע השלישי, 41:53. 

אך הקבוצה של ארגיריס פדולאקיס לא הרימה ידיים, ועם התפוצצות התקפית ברבע האחרון של 28 נקודות, צימקה את ההפרש לנקודה בלבד דקה לסיום המשחק, אך לא הצליחה להשלים את המהפך, כאשר ידם של קובאן הייתה על העליונה עם ניצחון ענק בסיום המשחק. 

סימאס יסאיטיס, אקס מכבי ת"א, סיים כקלע הבולט אצל המנצחים עם 14 נקודות. דריק בראון הוסיף 13 נקודות ו-8 כדורים חוזרים. ריצ'ארד הנדריקס, עוד אקס צהוב, סיים עם 10 נקודות ו-9 כדורים חוזרים.

אצל היוונים בלט ג'יימס גיסט עם 18 נקודות. ניקוס פאפאס הוסיף 13 משלו, ודיאמנטידיס סיים את המשחק החגיגי עם 6 נקודות ו-8 אסיסטים.

במשחק נוסף, לבוראל קוצ'ה ויטוריה המשיכה את פתיחת העונה המזעזעת שלה, הפעם עם הפסד ביתי מביך לכוכב האדום בלגראד, 73:63, עבורה מדובר בניצחון בכורה העונה במפעל.

דמארקוס נלסון (שבעה כדורים חוזרים) ובלייק שליב הצטיינו עבור האורחים עם 20 נקודות כל אחד. צ'ארלס ג'נקינס הוסיף 12 משלו. אצל הבאסקים בלט מילקו בייליצה עם 14 נקודות, אליו הצטרף דוויד ילינק עם 10, כאשר אף שחקן אחר לא הצליח לקלוע בספרות כפולות עבור הקבוצה של סרג'יו סקאריולו.

בית ב': ניצחונות לאנאדולו אפס ולמילאנו, ריאל פירקה את שטרסבורג
מילאנו המאכזבת התארחה אצל באמברג, אלופת גרמניה, והשיגה ניצחון חשוב 62:76. באמברג הגיעה מעודדת לאחר הניצחון המפתיע על אנאדולו אפס במחזור הקודם, ועם מאזן 1:2 מפתיע, אך כל זה לא עזר לה להשיג ניצחון ביתי שני ברציפות.

אלסנדרו ג'נטילה בלט אצל האיטלקים עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים. סאמארדו סמואלס, אקס הפועל י-ם מהעונה שעברה, סייע עם 13 נקודות. זאק רייט קלע 13 עבור המארחים, אליו הצטרף שארוד פורד עם 9 משלו, אליהן הוסיף 12 כדורים חוזרים.

במשחק נוסף בבית ב', אנאדולו אפס התאוששה מההפסד לבאמברג במחזור הקודם עם ניצחון ביתי 61:72 על ז'לגיריס קובנה ושאראס.

אקס הפועל אילת, סקוטי הופסון, בלט אצל המנצחים עם 15 נקודות באחוזים נהדרים מהשדה. קוסטאס ואסיליאדיס ודושקו סאבאנוביץ' תרמו 13 נקודות כל אחד. בצד המפסיד בלטו ג'סטין דנטמון עם 14 נקודות, וקסיסטוף לאברינוביץ' אשר סיים עם 13 משלו. שאראס סיים 8 נקודות ב-21 דקות על הפרקט.

ריאל מדריד הביסה 66:85 את שטרסבורג בצרפת, ושמרה על מאזן מושלם בראשות הבית. רודי פרננדז כיכב עם 24 נקודות עבור הבלאנקוס, אליו חבר ג'ייסי קארול עם 14 נקודות משלו. אצל הצרפתים, אלכסיס אג'ינסה סיים ערב מפלצתי של 23 נקודות ו-8 כדורים חוזרים. קווין מרפי צלף 17 נקודות וקטף 6 כדורים חוזרים.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */