יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:25

חשיפה: המהפך שדני חלוץ מתכנן באיגוד הכדורסל

תוכנית הפעולה של היו"ר, הנקראת "חזון ענף הכדורסל בארץ", כוללת: רענון ממלאי התפקידים, הרחבת הסמכויות ליו"ר, הפרדת המערכות השיפוטיות ועוד

|
חלוץ. מתכנן מהפכה (חגי ניזרי)
חלוץ. מתכנן מהפכה (חגי ניזרי)

יו"ר איגוד הכדורסל, דני חלוץ, סוגר חודשיים וחצי בתפקיד. חלוץ אמנם עדיין שותק, אך מאחורי הקלעים הוא מתכנן תוכנית מהפך לכל התנהלות איגוד הכדורסל שתוצג בפני נשיאות האיגוד בתחילת השבוע הבא.

חלוץ דורש בין השאר סמכויות נרחבות ליו"ר. במסמך תחת הכותרת "תוכנית פעולה עקרונית, חזון ענף הכדורסל בארץ"  תוקף היו"ר את התקנון הקיים: "נכון לתקנון המוצע לא מוגדרות סמכויות ליו"ר למעט סמכויות טקסיות. תפקידי הנשיאות יוגדרו באופן ברור בתקנון המוצע קיימים סעיפים שאינם תואמים גישה דמוקרטית (הפרק העוסק בבחירות, כרטיסי חינם ועוד)".

חלוץ דורש בין השאר כי נשיא בית הדין העליון יהיה בשכר, ורוצה למנות תובע לאיגוד, מה שלא קיים כיום. כמו כן, מבקש חלוץ להפריד את רו"ח מראש הבקרה התקציבית מה שקורה כיום. כמו כן דורש חלוץ שיהיו יותר סמכויות למנכ"ל האיגוד. כמו כן, לפי חלוץ המנכ"ל יהיה כפוף בפעילותו השוטפת ליו"ר, לנשיאות מצומצמת שתבחר מתוך ההנהלה הנבחרת של איגוד הכדורסל.

מבנה איגוד הכדורסל (ONE)
מבנה איגוד הכדורסל
 

כמו כן, מציין חלוץ במטרות: הרחבת מעגל העוסקים בכדורסל במדינת ישראל, פיתוח וטיפוח הכדורסלן הישראלי, מיצוי התקציבים לטובת המועדונים והקבוצות, פיתוח וטיפוח העיסוק בכדורסל בקרב ילדים ונוער, פיתוח וטיפוח נבחרות הכדורסל בגילאים השונים, חיזוק הקשרים עם המוסדות הלאומיים והבין לאומיים בתחום הספורט בכלל והכדורסל בפרט.

כמו כן, בתכנית של חלוץ התקשרות עם חברת ייעוץ אסטרטגית, מחשוב מלא של תהליך ההרשמה השנתי, צמצום בהוצאות האקדמיה ובחינת הפתרון הנכון והמתאים ליכולות האיגוד, הסדרת יחסי האיגוד, מנהלות הליגה השונות, בחינה מחודשת של הצורך והעמידה בהסכמים, הרחבת הסיוע התקציבי מהטוטו, הקמת אתר אינטרנט חדש לאיגוד, פנייה לראשי רשויות מוניציפליות ומנהלי אגפי הספורט ברשויות ורתימתם לשיתוף פעולה בהרחבת מעגל המשתתפים בספורט הכדורסל.

בנוסף חלוץ מציין כי הוא מתכוון לעשות מהפך באיגוד מבחינת ממלאי התפקידים, יישום המלצות מבקר המדינה, גביית חובות, כתיבה של נוהלים מחייבים, הסדרת ההסכמים מול מנהלות ליגת העל גברים ונשים, ניהול איכותי ושקוף, בחינה מחודשת של כל ההסכמים מול הספקים כמו: יועץ משפטי, רו"ח, בקרה תקציבית, מבקר הפנים, ביטוח נסיעות לחו"ל, בתי מלון, ציוד ספורט לנבחרות ומיחשוב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */