יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:19

מאירוביץ': חזרנו מתקופה קשה, יהיה חם נגד מכבי

שוער קריית מוצקין דרוך לקראת המפגש מחר ב-16:00 מול מוליכת הטבלה. הפועל ראשל"צ תתארח ברחובות, חממי: "נגיע לתת הכל, זאת קבוצה שיכולה לעקוץ"

|
מאירוביץ´:
מאירוביץ´: "יהיה חם" (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

ליגת ווינר בכדוריד חוזרת מחר (שישי) עם המחזור ה-7, זאת לאחר פגרת הנבחרת והניצחון ביום ראשון האחרון על הולנד 26:28. במשחק המרכזי ב-16:00 ייפגשו הרביעית בטבלה, מכבי קריית מוצקין ומוליכת הטבלה, מכבי ת"א. האם מוצקין שכבר הנחילה העונה בבית שני הפסדים למחזיקת הגביע, מכבי ראשל"צ, תהיה הראשונה שתצליח לעצור את המוליכה?  

שוער נבחרת ישראל וקריית מוצקין, אורן מאירוביץ', התייחס למפגש: "אין כמו לחזור לליגה במשחק ביתי באולם גושן. בטוח שהקהל יגיע וידחוף אותנו ומקווה שנחזור לשחק את הכדוריד שהצגנו בתחילת העונה. יהיה חם", הבטיח. "אנחנו מגיעים אחרי סיטואציה לא פשוטה, פתחנו את הליגה מצוין ואז הגיעה נפילה בדמות הפסד לאס"א ושתי תוצאות תיקו במשחקים שכבר היו בידיים שלנו. הפגרה הזו הגיעה לנו בזמן. בכל מקרה, מקווה שנצא ממנה מחוזקים כבר מחר".

האלופה הפועל ראשל"צ תתארח ברחובות ב-16:30. הקיצוני של האלופה ושל נבחרת ישראל, עוז חממי, אמר לקראת המשחק: "נגיע לתת הכל, משום שהם קבוצה טובה שביום טוב יכולה לעקוץ", אמר. "מקווה שלאחר תקופה ארוכה שלא שיחקנו אחד עם השני נהיה מחוברים. אסור לזלזל באף קבוצה בליגה, התוצאות אומרות הכל".

מן הצד השני של עיר היין, מכבי ראשל"צ עם עופר לוזון ואמיר לנגליב שחוזרים מפציעות, תארח גם היא ב-16:30 את הפועל קריית אונו. גם מבחינתה תהיה זו הכנה ומשחק ליגה אחרון לפני הדרבי הראשוני שיתקיים במחזור הבא באולם אשלים.

אל המשחק התייחס קפטן מחזיקת הגביע, יואב נאמן: "היה לנו הרבה זמן לעבוד ולחשוב, הרבה זמן לדבר בינינו, השחקנים, כדי  להוריד קצת את מפלס הלחץ שנוצר בקבוצה ולחזור לבסיס שלנו דרך עבודה קשה בכל אימון", אמר. "אנחנו אמורים להיות במוטיבציה גבוהה, עומר גרא ודניאל פרידמן חזרו לנבחרת. החבר'ה האלה אמורים לסחוף את הקבוצה קדימה".

עומר גרא (ONE)
עומר גרא בין שחקני הפועל ראשל"צ. דרבי במחזור הבא (דוד פליגל)
 

נאמן הוסיף: "אנחנו פוגשים קבוצה שעוד לא התחברה והיא מקרטעת, יש גם פערי רמות בין הקבוצות אבל נוכחנו לראות ששום משחק לא קל לנו השנה, גם מול יריבות נחותות מאיתנו. יש לנו מספר מטרות שאחת מהן היא לחזור ולשחק כדוריד טוב לפרקי זמן ארוכים ולייצר משחק שילך חד משמעית לטובתנו".

גם יתר משחקי המחזור ב-16:30: הפועל אשדוד נגד אס"א ת"א, רמת השרון נגד נס ציונה ובני הרצליה נגד חולון.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */