יום שישי, 20.09.2024 שעה 18:37

רמלה הביסה את רמה"ש, 300 צופים בלבד הגיעו

האלופה פתחה את העונה עם 53:81 ב'קלאסיקו' של כדורסל הנשים. קטיה לויצקי הצטיינה עם 16 נק' ו-14 ריב'. רק כ-300 צופים הטריחו את עצמם

|
לייני סלווין (אלונה חליווא)
לייני סלווין (אלונה חליווא)

אליצור רמלה שנהנתה משבוע חופשי במחזור הראשון, ופתחה את העונה הערב (רביעי) ניצחה 53:81 את רמת השרון ב'קלאסיקו' של כדורסל הנשים. במנהלת צריכים לעשות חושבים איך למשחק כזה, שאמור להיות השיא של העונה הסדירה, הגיעו קצת פחות מ-300 אוהדים

רמת השרון, שיחקה  ללא דנסון הפצועה ששוחררה, והגיעה למשחק עם מינוס שחקנית זרה וסבלה מנחיתות בצבע מהפתיחה, אך שמרה את עצמה במשחק ברבע הראשון זכות הקליעה מבחוץ. עם זאת, האדומות לא הצליחו להוליך בשום שלב של המשחק. רמלה הצליחה לברוח ולעלות ליתרון דו ספרתי ברבע השני, וברבע השלישי כבר ברחה ליריבה וגמרה את המשחק. שליטה של לויצקי וגידן מתחת לסלים, ומשחק טוב של נעמה שפיר הצעירה היו בין המפתחות של רמלה.

רמלה הוליכה ברוב שלבי המשחק ופתחה עם יתרון מוקדם 2:8. רמת השרון אמנם חזרה למשחק בשתי שלשות והשוותה את התוצאה, אך עד סוף הרבע שבה רמלה להוביל וסיימה את הרבע ביתרון 16:20.

ברבע השני, שפיר כבר העלתה את רמלה ליתרון דו ספרתי אחרי סל ועבירה, 19:29. מאותו שלב ועד לסיום, היתרון נע סביב הדו ספרתי כשבמחצית התוצאה עמדה על 25:37.

ברבע השלישי הגיעה הבריחה, כאשר שחקניות רמלה ביצעו ריצה אחת נוספת של 0-9, והעלו את קבוצתן ליתרון 20 נקודות (34:54), יתרון שרק המשיך וצמח עד לסיום הרבע, 37:59.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כשרמלה נותנת דקות רבות לישראליות שבקבוצה ומסיימת את המשחק עם חמישייה כל ישראלית.

קלעו לאליצור רמלה: אליסון הייטאוור 19 נק', לויצקי 16 נק' (14 כ"ח), תמרה ג'יימס 16 נק', מיכל אפשטיין 11 נק', ונסה גידן 10 נק' (11 כ"ח), נעמה שפיר 7 נק', לירן בוכריץ 2 נק'.

קלעו רמת השרון: מייגן פראזי 15 נק', בראשידה אלוהים 13 נק' (10 כ"ח), מירב דורי 10 נק', טיירה וויט 7 נק', לייני סלווין 5 נק', שני לוי 3 נק'.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */