לוח משחקים
  • שטרסבורג
  • 74 - 79
  • עירוני נס ציונה

בעזרת המזל: 80:82 להפועל ירושלים על פלוישטי

חניכיו של בראד גרינברג שוב לא ליקקו דבש, אך הצליחו לגבור על הרומנים בקרב מותח והם קרובים להעפלה. הלפרין כיכב עם 17 נק'. קיצ'ן: "ניצחון חשוב"

|
דרווין קיצ´ן. ניצחון חשוב לירושלים (חגי ניזרי)
דרווין קיצ´ן. ניצחון חשוב לירושלים (חגי ניזרי)

היא רגילה לעשות את זה קשה, רגילה להשאיר את אוהדיה מפוחדים עד דקות הסיום אבל היא גם רגילה לצאת כשידה על העליונה. הפועל ירושלים ניצחה הערב 80:82 את פלוישטי הרומנית במסגרת המחזור הרביעי ביורוקאפ והיא קרובה להעפלה לשלב הבא.

הקבוצה של בראד גרינברג רשמה שלושה ניצחונות עד כה בבית כאשר גברה גם על אקדמיק סופיה ועל ק.ק. איגוקאה הבוסנית. במחזור האחרון הפסידה ירושלים 87:80 לחימקי מוסקבה.

המשחק נפתח בצורה טובה מבחינתה של ירושלים, שפתחה עם יותם הלפרין, דרווין קיצ'ן, רונלד דופרי, ג'ון דאנקן וארטיום פרחובסקי. הרומנים עלו בחמישייה עם ולדימיטר טיקה, מוחמד אלחג'י, מרשל רוולי, בורלאקו קטלין, וכריסטופר דאן.

חניכיו של גרינברג לא זרקו הרבה מחוץ לקשת, אך הצליחו לחדור את ההגנה של הרומנים וסיימו את הרבע הראשון עם יתרון של 14:17. אל הרבע השני האדומים עלו מעט מהוססים והרומנים ניצלו זאת. דופרי קלע את השלשה הראשונה של ירושלים באמצע הרבע ואל המחצית ירדה פלוישטי ביתרון 37:39.

ברבע השלישי ירושלים חזרה למשחק וחזרה גם לקלוע. בדומה למשחקים הקודמים, גם הפעם יותם הלפרין התעורר בשלב מאוחר של המשחק והתחיל לספק את הנקודות. שלשות שלו נכנסו ובתום הרבע נראה היה כי המשחק בידיים של האדומים עם יתרון של 54:58.

ג´וש דאנקן (משה חרמון)
ג´וש דאנקן. פתח בחמישייה של ירושלים (משה חרמון)
 

הרבע הרביעי היה מותח ומורט עצבים מצד שתי הקבוצות, שלא הצליחו להגדיל פער של יותר משלוש נקודות. לאורך רוב שלבי הרבע בתוצאה עמדה של שוויון, ושלשה חשובה של הלפרין דקה וחצי לסיום קבעה 73:77 לאדומים.

ב-80:82 ג'ון דאנקן הרחיק היישר לידי הרומנים שיכלו להשוות ואף לקלוע מהשלוש על הבאזר, אך למזלם של הירושלמים הכדור לא נכנס וחניכיו של גרינברג נשמו לרווחה בסיום.

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן (19 נק'), יותם הלפרין ורונלד דופרי (17 נק' כ"א), ארטיום פרחוסקי (13 נק'), דרווין קיצ'ן (6 נק'), אלישי כדיר (4 נק'), זק רוזן, אדם אריאל ויניבן גרין (2 נק' כ"א).

דרווין קיצ´ן (רדאד ג´בארה)
דרווין קיצ´ן (רדאד ג´בארה)
 

קיצ'ן: "לא פיתחתי מומנטום, אך שאר השחקנים התעלו על עצמם"
רכז ירושלים, דרווין קיצ'ן, התייחס לניצחון הקשה ואמר ל-ONE: "שיחקנו משחק  קשה נגד יריבה עקשנית ואגרסיבית מאוד. לא זלזלנו כי מדובר ביריבה שניצחה את חימקי מוסקבה ברוסיה", הסביר.

על היכולת שהציג, אמר: "מבחינה אישית לא הצלחתי לפתח מומנטום, אבל אני שמח שהשחקנים האחרים התעלו על עצמם והשאירו את הניצחון בירושלים. הניצחון הזה חשוב מאוד עבורנו כי אנחנו ממשיכים ברצף ניצחונות וזה תורם לנו הרבה לקראת ההמשך".

רבע ראשון - 14:17 להפועל ירושלים
ירושלים פתחה עם יותם הלפרין, דרווין קיצ'ן, רונלד דופרי, ג'ון דאנקן וארטיום פרחובסקי. הרומנים עלו בחמישייה עם ולדימיטר טיקה, מוחמד אלחג'י, מרשל רוולי, בורלאקו קטלין, וכריסטופר דאן.

רונלד דופרי פתח עם שתי קליעות מוצלחות מקו העונשין ורשם את נקודותיה הראשונות של ירושלים. פרחובסקי קלע גם הוא מהקו אחרי שסחט עבירה וקבע 2:3. ירושלים פתחה היטב ועלתה ל-5:11 אחרי ארבע דקות והרומנים לקחו פסק זמן.

ירושלים המשיכה לשחק נהדר, פרחובסקי ודאנקן תירגמו את שיתוף הפעולה הפורה בניהם ל-9:17 דקה לסיום הרבע, מרשל רוולי קלע מהשלוש וקבע 17:12. עד תום הרבע הרומנים הספיקו לקלוע עוד שתי נקודות והתוצאה עמדה על 14:17 לאדומים.

מחצית - 37:39 לפלוישטי
את הרבע השני פתחו פלוישטי היטב, והצליחו להחזיר את היתרון עם 17:19 לטובתם. הרומנים ניסו לברוח לירושלים, אך פלוישטי רשמו ארבע שלשות בעוד ירושלים טרם קלעה שלשה אחת עם 23:27 לפלוישטי. ירושלים רשמה איבוד כדור 14 במשחק.

דרגאני זקוביץ' קלע שלשה נוספת וקבע, 25:30 לפלוישטי, ירושלים זרקה רק פעמיים מחוץ לקשת. דופרי רשם את השלשה הראשונה לטובת הירושלמים, 32:32. פרחובסקי קלע וצימק ל-36:34 חצי דקה לסיום המחצית, אלא ששחקני פלוישטי התעללו בהגנה האדומה וקבעו 34:39, אלא שהלפרין קלע את השלשה השנייה של ירושלים, 37:39 במחצית.

דופרי מאוכזב (חגי ניזרי)
דופרי (חגי ניזרי)
 

רבע שלישי - 54:58 להפועל ירושלים
את הרבע השלישי פתחה ירושלים עם שתי נקודות מידיו של דאנקן, שהוביל את האדומים עד השלב הזה, 39:39. קיצ'ן כבר עם שלוש עבירות בשלב מוקדם של הרבע. דופרי הוסיף עוד שתי נקודות, 39:41. ב-43:43 פרחובסקי הסתובב בצבע וקלע, 43:45 לירושלים.

אדמוביץ' קלע שלשה וצימק, דופרי קלע שתיים מהקו וקבע 48:51 לאדומים. הלפרין קלע גם הוא שתיים מהקו 48:55, אלא שהרומנים חזרו שניות למשחק וצימקו ל-52:55, אך הלפרין צלח זריקה מהשלוש חצי דקה לסיום הרבע וקבע 58:52. הרומנים עוד הפסיקו לצמק ל-58:54, גרין פיספס זריקה מהקשת והבאזר נשמע.

סיום - 80:82 להפועל ירושלים
אדמוביץ' איבד את קיצ'ן ורשם את העבירה ראשונה שלו עם פתיחת הרבע, קיצ'ן רשם את נקודתו הראשונה הערב עם 54:60. דופרי המשיך את משחקו המצוין וקבע 56:62. אלא שהרומנים לא אמרו נואש וצימקו ל-62:60, מוחמד קלע. הלפרין איבד כדור בצורה שלומאלית ופלוישטי חזרו למשחק עם 62:64, גרינברג לקח פסק זמן.

האדומים חזרו מעט למשחק וחמש וחצי דקות לסיום הרבע התוצאה עמדה על 67:67 אחרי שלשה של מוחמד. גם הכדור שזרק אחר כך נכנס וקבע 67:69 לרומנים. בדקות האחרונות של הרבע המשחק קיבל קצב מסחרר מצד לצד וכל פעם קבוצה אחרת הצליחה להשוות עם 71:71.

הלפרין קלע שלשה חשובה וקבע 73:77 דקה וחצי לסיום. פרחובסקי קלע גם וקבע 79:76 חצי דקה לסיום הרבע. הרומנים לא הרימו ידיים והחזירו פייט, אך אלילת המזל הייתה לצד הירושלמים אחרי שרגע לפני הבאזר הכדור הגיע לרומנים היישר מידיו של דאנקן, אך הזריקה לא נכנסה והמשחק התסיים עם 80:82 להפועל ירושלים.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */