יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:32

כפ"ס ניצחה את ק. אתא, עמק חפר את הוד השרון

הקבוצה מהשרון השלימה 0:3 חלק על חניכיו של אורי שפירא. שחקניו של יניב בר נצר ניצחו 0:3 את מנשה חדרה/עמק חפר, 22 נק' לגומז ז'וארס מעמק חפר

|
זהר בר נצר, מאמן עמק חפר (שי לוי)
זהר בר נצר, מאמן עמק חפר (שי לוי)

שני המשחקים במסגרת המחזור הרביעי בליגת Winner בכדורעף הסתיימו הערב (שלישי) בתוצאה חד-צדדית. עירוני קריית אתא שאירחה בעין שמר את הפועל "יואב" כפר סבא המשיכה לאכזב לאחר שספגה הפסד 3:0 (25:19, 25:21, 25:16). הכפר סבאים עם הניצחון השני העונה העלו את מאזנם לשבע נקודות. מהעבר השני, זה היה הפסד שלישי לקבוצה של אורי שפירא.

"שיחקנו טוב מאוד והיה איזון בין השחקנים והמצליב האמריקאי, ראין סטאפורד, שהיה מצויין", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף המאמן, איתי בכרך. "היה משחק יציב שלנו שלא התעלה לרמות גבוהות, אבל ידענו לשמור על היתרון שלנו ולצבור ניצחון לקראת המשחק עם מטה אשר בבית בעוד שבוע".

לאחר שצירפה בתחילת העונה את סבה פכרז וסטאפורד, הפועל כפר סבא צפויה להתחזק באמריקאי נוסף. מדובר בחוסם אמצע שאמור להצטרף בימים הקרובים. "עד שהוא לא ינחת בארץ מבחינתי זה לא רלוונטי", אמר בכרך.

"המשחק היה בשליטה של כפר סבא", סיכם מהעבר השני המאמן, אורי שפירא. "הם ניצחו בצדק למרות שהשתדלנו מאוד אבל הפערים היו גדולים מדי. אני מאחל לכפר סבא הצלחה בהמשך".

באולם רבין בהוד השרון ניצחה מנשה חדרה/עמק חפר את אליצור "אלון" הוד השרון בשלוש מערכות 15:25, 13:25, 16:25. הקבוצה של יניב בר נצר שלטה במשחק וקיבלה 22 נק' מהברזילאי גומז ז'וארס.

המאמן, זוהר בר נצר, השאיר את אחיו הצעיר, יניב, על הספסל והעלה בשישייה את רביב שחר הוותיק והטוב. "רביב שחר הוא בלתי נגמר והיה מצטיין הערב יחד עם אמיר דהאן הצעיר", סיכם זוהר בר נצר. דהאן סיים עם 9 נק' (2 קיל בלוק) כמו מרסלו באצ'י הברזילאי. צ'מיל רודיון הוביל את הוד השרון עם 10 נק'.

במשחק שפתח את משחקי המחזור, ניצחה ביום שישי מכבי ת"א את הפועל ירושלים בתוצאה 1:3. ביום חמישי ינעל המחזור הרביעי המשחק בין שהפועל מטה אשר/עכו למכבי "מוסינזון" הוד השרון.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */