יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:13

אהרונוביץ': יעקב שחר אשם במצב של מכבי חיפה

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE עסקנו במשבר העמוק שעובר על מכבי חיפה. אלון חזן: "אריק בנאדו לא שחצן, הוא פשוט בהלם טוטאלי"

|
אופירה וברקוביץ' ב-102FM
אופירה וברקוביץ' ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

חזן: "בנאדו בהלם טוטאלי", אהרונוביץ': "שחר אשם"
שוחחנו על מצבה המדרדר של מכבי חיפה, שהפסידה אמש 1:0 לרעננה, ועל מעמדו המתערער של המאמן אריק בנאדו.

הפרשן איציק אהרונוביץ': “אני ממליץ להחתים את אריק בנאדו לעוד שלוש שנים, אבל שיהיה מנהל מקצועי מעליו. האשם במצבה של חיפה הוא יעקב שחר, שכששאלתי אותו בפתיחת העונה על מנהל מקצועי הוא ענה בזלזול, זה לא עובד כך בקבוצת כדורגל. לפני שנים ארוכות כל מה שיענק'לה עשה הצליח לו, זה לא משנה מי אימן שם. יענק'לה היה כמו מאמן והביא את הזרים הכי טובים, אבל עכשיו הגיע מיץ' גולדהאר. לבנאדו יש בעיה בצד המקצועי, הוא היה בלם וראה את כל המשחק מאחור, אני חושב שהוא לוקה בעניינים הטקטיים. השחקנים אוהבים את אריק, מה שהיה עם ראובן עטר לפני שנה זה לא מה שקורה עם אריק, אבל יש בעיה עם כמה שחקנים שיענק'לה לא מתמודד איתה".

יעקב שחר (חגי ניזרי)
יעקב שחר. אהרונוביץ': "שחר הוא האשם הבלעדי" (חגי ניזרי)
 

הפרשן אלון חזן: “בנאדו לא צריך ללכת הביתה, הוא לא שחצן, הוא פשוט בהלם טוטאלי. אני רואה את החילופים בכל שבוע בהרכב ואני חושב שזו הבעיה הגדולה במכבי חיפה, הלחץ יוצא החוצה. לדעתי למכבי חיפה יש עוד כמה ראשים שמנהלים את העניינים חוץ משחר ובנאדו, וזו הבעיה של הקבוצה, אם רק שניהם היו מקבלים את ההחלטות אולי דברים היו נראים אחרת".

אריק בנאדו (משה חרמון)
אריק בנאדו. חזן: "נראה בהלם טוטאלי" (משה חרמון)
 

העיתונאי יוני הללי: “אם אריק בנאדו אומר אחרי משחק כ"כ רע שהשחקנים שלו עשו את המקסימום, אז הוא לא מתנהל נכון. הוא לא מתנהל נכון מול שחר וגם לא מול השחקנים שלו, אתמול אחרי 10 דקות של שתיקה בחדר ההלבשה השחקנים התחילו לדבר על בגדים. במכבי חיפה הקונספט הוא שאין מנהל מקצועי, יענק'לה חושב שזה טוב. שחר הוא מקבל ההחלטות הבלעדי. אם לא היה משחק בחמישי נגד פאוק אריק בנאדו כבר לא היה מאמן הקבוצה".

עסקנו גם בצד המנצח של אותו משחק ושוחננו עם יו"ר הפועל רעננה, דמיאן רויטמן.

מה החלק שלך בקבוצה?
אני היו"ר ושותף קטן של אשר אלון. אני נמצא בקבוצה כבר שלוש שנים.

מה הסוד שלכם ברעננה?
הסוד שלנו הוא הביחד, המשפחתיות. העובדה שאנחנו קבוצה קטנה בלי הרבה לחץ.

יש לך רעיון איך הופכים את הקבוצה הקטנה הזאת לקבוצה גדולה?
בשרשרת המזון של הכדורגל הישראלי אנחנו קטנים ונשאר קטנים, רעננה זה לא מכבי חיפה והיא צריכה לדעת את מקומה. המטרה שלנו היא תקיעת יתד בליגת העל, יצירת הזדמנויות לצעירים. החזון הוא לכמה שנים קדימה, זה המטרה וזה הראש.

שחקני הפועל רעננה חוגגים (שי לוי)
שחקני הפועל רעננה חוגגים. רויטמן: "הסוד שלנו הוא הביחד" (שי לוי)
 

דיין: "עבור אוהדי בית"ר צירוף של בניון הוא חלום רטוב"
שוחחנו על ההצעה של בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, ליוסי בניון לחזור ארצה ולחתום במועדון. בניון מעוניין למצות את המשא ומתן עם ק.פ.ר האנגלית לפני שישקול את הצעתו של טביב, עליה פורסם היום בלעדית ב-ONE.

כדורגלן העבר, מישל דיין: “אני חושב שמבחינת אוהדי בית"ר הג זה חלום רטוב. כבר שנים שמדברים על יוסי בניון, מאוד אוהבים אותו. אני חושב שזה יכול להיות חיבור יוצא מן הכלל אבל מנגד האוהדים בישראל לא נותנים כבוד לשחקנים גדולים כשהם חוזרים ארצה. טביב הלך קדימה עם המעורבות שלו בבית"ר ומתקדם לעבר תפקיד המנג'ר, משהו טוב קורה בבית"ר ירושלים, זה התחיל מ-30,000 האוהדים שהגיעו למשחק מול הפועל ת"א. אני מאמין שאם טביב מתכוון להביא שחקן כמו יוסי בניון הוא יביא גם עוד שחקן או שניים ברמה גבוהה".

בניון (יניב גונן)
יוסי בניון. דיין: "החלום הרטוב של אוהדי בית"ר" (יניב גונן)
 

ברזל: "חושב שההסכם יכובד, ללוזון יש עדיין מה לתרום"
עסקנו בהסכם השיווק בין הטוטו להתאחדות לכדורגל, שסוכם היום על כלל סעיפיו בתום פגישה ארוכה ומורכבת בין הצדדים.

שלומי ברזל, ראש אגף ההסברה בהתאחדות לכדורגל: “אני חושב שהסכם הרפורמה יכובד עד הסוף. אני מקווה שההסכם יפורסם על כל סעיפיו וכולם יוכלו לראות אם יש או אין סעיף בעניינו של אבי לוזון. את כל ההסכם הזה יש לשפוט לפי דבר אחד בלבד: אם ההסכם טוב לכדורגל, זה לא משנה אם אבי לוזון יהיה או לא יהיה. ועדת הכשירות תבחן כל מועמד שיתייצב בפניה, גם אם זה אבי לוזון. לאבי לוזון יש עדיין מה לתרום לכדורגל הישראלי, הוא עשה בחוכמה שלא הצהיר עד כה אם הוא יתמודד או לא. השאלה המרכזית עבור לוזון היא האם הוא יוכל להמשיך את השנתיים האחרונות הטובות שלו".

אבי לוזון (משה חרמון)
אבי לוזון. ברזל: "עשה בחכמה כשלא הצהיר אם יתמודד" (משה חרמון)
 

פלג: "איגוד השופטים מתנהל בחוסר שקיפות נוראי"
עסקנו בתוכנית במאבק המתנהל בין שופט הכדורגל תומר כהן לאיגוד השופטים, שהורד ליגה שלא בצדק לטענתו.

עו"ד אבי שינדלר, המייצג את השופט תומר כהן: “תומר כהן, שופט לשעבר בליגה הלאומית, ספג ביקורת על תפקודו והורד ליגה אחרי ארבע שנים. יש 15 שופטים בליגה הלאומית, והם עומדים למבחן לפי הציונים שקיבלו בכל משחק. איגוד השופטים קבע שהציונים של כהן היו נמוכים במהלך ארבע העונות האחרונות ושהם בשליש התחתון, אך הטבלאות שהגישו אינן נכונות. אנחנו טוענים שהטבלאות זוייפו, יש לנו את ההוכחות".

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר: “ברמה המשפטית הערעור נדחה, מה שסוכם זה שיהיה שימוע בעניינו של כהן. הדברים של שינדלר אינם מדוייקים, עובדתית כהן זומן לפגישה בה נאמר לו שאנו לא רואים לו אופק שיפוטי ובשל העובדה שאנחנו רוצים לתת הזדמנויות לצעירים, אנחנו רשאים להוריד שופטים ליגה אחרי ארבע שנים וכך עשינו. גם שופטים עם ציונים טובים יותר ירדו בעבר. יש ועדה מקצועית בראשות דני קורן שבוחנת כל מקרה ועושה זאת במקצועיות".

העיתונאי עמיר פלג: “יריב טפר מספר סיפורים. איגוד השופטים מתנהל בחוסר שקיפות נוראי, פעם שופטים קיבלו ציונים ולועדה המקצועית הייתה השפעה של 15 אחוז, היום הם מחליטים על עתידו של כל שופט. באיגוד השופטים יש אנשים לא אמינים, כל גורם פנימי שמבקר את האיגוד מוצא את עצמו בחוץ".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */