יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:53

נבחרת הרוגבי של ישראל ניצחה את נבחרת דנמרק

החניכים של רענן פן גברו 13:15 על הנבחרת הסקנדינבית אחרי פיגור 13:0 בהפסקה ומחצית שנייה הירואית. המאמן: "אנחנו עושים מסע מופלא"

|
ניצחון חשוב לישראל (ONE)
ניצחון חשוב לישראל (ONE)

נבחרת ישראל ברוגבי יצאה השבוע, לאחר ההפסד מול הולנד במוקדמות אליפות העולם, למשחק חוץ קשה בדנמרק מול הנבחרת המקומית במסגרת אליפות אירופה לאומות, כאשר ניצחון עם נקודת בונוס (מעל 3 טריים) היה יכול להבטיח עליית בית כבר בשלב מוקדם זה של הסבב (לישראל נשארו עוד 2 משחקים)

ישראל שיחקה בתנאי מזג חורפיים ומשטח דשא רטוב וחלקלק, שבהם יש עדיפות למארחת הדנית, ואכן תוצאת המחצית היתה 0:13 לדנים. נבחרתו של רענן פן חזרה מתודלקת מחדרי ההלבשה ובעזרת טריי של מישה אלי ובעיטת העברה מוצלחת של אורי אבוטבול, צמצמה את התוצאה בדקה ה-58 ל-13:7.

טריי נוסף של אדריאן ריינסטיין בדקה ה-63 צמצם עוד את ההפרש ל-13:12. המהפך הושלם בדקה ה-76 כשאורי אבוטבול העביר בעיטת פנדל וקבע את תוצאת המשחק - 13:15. ישראל חזרה מפיגור כדי לנצח את המשחק ולבסס את ההובלה בבית.

המאמן רענן פן אמר בסיום: ״שיחקנו משחק טקטי מאוד, בתנאי מזג אוויר קשים ביותר. חזרנו מפיגור לנצח את המשחק וזו בגרות של נבחרת. נמשיך הלאה במסע המופלא שאנחנו עושים בשנים האחרונות״.

שני המשחקים הבאים של הנבחרת יהיו באפריל ואם הנבחרת תשמור על יתרונה היא תעלה בית בפעם השלישית ברציפות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */