יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:43
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

אוהדי מכבי חיפה ניסו לפרוץ לחדר ההלבשה

ה-1:0 לרעננה שבר את הירוקים, שהתעמתו עם תורג'מן ותמיר כהן. בנאדו לא מתכוון להתפטר: "אם יגידו להמשיך אעשה הכל. אם לא, זכותם". צפו בתקציר

|
גבאי וגולסה ביציע. הקשר יצא בליווי משטרתי (שי לוי)
גבאי וגולסה ביציע. הקשר יצא בליווי משטרתי (שי לוי)

להגיד שמכבי חיפה נראית רע זה אנדרסטייטמנט. סגנית האלופה, פתחה את העונה בצורה מזעזעת בפעם השנייה ברציפות ולאחר ההפסד 1:0 הערב (שבת) להפועל רעננה היא עם 8 נקודות בלבד אחרי שמונה משחקים.

מתוך 6 משחקי הליגה האחרונים של מכבי חיפה, בחמישה היא לא כבשה שער. רק אותו 0:3 מול מכבי פתח תקווה החלשה מציל את הירוקים מרצף מזעזע של שישה משחקים ללא שער זכות. אבל הערב גם זה לא מנחם אף אחד במועדון מחיפה.

למרות ההפסד, אריק בנאדו לא מתכוון להתפטר מתפקידו. בנאדו אמר לסובבים אותו מיד בסיום המשחק שאין לו כל כוונה להישבר, והוא מספיק חזק כדי להוציא את הקבוצה מהמשבר אליו נקלעה.

האוהדים הירוקים הזועמים הגיבו בהתאם בסיום המשחק. כ-40 אוהדים מצאו פירצה בגדר, נכנסו דרכה, דחפו את השומרים וכמעט חדרו לחדרי הלבשה. האוהדים, שהכו צלם שניסה לצלם אותם, צעקו לעבר השחקנים: "אתם לא יוצאים מפה, בושה". בנוסף, כ-60 אוהדים מחכים מחוץ למגרש שהשחקנים יצאו.

צפו במכבי חיפה ממשיכה להתרסק

גם השחקנים סבלו מנחת זרועם של האוהדים בירוק. אייל גולסה, שלא היה בסגל הקבוצה וישב ביציע, הוברח מיציאה צדדית ולדברי נוכחים במקום הוא נראה "מפוחד". אלון תורג'מן יצא מהמגרש והתעמת עם האוהדים, כמעט עד לכדי עימות פיזי. הרכב שבו נסע תורג'מן קיבל מכות מהאוהדים.

צפו באוהדי חיפה מקללים ומתפרעים

אגב, גם תמיר כהן לא זכה לעזוב בקלות והוא וגל ניר הגיעו לכדי עימות ראש בראש עם האוהדים, שקיללו את אביו של תמיר כהן וכן את משפחתו.
 

אוהדי חיפה (שי לוי)
אוהדי חיפה מחכים לשחקנים בסיום (שי לוי)
 

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, שיצא גם הוא מהמגרש בליווי משטרתי, אמר בסיום המשחק: "אנחנו לא בתקופה טובה וזו עובדה. השחקנים רצו, אבל זה לא היה איכותי מספיק וזה לא היה יצירתי מספיק, חצאי המצבים שאליהם הגענו לא היו מספיק טובים ואילו הם, באחת ההתקפות הבודדות שלהם, הצליחו לכבוש. צר לי, זה לא המקום שרצינו להיות בו, אני מבחינתי אמשיך לעבוד קשה ואנסה להוציא את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה, אבל אין ספק שאנו בתקופה רעה. השחקנים רצו והשתדלו, אבל זה לא היה מספיק טוב".

אריק בנאדו. &qout;לא איכותי מספיק ולא יצירתי מספיק&qout; (שי לוי)
אריק בנאדו. "לא איכותי מספיק ולא יצירתי מספיק" (שי לוי)
 

"אין לנו עוד הרבה זמן, ידענו שיהיה קשה לשחק מול הצפיפיות של רעננה, ניסינו, אבל זה לא מספיק איכותי ולא מספיק יצירתי, למרות שעבדנו על זה. לא הצלחנו להביא את הפתרונות למגרש. חבל, אני יכול רק להצטער בשביל האוהדים. אנחנו בתקופה לא טובה".

כשנשאל על הדמיון בין התקופה שלו לבין התקופה המקבילה בשנה שעברה, שבעטייה פוטר ראובן עטר, אמר המאמן: "אם יגידו לי להמשיך אני אשאר בכל הכח ואנסה, אבל אנחנו במצב לא טוב. צריך לשאול את יענק'לה. אני מרגיש שיש לי את היכולות להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, זה לא מצב קל ולא תכננו שנגיע לזה, אבל אם יגידו שאני האיש שיעשה את זה, אני אעשה את זה. אם יחליטו שלא, זו זכותם. אני פה בשביל להמשיך, אני מאמין בשחקנים ואעשה הכל כדי להוציא אותנו מהמצב הזה".

יניב קטן, אנדריי פילאבסקי, אמיר אדרי ועידן ורד המומים על הספסל (שי לוי)
יניב קטן, אנדריי פילאבסקי, אמיר אדרי ועידן ורד המומים על הספסל (שי לוי)
 

לסיום אמר בנאדו על שחקניו: "כל השחקנים באים ונותנים הכל, אין לי טענות אליהם. כל הטענות אליי. יש תקופות פחות טובות בכדורגל. היום הם נתנו הכל. זה לא מספיק איכותי ולא מספיק יצירתי, אבל הם נתנו הכל"

דקל קינן אמר בסיום: "כל הפסד הוא גרוע, אנחנו מכבי חיפה וכל פעם שאנחנו לא מנצחים, כואב לנו מאוד. אבל כרגע האמת היא שאנחנו לא מספיק טובים. זה כואב ועצוב מאוד".

שחקני מכבי חיפה במהלך המשחק (שי לוי)
שחקני מכבי חיפה במהלך המשחק (שי לוי)
 

על המאמן אמר קינן: "אריק הוא האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות. אנחנו אשמים, אריק מאמין בנו וגם אנחנו בעצמנו כי אנחנו קבוצה טובה. אנחנו ביכולת לא טובה אבל אנחנו מכבי חיפה ונצטרך לדעת לצאת מהתקופה הזו. לדעתי זה (פיטורים אפשריים של בנאדו) בכלל לא צריך להיות על הפרק, אריק הוא האחרון שצריך לבוא אליו בטענות, אנחנו אשמים"

בצד המנצח, אקס מכבי חיפה וכובש שער הניצחון של רעננה, תמיר כהן, אמר בסיום: "אני לא רוצה להתעסק במכבי חיפה, אלא רק ברעננה, באנו לתת את המקסימום, ידענו שניתן את הגול שלנו וגם היינו קרובים לשני ולשלישי, אבל זה 0:1 מתוק מאוד ו-3 נקודות חשובות מאוד. דיברנו כל השבוע בינינו, מנחם והצוות על איך לנטרל את מכבי חיפה והתכוננו בהתאם. ניטרלנו לגמרי את חיפה והוצאנו את העוקץ מהמשחק שלהם, הלכנו על החולשות שלהם וזה עשה את העבודה".

תמיר כהן חוגג בסיום המשחק (שי לוי)
תמיר כהן חוגג בסיום המשחק (שי לוי)
 

כהן הוסיף: "נכון השער הגיע ממצב נייח אבל זה חלק בלתי נפרד מהכדורגל, עמדנו בצורה נהדרת והמחצית השניה היתה יותר טובה. אחרי השער קיבלנו כוחות מיוחדים וצריך להמשיך ככה".

על כך שבסיום המשחק נראו שחקנים ניגשים אליו ומברכים אותו באופן מיוחד, שקשור גם לכיבוש מול האקסית, אמר הקשר: "אני לא זוכר מי אמר מה, אבל ניגשו אילי בגלל שכבשתי את שער הניצחון, אין אחד, אנחנו קבוצה שלמה וכל הכבוד לכל אחד, זה היה משחק חשוב עבורנו. הכל מלמעלה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */