יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:26

שחקני אשדוד ופתח תקווה במאבק על הכדור (יניב גונן)

בקל, גלבאן ו-2 אדומים: 1:1 בין מכבי פ"ת לאשדוד

פטי ספג אדום בדקה ה-66 אך האקס רועי בקל כבש (77). גלבאן ניצל אדום נוסף, של בלו (81), והשווה (86). לוזון: "בושה שאוהדים מקללים". צפו בתקציר

יום שבת, 02/11/2013, 18:00אצטדיון גרונדמן - 600 צופיםליגת העל - מחזור 8
מ.ס אשדוד
כרטיס אדום יאיא פטי (66)
שער רועי בקל (77)
כרטיס אדום ירו בלו (81)
הסתיים
1 1
שופט: גיא ברנר (ציון: 16)
שער פדרו גלבאן (86)
מכבי פ"ת
ליגת העל 13-14
 פלייאוף עליון 
8430-7636מכבי ת"א1
6833-5636הפועל ב"ש2
6438-5936עירוני ק"ש3
5847-7236הפועל ת"א4
5346-4936מכבי חיפה5
4747-3736בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4232-3133בית"ר ירושלים1
3945-3533מ.ס אשדוד2
3840-3133הפועל רעננה3
3642-3033הפועל עכו4
3445-3033הפועל חיפה5
3357-3933מכבי פ"ת6
3359-2933הפועל ניר רמה"ש7
3145-3233בני יהודה8
לוח משחקים
  • הפועל רעננה
  • 0 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • הפועל ניר רמה"ש
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • עירוני ק"ש
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 2
  • בני יהודה
  • הפועל ת"א
  • 0 - 2
  • הפועל עכו
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 3
  • מכבי ת"א
הרכבים וציונים
 
 

המשחק בין מכבי פתח תקווה למ.ס. אשדוד שנערך הערב (שבת) ברמת השרון ניפק שתי מחציות שונות בתכלית. בסיום מחצית ראשונה עם עדיפות קלה לאשדודים עמדה התוצאה על 0:0, אך בסיום המחצית השנייה, שהייתה דרמטית ומלאת אירועים, נפרדו הקבוצות ב-1:1, כאשר האורחת סיימה את המשחק בתשעה שחקנים.

בדקה ה-66 ראה יאיא פטי, בלם אשדוד, את הכרטיס האדום לאחר ששלח מרפק לפניו של בויאן דיוקיץ'. לאחר השער פתח תקווה החלה ללחוץ, אך דווקא האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-77 מבעיטה חזק של אקס מכבי פתח תקווה, רועי בקל.

כעבור ארבע דקות בלבד אשדוד נותרה בתשעה שחקנים, כאשר גם ירו בלו ספג כרטיס אדום ישיר אחרי עבירה מאחור על גידי קניוק.

זה כבר היה יותר מדי עבור האשדודים, שהיו בפיגור של שני שחקנים. שחקני פתח תקווה לחצו ללא הרף ובדקה ה-86 באו על שכרם כאשר פדרו גלבאן, שנכנס במחצית, כבש בבעיטה יפה לפינה.

קלינגר: "אני רותח מכעס"
מאמן מכבי פתח תקווה, משה סיני, אמר לאחר המשחק: "שיחקנו פחות טוב ולכן גם לא ניצחנו. היו לנו לא מעט ניסיונות, אבל גם בעשרה שחקנים הם היו יותר טובים מאיתנו. בכל שלבי המשחק הלכנו לאחור ולא הנענו טוב את הכדור. הבקענו אמנם, אבל בסך הכל זה משחק לא טוב שלנו".

ניר קלינגר: רותח מכעס על השופטים

צפו בפ''ת ואשדוד נפרדות בתיקו

על קריאות הקהל הוסיף המאמן: "זה לא נעים, אני לא אוהב את זה וזה לא כיף, אבל כל עוד הם מקללים אותי ואני הכתובת אז זה בסדר ואמרתי את זה גם לשחקנים. אין מה לעשות, זה הקהל וצריך להתמודד עם זה. אנחנו קבוצה חדשה שעוד צריכה להתחבר, זה לוקח זמן למרות שאת אף אחד זה לא מעניין, אותי זה מעניין ואני מתכוון להתמודד עם זה".

גידי קניוק אמר בסיום המשחק: "אנחנו יוצאים בתחושה של אכזבה כי היינו צריכים לנצח. אני לא חושב שאשדוד היו יותר טובים מאיתנו, בעטנו המון לשער, גם לפני האדומים. לא היינו מספיק מרוכזים כי לא היינו מספיק סבלניים, אבל אנחנו יוצאים בתחושות מעורבות כי יכלנו גם להפסיד".

"אני לא חושב שחסר לקבוצה הרבה דברים, רק הכדור שייכנס לרשת, ואיזה ניצחון שישרחר את הלחץ. יש לנו עוד מספיק זמן ואנחנו נישאר בליגה. זה יתחבר בסוף, זה חייב". על קריאות הקהל למאמן הוסיף: "אנחנו ניתן את הדם בשביל משה עד הסוף ואנחנו צריכים את האוהדים איתנו בכל משחק. יהיה בסדר בסוף".

ניר קלינגר, מאמן מ.ס. אשדוד: "אני רותח מכעס, אבל זה מה שיש ולצערי חששתי לפני המשחק ואת החששות האלה שמרתי לעצמי. קיבלנו אדום שלא היה ולא נברא, מאבק ברחבה ושחקן נפל בהצגה שזו גם בושה וחרפה. לא היה שום כלום חוץ ממאבק לגיטימי וכשיש לשחקן צהוב ואתה רוצה לשלוף עוד צהוב, אתה לא שולף אותו בכזו פזיזות על עבירה עם כדור, כששחקן עשה תאקל על הכדור".

"אני מוריד את הכובע בפני החבר'ה. ב11 שחקנים היינו יותר טובים, בעשרה שחקנים היינו יותר טובים וגם עלינו ליתרון, אבל יש גבול. ב-9 שחקנים זה כבר היה יותר מדי בשבילנו. אני יודע שיש לי קבוצה טובה ואין לי סיבה לשדר דאגות. הניצחונות לא באים בצורה חלקה כרגע, אבל הקבוצה רצה ולוחמת, החבר'ה מצויינים והתהליך הזה יצליח. אני אתן לשחקנים הרבה שבחים על הצורה בה הם שיחקו היום, הם בהחלט עשו מלחמה הירואית".

אבי לוזון (יניב גונן)
כמו בכל משחק בית, אבי לוזון: "הקהל נגד הקבוצה, לא ראיתי דבר כזה" (יניב גונן)
 

אבי לוזון שנכח במשחק עודד ללא הפסקה והתרגז על אוהדי מכבי פתח תקווה, שקראו למשה סיני להתפטר. לוזון נשמע אומר לאיש הקבוצה, שינו זוארץ: "בושה שמהדקה הראשונה מקללים במקום לעודד. עדיף שמי שמקלל שלא יבוא".

מחצית ראשונה 
המשחק נפתח באצטדיון גרונדמן מול 600 אוהדים. בדקות הראשונות מכבי פתח תקווה תקפה, אך לא הגיעה למצבי כיבוש.

דקה 6: התקפה ראשונה של אשדוד. ירו בלו קיבל כדור מצוין מסולארי בקצה הימני של הרחבה, הגיע למצב של אחד על אחד מול גיגי, בעט חזק ונמוך, אך גיגי סגר לו את הפינה והדף מצוין.

אל חמיד (יניב גונן)
יוסי אופיר מול קינדה. פתיחה מהוססת בגרונדמן (יניב גונן)
 

דק 21: עמנואל אוגודה קיבל כדור כ-30 מטרים מהשער של מרציאנו, התקדם מעט ובעט רע לעבר השער. אפשר לומר שזה היה הנסיון הראשון של פתח תקווה לכבוש.

דקה 25: אלחמיד מאשדוד קיבל כדור מצוין בצד הימני ליד קו הרוחב, עשה הטעייה והרים, קינדה פיספס את הכדור.

דקה 26: מן העבר השני, כדור חופשי 30 מטר משערה של אשדוד. פרדה בעט כדור מסובב, אבל חלש מאוד לידיים של מרציאנו.

מיקי סירושטיין (יניב גונן)
סירושטיין מאיים על השער. אשדוד ניסתה ולא הצליחה במחצית הראשונה (יניב גונן)
 

דקה 29: שוב אלחמיד פרץ באגף, קיבל כדור מירו בלו, נכנס לרחבת פתח תקווה ובעט חזק לפינה הקרובה. שוב גיגי, ביכולת מצוינת, הדף את הכדור.

דקה 31: חלוץ המארחת, עמנואל אוגודה, קיבל כדור ומ-20 מטר אלכסונית מהשער בעט כדור חזק, שלא היה רחוק מהמשקוף של מרציאנו. הכי קרוב של פתח תקווה עד דקה זו.

דקה 34: המצבים המשיכו להגיע משני צדי המגרש. דוד סולארי הרים נהדר מצד ימין בסמוך לדגל הקרן ופטי נגח היטב אך מעל השער של גיגי. אלחמיד וירו בלו השחקנים הבולטים במגרש.

אושינאווה (יניב גונן)
אושינאווה קופץ באוויר. משחק עם מצבים משני צדי המגרש (יניב גונן)
 

דקה 39: ההזדמנות הטובה ביותר במחצית הגיעה דווקא לצד של המארחת. דני פרדה הרים מצויין מאגף שמאל, הרצג נגח לפינה הרחוקה וקינדה הרחיק מהקו. אבי לוזון, בשיא ההתלהבות, עודד את הקבוצה האהודה עליו.

מחצית שנייה
משה סיני הכניס במחצית את פדרו גלבאן במקומו של יוסי אופיר.

דקה 52: מצב מצוין לאשדוד. ישראל ראש הרים כדור מימין לאחר ערבובייה על סף הרחבה וסולארי נגח מצוין סמוך מאוד לקורה. בדקות אלו אשדוד הפעילה לחץ אדיר על השער של צחי גיגי.

דוד סולארי (יניב גונן)
דוד סולארי בדקות הטובות של אשדוד (יניב גונן)
 

דקה 66: אשדוד בעשרה שחקנים - דווקא בדקות טובות של אשדוד, בהן השער היה באוויר. בעיטה חופשית של מכבי פתח תקווה לא יצאה לדרך לפני שבלם אשדוד, יאיא פטי, שלח מרפק לפרצופו של בויאן דיוקיץ' ברחבה, לאחר התגוששות בין מספר שחקנים מול עיניו של השופט.

אדום לפטי (יניב גונן)
אדום לפטי אחרי מרפק לפניו של דיוקיץ' (יניב גונן)
 

דקה 69: התקפה מתפרצת טובה של פתח תקווה. הכדור הגיע לעמנואל אוגודה שצלל ברחבה וספג צהוב על התחזות.

דקה 73:  מתפרצת נהדרת של פתח תקווה. הכדור הגיע לרועי דיין שמ-20 מטרים בעט כדור חזק בחצי גובה וסחט הדיפה מצויינת ממרציאנו.

דקה 77: 0:1 למ.ס אשדוד - כדור קרן הורם מצד ימין, הורחק לא מספיק טוב על ידי ההגנה הפתח-תקוואית ומתוך הרחבה רועי בקל בעט חזק פנימה.

רועי בקל כובש (יניב גונן)
רועי בקל חוגג את שער היתרון נגד האקסית (יניב גונן)
 

דקה 81: אשדוד בתשעה שחקנים - ירו בלו ספג את הכרטיס האדום השני של קבוצתו, אחרי עבירה מיותרת מאחור על גידי קניוק. אוהדי מכבי פתח תקווה צעקו לעבר משה סיני שיתפטר.

אדום לירו בלו (יניב גונן)
אדום לירו בלו. שחקני אשדוד לא מאמינים (יניב גונן)
 

דקה 83: הזדמנות טובה למארחת. רועי דיין נגח מצוין ומרציאנו הציל גול בטוח.

דקה 86: פתח תקווה משווה ל-1:1 - הלחץ של פתח תקווה השתלם, כאשר המחליף פדרו גלבאן כבש בבעיטה חזקה מצד ימין של הרחבה. ברקע אבי לוזון התרגז על הקהל של מכבי פתח תקווה, שקילל את משה סיני.

שער שוויון גלבאן (יניב גונן)
גלבאן חוגג את שער השוויון (יניב גונן)
 

הרכב מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, דור אלו, איבן הרצג, בויאן דיוקיץ', שמוליק מלול, יוסי אופיר (פדרו גלבאן, 46), גידי קניוק, חגי גולדנברג, דני פרדה (דיא סבע, 65), אלרואי כהן (רועי דיין, 57) ועמנואל אוגודה.

הרכב מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, יאיא פטי, שי מימון (עופר ורטה, 57), ג'וואון אושאניוואה, מיקי סירושטיין (טימור אביטן, 62), חאתם עבד אלחמיד, רועי בקל, דוד סולארי (אמיר בן שמעון, 70), גדי קינדה וירו בלו.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס