יום שישי, 20.09.2024 שעה 03:14

עמותת הביליארד דורשת מהטוטו 750 אלף שקלים

העמותה זקוקה למימון שולחנות מיוחדים כדי לקיים את אליפות אירופה בישראל, פישביין ולוזון מתנגדים. מפיקת האירוע היא גם חברת דירקטוריון הטוטו

|
פישביין. מתנגד למימון אליפות אירופה (משה חרמון)
פישביין. מתנגד למימון אליפות אירופה (משה חרמון)

750 אלף שקלים, זה הסכום שעמותת הביליארד דורשת ממועצת ההימורים על מנת לקיים את אליפות אירופה בחודש מרץ בישראל. סכום זה מיועד לרכישת שולחנות מיוחדים ויקרים על פי התקן לקיום אליפות אירופה, והוצאות נוספות ונלוות לקיום האליפות.

בקשת עמותת הביליארד הגיעה לישיבת קרן המתקנים שהתקיימה ביום חמישי האחרון. יו"ר המועצה, צחי פישביין, ואבי לוזון (חבר בקרן המתקנים) התנגדו לדרישה זו. בעקבות התנגדותם, הוחלט שהעניין יובא להכרעת דירקטוריון הטוטו.

המעניין הוא שמי שמפיקה עבור איגוד הביליארד את האליפות, היא הדר בן דרור, חברת דירקטוריון הטוטו. יאמר לזכותה כי היא לא נטלה חלק בישיבה ביום חמישי ולא התערבה בעניין. בן דרור גם לא תוכל לקחת חלק בהצבעה בנושא, אך עצם העובדה שהיא בעלת תפקיד בכיר במועצת ההימורים מצד אחד, ומצד שני מפיקת אירועי ספורט, יוצרת לכאורה ניגוד עניינים.

מעניין מה תעשה בנידון שרת הספורט, לימור לבנת, שבחרה להיאבק בניגודי העניינים. בכירים בסביבת מועצת ההימורים סבורים כי הדבר יוצר בעיה בכל מה שנוגע לתפקודה של בן דרור.

הבעיה של הטוטו היא שמדינת ישראל קבעה באופן רשמי שביליארד הוא ענף ספורט לכל דבר. לכן בשנת 2011 קיבלה עמותת הביליארד סכום של 289,607 שקלים ממועצת ההימורים, ושנה לפני כן 184,899 שקלים.

כעת בטוטו ייצטרכו לחשוב איך להתמודד עם הבקשה המיוחדת של עמותת הביליארד. את תגובתה של בן דרור לא ניתן היה להשיג עד כה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */