יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:16

סמולר: צריך לשכוח מבלגיה, מול הולנד זה כמו גמר

מוקדמות אליפות העולם בכדוריד: נבחרת ישראל תשחק מחר ב-19:30 בבית מכבי, הקיצוני: "אין זמן להתאבל, כרגע הם הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב"

|
סמולר (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
סמולר (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

נבחרת ישראל תשחק מחר (ראשון) ב-19:30 בבית מכבי בראשון לציון מול נבחרת הולנד במסגרת הבית הראשון בקמפיין מוקדמות אליפות העולם מול הולנד.

אבישי סמולר אמר: "אני מאוד מקווה לראות את בית מכבי מלא באוהדים כי אנחנו חייבים עכשיו יותר מכל את העזרה של הקהל הדוחף. ההפסד בבלגיה הוא ללא ספק אחד ההפסדים הכי כואבים בשנים האחרונות, אבל היופי בספורט הוא שלפעמים אין זמן להתאבל. אם אנחנו רוצים להשיג את המטרה שלנו אז חייבים לשכוח ממנו ולבוא ממש כמו לגמר גביע מול הולנד".

"זה הולך להיות משחק של הגנות. אנחנו נעשה הכל כדי להיות בצד הנכון בסיום. יש משהו מעודד בקאמבק האדיר שעשינו בבלגיה, ולכן אנחנו לוקחים משהו מהמשחק הזה - התמדה, הקרבה והעובדה שלא ויתרנו עד השנייה האחרונה. אני מאוד מקווה שנוכל להביא את זה לידי ביטוי נגד הולנד, כי כרגע הם הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בבית. לדעתי יש להם את ההגנה הכי טובה בבית, וזה האתגר שלנו לראות איך נתמודד עם זה".

עומר גרא, הפיבוט של מכבי ראשל"צ, זומן לסגל יחד עם דן טפר שוערה של אס"א ת"א. באיגוד קיבלו אישור מהאיגוד האירופי שתומר שמעוני, שהורחק במשחק בבלגיה יוכל לשחק מול ההולנדים. כרטיס יעלה 10 שקלים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */