יום שבת, 21.09.2024 שעה 11:30

בלאט: שבישראל יתנהגו כמו האוהדים ברוסיה

מאמן מכבי סגר חשבון לאחר ה-58:73 על קובאן: "אנחנו קבוצה שונה עם היקמן וסמית'". בלו: "היה מה להוכיח". היקמן: "נלחמנו על הכבוד". צפו בתקציר

|
דייויד בלאט.
דייויד בלאט. "נתנו להם לקלוע מחוץ" (GettyImages)

מכבי ת"א שמה מאחוריה את ההפסד הסנסציוני לנס ציונה בליגה וגברה הערב (שישי) על לוקומטיב קובאן החזקה 58:73 ברוסיה במסגרת המחזור השלישי של היורוליג.

מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, שמעמדו הוטל בספק בעקבות אותו הפסד, אמר בסיום לאחר שקיבל תשואות מהאוהדים של קובאן על הישגיו עם הנבחרת המקומית: "אני רוצה שאנשים בישראל יתנהגו כמו האוהדים ברוסיה. מה עשיתי שונה? בפעם הראשונה מאז שאני מאמן ביטלתי את אימון הבוקר ביום של המשחק.

על המשחק עצמו אמר המאמן: "שלושה משחקי יורוליג, שניים וחצי מהם אנחנו משחקים מצויין, חצי ראשון נגד ויטוריה לא שיחקנו טוב ובשני המשחקים האחרים היינו מצויינים. צריך לזכור שריקי היקמן בריא ושיחק, דווין סמית' שיחק פצוע ונתן שקט ואנחנו קבוצה שונה איתם. כל שאר הדברים לאנשים שרוצים לספר סיפורים. באנו מוכנים".

"המשחק שהיה במוסקבה בפתיחת העונה הכין אותנו מצויין. עצרנו לגמרי את הפיק-אנד-רול שלהם. השארנו להם לקלוע מבחוץ והם לא קלעו באחוזים טובים. הקהל בווילנה יהיה שונה מפה, ראינו מה ויטוריה עשתה לריטאס כי היא שיחקה נהדר, אבל קודם כל יש את גלבוע/גליל".

על ההפסד בנס ציונה אמר בלאט: "באנו לשם בלי שחקנים, בלי חדוות משחק ובלי אמוציות. יכול להיות שההפסד בנס ציונה עזר לנו לנצח את קובאן".

צפו במכבי מנצחת את קובאן ברוסיה

הפורוורד, דייויד בלו, הוסיף: "הניצחון לא הושג בזכות הכדורסל, אלא בעיקר בזכות החוזק המנטלי שלנו. היינו חייבים להוכיח לכולם - ליורוליג, לליגה הישראלית, אבל מעל הכל, לעצמנו - שאנחנו קבוצה טובה. וזה בדיוק מה שעשינו. באנו נחושים ולא נתנו לשום דבר לעצור אותנו. מעבר לכך, כמובן שהוצאנו לפועל בצורה נהדרת את תוכנית המשחק, והכל ביחד התחבר לתוצאה נפלאה על המגרש".

ריקי היקמן, שבלט עם 14 נקודות: "המאמנים הכינו אותנו יוצא מן הכלל לקובאן, והפעם הוצאנו לפועל כל מה שביקשו. שיתקנו את 3 הכוכבים שלהם, היינו אגרסיביים לכל אורך המשחק ושיחקנו כמו יחידה מגובשת. נלחמנו על כל כדור ובעיקר על הכבוד שלנו. מנטלית הגענו כמו שצריך למשחק הזה והתוצאות בהתאם. לא צריך לחגוג, צריך להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */