יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:18
ליגת העל לנוער 24-25
125-124מכבי פ"ת1
106-94עירוני ק"ש2
80-24הפועל חדרה3
75-84הפועל רעננה4
74-74מכבי נתניה5
74-64מכבי חיפה6
78-54בית"ר טוברוק7
63-44הפועל רמה"ש8
57-74מ.ס. אשדוד9
55-54מכבי ת"א10
45-54הפועל ראשל"צ11
45-44הפועל חיפה12
48-64הפועל כפ"ס13
35-34בני יהודה14
310-74הפועל ב"ש15
39-64הפועל ת"א16
16-34הפועל פ"ת17
18-44בני סכנין18
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 21/09, 10:30
  • בני סכנין
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 21/09, 10:30
  • בני יהודה
  • בית"ר טוברוק
  • שבת, 21/09, 16:15
  • מ.ס. אשדוד
  • הפועל רעננה
  • שבת, 21/09, 16:40
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ראשל"צ
  • שבת, 21/09, 16:45
  • מכבי ת"א
  • הפועל כפ"ס
  • שבת, 21/09, 16:50
  • מכבי חיפה
  • הפועל רמה"ש
  • שבת, 21/09, 17:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 21/09, 17:00
  • הפועל חדרה
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 21/09, 17:00
  • מכבי פ"ת

1:2 למכבי חיפה בראשל"צ, ק"ש גברה על מכבי

נוער: הירוקים ספגו מפנדל של ששונקר, אך הפכו משערים של חוגי ו-וייסמן. 1:2 לק"ש על הצהובים. 2:2 בין הפ' ת"א להפ' חיפה, 0:0 לבית"ר מול מכבי פ"ת

|
שחקני חיפה חוגגים. מהפך (רדאד ג`בארה)
שחקני חיפה חוגגים. מהפך (רדאד ג`בארה)

קבוצת הנוער של מכבי חיפה גברה היום (שבת) 1:2 על מקבילתה מהפועל ראשל"צ במגרש האימונים של אצטדיון הברפלד במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל לנוער.

הירוקים פתחו את המשחק בצורה רעה מאוד ואיפשרו למארחים להניע את הכדור ללא הפרעה. כבר בדקה השמינית קיבלו המארחים פנדל, כשבר חזות פרץ מאגף שמאל והרים כדור שפגע ביד של שחקן הגנה חיפאי. רז מאיר, שחצי מכרטיסו נקנה השנה ע"י מכבי חיפה, ניגש לבעוט ובעט שטוח והחוצה.

הכתומים המשיכו לתקוף והגיעו על שכרם בדקה ה-38. מוחמד קנוואתי קיבל הכדור במרכז ומסר את הכדור לבר חזות, שחתך משמאל פנימה והוכשל בבירור ברחבה ע"י עלא גאפר. תומר ששונקר בעט את הכדור פנימה והעלה את ראשל"צ ליתרון מוצדק.

אך אז החלו חניכיו של אברהם אבוקרט לשחק. בניגוד לכל מה שקרה במחצית הראשונה, בדקה ה-43 דור חוגי התרומם בצורה נהדרת לקרן של לאוטה ונגח את השוויון של הירוקים בהזדמנות היחידה שלהם במחצית הראשונה. חיפה חזרה למשחק ובגדול.

המהפך הגיע בדקה ה-56. ראשל"צ שוב לא הסתדרה עם קרן של לאוטה, שנחתה על הראש של שון וייסמן, שקבע ניצחון חשוב לירוקים במשחק הצמרת על אחת היריבות העיקריות שלה בפסגה העונה.

נוער: קאמבק חשוב למכבי חיפה

שאשא: "אם יצאנו מאוכזבים, זה אומר הרבה"
מאמן הפועל ראשל"צ, פליקס שאשא, אמר בסיום המשחק: "אני חושב שמכבי חיפה קבוצה מצויינת, אבל קיבלנו שני שערים ממצבים נייחים שזה דבר שמאוד לא אופייני לנו. מכבי חיפה היא הדבאליסטית ואם אנחנו, הפועל ראשון, מועדון קטן, יוצאים מאוכזבים מהמשחק הזה, אז אני חושב שזה אומר הרבה.

פליקס שאשא (רדאד ג´בארה)
פליקס שאשא. "גאה בשחקנים שלי" (רדאד ג´בארה)
 

על המשחק הספורטיבי והאווירה המצוינת במגרש הוסיף המאמן: "אני פשוט גאה בשחקנים שלי, זו חבורה מצויינת, קבוצה מאוד איטלגנטית. אנחנו לא מסתכלים על מקום, אלא קודם כל על הנאה. כיף לנו ויש פה דגש גדול על החינוך. הייתה לנו יריבה מצויינת שגם התנהגה למופת ובהחלט כל הכבוד למכבי חיפה".

*כאחד שנכח בלא מעט משחקי נוער מפתיחת העונה, אני חושב שמאוד חשוב לציין את המשחק יוצא הדופן הזה מבחינה ספורטיבית. מעבר לזה שלא נשלף כרטיס אחד והשיפוט היה פשוט מעולה., היה משחק טוב, של חבר'ה שבאו לשחק כדורגל בשני הצדדים, וגם הקהל פשוט היה נהדר. בלי קללות, בלי צעקות רק עידוד משני הצדדים". סיכם המאמן.

מחצית ראשונה
דקה 8 - הפועל ראשל"צ החמיצה פנדל. בר חזות פרץ מאגף שמאל והרים כדור שפגע ביד של שחקן הגנה חיפאי. רז מאיר, שחצי מכרטיסו נקנה השנה ע"י מכבי חיפה, ניגש לבעוט ובעט שטוח והחוצה.

רז מאיר מחמיץ פנדל. פספוס גדול למקומיים (רדאד ג´בארה)
רז מאיר מחמיץ פנדל. פספוס גדול למקומיים (רדאד ג´בארה)
 

דקה 9: מוחמד קנוואתי קיבל את הכדור ברחבה, אך בעט היישר לידיו של טל בומשטיין.

חן עשהאל קולט את הכדור (רדאד ג´בארה)
חן עשהאל קולט את הכדור. אין לו הרבה עבודה (רדאד ג´בארה)
 

דקה 15: רועי יאיר הרים כדור נהדר מאגף שמאל, קנאוותי התרומם ונגח מצויין לפינה הרחוקה, אך הכדור חלף ליד הקורה של בומשטיין. חיפה שוב ניצלת בנס.

דור חוגי. חיפה פתחה לא טוב (רדאד ג´בארה)
דור חוגי. חיפה פתחה לא טוב (רדאד ג´בארה)
 

דקה 30: משחק צירופים מצויין של מיכה לאוטה וערן ביטון הוליד מצב ראשון לירוקים. הכדור הגיע לאחרון בתוך הרחבה, אך הוא פיספס את הכדור.

מושיקו חבר מול דור חוגי (רדאד ג´בארה)
מושיקו חבר מול דור חוגי (רדאד ג´בארה)
 

דקה 38 - 0:1 לראשל"צ. מוחמד קנוואתי קיבל הכדור במרכז ומסר את הכדור לחזות, שחתך משמאלה פנימה והוכשל בבירור ברחבה ע"י עלא גאפר. תומר ששונקר בעט את הכדור פנימה והעלה את ראשל"צ ליתרון מוצדק.

תומר ששונקר חוגג (רדאד ג´בארה)
תומר ששונקר חוגג. יתרון מוצדק (רדאד ג´בארה)
 

דקה 43 - מכבי חיפה השוותה ל-1:1. דור חוגי התרומם בצורה נהדרת ונגח את השוויון של הירוקים בהזדמנות היחידה שלהם במחצית הראשונה. חיפה חזרה למשחק ובגדול, למרות שמעולם לא נכנסה אליו.

דור חוגי חוגג (רדאד ג´בארה)
דור חוגי חוגג (רדאד ג´בארה)
 

מחצית שנייה
דקה 56 - חיפה ביצעה מהפך ועלתה ל-1:2. ראשל"צ שוב לא הסתדרה עם קרן של מיכה לאוטה, שנחתה על הראש של שון וייסמן, שהשלים מהפך לזכות הירוקים.

וייסמן נוגח פנימה (רדאד ג´בארה)
וייסמן נוגח פנימה. יופי של התרוממות (רדאד ג´בארה)
 

דקה 58: קרן מצד שמאל נהדפה ע"י הגנת ראשל"צ והגיע לבההא חלקי, שנתן וולה אדיר, שפגע בשחקן הגנה ויצא לקרן.

שחקני חיפה חוגגים (רדאד ג´בארה)
שחקני חיפה חוגגים מהפך (רדאד ג´בארה)
 

דקה 63: מיכה לאוטה, הטוב במגרש, קיבל כדור בצד ימין, עשה תנועה טובה לתוך הרחבה ובעט סמוך מאוד לקורה.

דקה 75: דור חוגי קיבל את הכדור באגף שמאל ושיחרר טיל אדיר שנהדף ע"י עשהאל לקרן.

חוגי מול קרולינר. מחצית טובה לחיפה (רדאד ג´בארה)
חוגי מול קרולינר. מחצית טובה לחיפה (רדאד ג´בארה)
 

דקה 78: רז מאיר הרים נהדר מימין ובלומנפלד בעט מהאוויר, אך הכדור חמק ליד הקורה של בומשטיין.

דקה 80: אור אמסלם פרץ משמאל והעביר כדור חכם אחורה לבלומנפלד. המחליף, שנכנס טוב למשחק בעט שטח וחזק, אך נבלם ע"י הגנת החיפאים.

דקה 90: שון ויסמן קיבל כדור ב-1 על 1 מול עשהאל, עבר את השוער, אך איליי בכר הציל את הכדור מקו השער.

הפועל ראשל"צ: חן עשהאל, אור אמסלם, איליי בכר, הייתם דראושה (יובל חליבה 85'), בר חזות (רון ביטון 63'), רועי יאיר (אביב בנבניסטי 82'), רז מאיר, גיא קרולינר, מוחמד קנוואתי (ירין אבליאב 62'), מושיקו חבר, תומר ששונקר (דניאל בלומנפלד 68').

מכבי חיפה: טל בומשטיין, עלא גאפר, עיאד חבשי (גיל סלם 87'), עדן בן חמו, בההא חלבי, נטע לביא, ערן ביטון, יניב בריק (עדי קונסטנטינו 65'), מיכה לאוטה, דור חוגי (עומר לוינגר 82'), שון וייסמן.

ק"ש גברה על מכבי, רק תיקו להפועל ת"א בבית
התוצאה המפתיעה של המחזור הגיעה אלינו מהצפון כשעירוני ק"ש גברה 1:2 על מכבי ת"א. ג'וש צ'נדאד ואופיר טקיאר כבשו למקומיים, מתן חוזז כבש לצהובים בפנדל.

הפועל ת"א והפועל חיפה נפרדו ב-2:2 נהדר בחודורוב. גל בן נעים העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27 לאחר נגיחה מדוייקת מכדור קרן אל שערו של אביחי דהאן. יואל אבוחצירה השווה בדקה ה-50 לאחר שנגח פנימה כדור חוץ של לידור לזר.

המהפך של האדומים הגיע בדקה ה-65, כשכדור ארוך של השוער דהאן הגיע למגן נבחרת הנוער, מוחמד אבו אל היג'א, שבנגיע אחת הקפיץ לפינה הרחוקה וקבע 1:2. אורן ביטון השווה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-75 עם עוד נגיחה מדוייקת לשער של דהאן. רמזי ספורי נפצע והוחלף בדקה ה-40.

רמזי ספורי. נפצע והוחלף (חגי ניזרי)
רמזי ספורי. נפצע והוחלף (חגי ניזרי)
 

תוצאת המחזור שייכת להפועל ר"ג, שהביסה 0:6 את מ.ס. אשדוד בחוץ. שגיב שלמן כבש שלושער מרשים כשאור טוחמה, רועי גורניצקי ויניב מזרחי הוסיפו שער כ"א. 

הפועל רעננה גברה 2:3 על בני יהודה: עדן אולירי העלה את הכתומים ל-0:1, אך בן מיזן השווה. אור שמעוני החזיר את היתרון לאורחים, אך טל שיינר היה זה שהשווה בפעם השנייה. שגיא דרור השלים את המהפך וקבע ניצחון מרשים לרעננה.

בית"ר טוברוק גברה 1:3 על מכבי נתניה. איעד אבו עביד כבש צמד בפנדלים (31 ו-80) וזיו מלסה נגח את השער הנוסף (38). אביב אברהם רק צימק בדקה ה-85.

במשחקים נוספים: הפועל ב"ש גברה 0:1 על הפועל ניר רמה"ש בחוץ משער של עמראן אלקרינאווי. בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת נפרדו ב-0:0

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */