יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:12

פניני: צריך להבהיר שאין הפסד שמתקבל על הדעת

רגע לפני קובאן ב-18:00 (חי ב-ONE), הפורוורד התייחס להפסד לנס ציונה: "לא זוכר פתיחה כזו". יובל נעימי ייפגש עם ראשי הקבוצה

|
פניני. לא מוכן לקבל הפסדים כמובן מאליו (משה חרמון)
פניני. לא מוכן לקבל הפסדים כמובן מאליו (משה חרמון)

מכבי תל אביב נחתה בשעות הלילה ברוסיה לקראת המשחק במסגרת המחזור השלישי ביורוליג הערב (שישי) ב-18:00 נגד לוקומוטיב קובאן.

המשחק של מכבי ת"א, כמו כל משחקיה ביורוליג, יועבר באתר ONE בשידור ישיר בחינם וללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

עם ההגעה למלון, שחקני הקבוצה היו סחוטים מעייפות לאחר שנעדרו מהבית משעות הבוקר המוקדמות. מכבי, כזכור, ערכה אימון מסכם לקראת הנסיעה בשעות הבוקר בהיכל נוקיה, כשלאחריו השחקנים נשארו בחדר ההלבשה עד תדריך הווידיאו שקיימה הקבוצה ב-15:00, לפני ההמראה מנתב"ג.

לאחר שהטיסה עברה ללא תקלות מיוחדות, הצהובים התעכבו שעתיים בביקורת דרכונים ברוסיה והגיעו למלון רק בשעות הלילה.

בתוך כך, הגארד, יובל נעימי, שממשיך להתאמן עם הקבוצה, אך שוב לא המריא עם מכבי ליורוליג ונמצא בדרכו אל מחוץ למועדון, ייפגש ביממה הקרובה עם ראשי הצהובים, ביניהם המנכ"ל המשותף, דני פדרמן, שלא המריא לרוסיה, בכדי לפתור באופן סופי את סאגת חוזהו עם מכבי ולצאת לדרך חדשה.

הצהובים מגיעים למשחק בקובאן כשהם מחזיקים במאזן של הפסד וניצחון וכאנדרדוג מובהק מול מוליכת הבית. ברוסיה מכבי תפגוש מספר פרצופים מוכרים ביניהם האקסים, ריצ'ארד הנדריקס וסימאס יסאיטיס, שכבר הספיקו לגבור על סגנית אלופת ישראל בטורניר קדם העונה ברוסיה.

בקובאן מקדישים תשומת לב רבה לסנטר מכבי, סופוקליס שחורציאניטיס, ואף הכינו עליו לקראת המשחק כתבת פרופיל ארוכה באתר הרשמי. בכתבה ציינו הרוסים את השתלשלות הקריירה של היווני וסיפרו כי קבוצתם הולכת לפגוש שחקן שאמור היה כעת לשחק ב-NBA נגד דווייט האוורד, פאו גאסול ובלייק גריפין ולא ביורוליג.

יובל נעימי. נשאר בארץ וייפגש עם ראשי הקבוצה (משה חרמון)
יובל נעימי. נשאר בארץ וייפגש עם ראשי הקבוצה (משה חרמון)
 

בנוסף, הרוסים ככל הנראה שמטו מהסקאוטינג את הופעת הבזק של סופו מול נס ציונה, שכללה שתי דקות בלבד והדגישו שבשבוע שעבר, "בייבי שאק", על פי הכתוב, הצטיין בניצחון מכבי ביורוליג על הכוכב האדום.

פורוורד הקבוצה, גיא פניני, התייחס לתקופה הקשה שעוברת על הקבוצה וסיפר כי, "זאת ללא ספק תקופה לא נעימה. בכמה שנים שלי במכבי אני לא זוכר פתיחה כזאת לעונה, אבל יש גם תקופות לא נעימות ולא כיפיות כאלה. אנחנו קבוצה מנוסה והשחקנים עברו מספיק דברים בקריירה כדי להתגבר ודווקא במשחק שלא כל כך מאמינים שאפשר לנצח בו, פתאום מגיעים למשחק גדול וכולם באים בטירוף. אני מאמין שניצחון על קובאן יוציא אותנו מהתקופה הזאת".

סופו. ברוסיה נותנים לו כבוד  (משה חרמון)
סופו. ברוסיה נותנים לו כבוד (משה חרמון)
 

פניני, מהבודדים במכבי בעלי אופי של "רוצח" על המגרש, הוסיף: "צריך להבהיר לכל מי שבקבוצה, בטח לשחקנים החדשים, שאין דבר כזה הפסד מתקבל על הדעת, לא ביורוליג ובטח שלא בליגה הישראלית. אנחנו צריכים לעבוד ולעבוד קשה כדי לנצח כל משחק כי שום דבר לא בא לנו בקלות".

על התקופה הקשה מקצועית אותה עובר פניני, שנדחק לסוף הספסל הצהוב וטרם רשם נקודות בליגה הישראלית או ביורוליג העונה, הוסיף: "אני עובד קשה ומחכה לקבל את ההזדמנות שלי. המצב שלי בקבוצה מאוד דינמי. בהכנה שיחקתי והייתי טוב, אבל כרגע המצב פחות טוב. זה יכול להשתנות עוד משחק או שניים ואני מחכה בסבלנות להזדמנות שלי".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */