יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:51

בנות הרצליה הפתיעה את מ.ס. אשדוד 66:72

כמו בליגת העל לגברים, גם אצל הנשים העולה החדשה ניצחה את הקבוצה עם התקציב הכי גבוה. ג'סיקה ברילנד עם 22 נק' הצטיינה אצל הקב' מהשרון

|
אלי רבי. הפסד בבכורה (שי לוי)
אלי רבי. הפסד בבכורה (שי לוי)

אם בשנה שעברה מ.ס. אשדוד הפסידה לראשונה במשחק מספר 1 בפלייאוף, העונה הבנות של אלי רבי לא יצליחו לשבור את השיא הזה אחרי שהפסידו הערב לעולה החדשה, בנות הרצליה.

לא הרבה האמינו שסגנית האלופה, מ.ס אשדוד, בהופעת הבכורה של אלי רבי על הקווים תסתיים בהפסד. אלא שכנראה העולה החדשה, בנות הרצליה, האמינה, והאמונה שלה השתלמה כשניצחה 66:72 את סגנית האלופה.

אם לומר את האמת, אשדוד לא ממש הופיעה למשחק, כשמלבד בר גילינסקי שהראתה ניצוצות של כדורסל נהדר, השחקניות של אלי רבי לא ממש הופיעו, ובנות הרצליה הובילו כמעט לאורך כל המשחק 

ברבע האחרון הבנות מעיר הנמל עשו קולות של קאמבק, אבל ג׳סיקה ברילנד עם 22 נקודות, ומשחק נהדר של אופיר בנט הצעירה בת ה-17 שקלעה 10 נקודות והראתה המון כדורסל, מנעו את נסיונות החזרה של אשדוד.

רבי :״גם אם היינו מנצחים זה לא זה. לא שיחקנו טוב ונצטרך לשחק הרבה יותר טוב בהמשך. ננסה לתקן״. יונתן אורן, במשחקו הראשון בתור מאמן ראשי, אמר: "ההרגשה מדהימה, כיף להתחיל ככה עונה. הלחץ היה על אשדוד וככל שהמשחק התקדם האמנו יותר ויותר".

להרצליה: ברילנד 22 נק, הופקינס 11, אורן 11, בנט 10, ברוורד 8, אגסי 6,גוטין 4. 

לאשדוד: אדאמס 15, גלינסקי 12, אברמזון 9, יאנג 6. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */