יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:45

20,000 משתתפים רצו במירוץ הלילה של נייקי

רחובות העיר ת"א הפכו במשך שעות למפגן מרהיב של צבע, מוסיקה ועשרות אלפי אנשים שרצו בפעם השביעית. גידול שיא במספר הנשים והצעירים שהשתתפו

|
מירוץ הלילה של נייקי
מירוץ הלילה של נייקי

למעלה מ-20,000 משתתפים, רצו אמש (שני) 10 ק"מ במסלול חוויתי עשיר באפקטים של מוסיקה ותאורה, במירוץ הלילה של נייקי שנערך בשיתוף עיריית תל-אביב-יפו. את המירוץ חתמה הופעה של TYP בראשות עיברי לידר.

רחובות העיר הפכו במשך שעות למפגן מרהיב של צבע, מוסיקה ועשרים אלף איש שרצו יחד במירוץ הלילה השביעי של נייקי ועיריית תל-אביב-יפו. הרצים התאספו בכיכר רבין להפנינג פתיחה שכלל חימום המוני, מיצגי מוסיקה ואורות.

בשעה 20:00 הוזנק המקצה הראשון מבין חמישה לאורך אבן גבירול לכיוון גני יהושוע למרחק של 10 ק"מ, ועד למסיבת ענק שכללה הופעה סוחפת של TYP ההרכב האלקטרוני הבינלאומי של עברי לידר וג'וני גולדשטיין, שהתקיימה במתחם הסיום בספורטק.

השנה, נהנו הרצים מחוויה לילית יוצאת דופן לאורך המסלול. בשבילי הפארק נהנו הרצים ממוסיקה קצבית וממיצגי אור מפתיעים, באפקטים מיוחדים תחת הגשרים, עד לשער הסיום שהורכב מחמישה שערי אור, שיצרו מנהרה מרהיבה וכניסה למתחם הסיום.

השנה נרשם גידול שיא במספר הנשים והצעירים שהשתתפו במירוץ. מספר הנשים הוא הגבוה ביותר מבין המירוצים המתקיימים בארץ ועומד על 32% וכ-30% מהרצים הם מתחת לגיל 30.

אירוע שכבר הפך למסורת
אירוע שכבר הפך למסורת
 

לקראת המירוץ, קיימה נייקי במשך שלושה שבועות משחק משימות ריצה אורבניות "RUN NOW" בהשתתפות אלפי רצים. מדי ערב, בשעה 19:00, נחשפה משימה חדשה, בעמוד הפייסבוק של המירוץ, הראשונים שסיימו את המשימה באמצעות אפליקציית Nike+ Running זכו בפרסים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */