יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:48

גלושקו עלתה לשמינית גמר טורניר בנאג'ינג

הטניסאית הישראלית גברה על ז'אנג הסינית 6:4, 1:6 ו-1:6 והמשיכה את השנה המוצלחת שלה גם בסין. תפגוש את שוואי ז'אנג (62 בעולם) בשמינית

|
גלושקו. ממשיכה בשלה
גלושקו. ממשיכה בשלה

יוליה גלושקו שמנסה לסיים את העונה המאוד מוצלחת שלה עם טעם טוב אחרי חודשיים מאכזבים יחסית, עלתה היום (שלישי) לשמינית גמר טורניר ה-WTAבנאג'ינג בסין (סך פרסים של 125,000 דולר) אחרי שחזרה מפיגור מערכה מול המדורגת 273 בעולם, יוקסן ז'אנג בת ה-19 מסין לניצחון 6:4, 1:6 ו-1:6.

גלושקו, 97 בעולם נשברה כבר במשחקון הפתיחה שלה, אולם הצליחה לשבור בחזרה. משחקון ארוך מאוד העניק לסינית שבירה נוספת במשחקון הבא, וזו שמרה בעקבותיו ל-1:3 והמשיכה משם עם שמירות על ההגשה ל-4:6 בתום המערכה הראשונה.

גלושקו ומאמנה המלווה אותה בסין לירן קלינג, כבר היו בדרך לעוד הפסד מאכזב מאוד, אבל הישראלית עלתה כשחקנית אחרת לשתי המערכות הבאות ושלטה בהן ללא עוררין  עם 1:6 ו-1:6, וסיימה את המשחק בתוך קרוב לשעתיים, עם מקום בשמינית הגמר.

בשלב הבא תחכה ליוליה, סינית אחרת, שוואי ז'אנג המדורגת 3 בטורניר ו-62 בעולם שפרצה קדימה בחודשיים האחרונים, והביסה יריבה מהמוקדמות 3:6 ו-0:6. גלושקו משחקת גם בטורניר הזוגות ומשתפת פעולה עם אולגה סבצ'וק מאוקראינה.

יוליה גלושקו (איתי ישראל)
יוליה גלושקו (איתי ישראל)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */