יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:43

רמת השרון ניצחה 56:63 את הפועל פתח תקווה

אורנה אוסטפלד יודעת שלמרות הניצחון במשחק הוורוד קבוצתה רחוקה משיאה: "שיחקנו לא טוב". פראזי עם 27 נק'. חולון ניצחה ברמת חן, נתניה את ראשל"צ

|
לייני סלווין, 8 אס´ ו-12 ריב´ (משה חרמון)
לייני סלווין, 8 אס´ ו-12 ריב´ (משה חרמון)

יותר מ-600 איש שהגיעו הערב (שני) למשחק הוורוד, משחק פתיחת העונה של הרבלייף רמת השרון, המוקדש למאבק בסרטן השד, ראו את החניכות של אורנה אוסטפלד מנצחות את הפועל פתח תקווה 56:63. למשחק הגיעו גם חברות הכנסת זהבה גלאון, מיכל רוזין, חברת מועצת רמת השרון, ומנכ"ל חברת התרופות "רוש" אבי דנציגר.

רמת השרון הובילה ברוב דקות המשחק בהפרשים קטנים, אבל פתח תקוה לא ויתרה. המקומיות נאלצות להתאמץ, ובשלב מסוים אף איבדו את היתרון תפסו לבנות פתח תקוה שתפסו את ההובלה למשך דקות ספורות.

רמת השרון שחסרה את הזרה הגבוהה בריטני דאנסון הפצועה, נעזרה ביכולת של מייגן פראזי, הגבוהה השנייה, ששינתה את המשחק. פראזי סיימה עם 27 נקודות ושמונה ריבאונדים, והובילה את רמת השרון לניצחון. ברמת השרון הציגו גם לייני סלוין (רק ארבע נקודות, אבל שמונה אסיסטים ו-12 ריבאונדים) וטיילור היל עם 15 נקודות ותשעה ריבאונדים.

אוסטפלד, ניצחון במחזור הראשון (יניב גונן)
אוסטפלד, ניצחון במחזור הראשון (יניב גונן)
 

"שיחקנו לא טוב ואנחנו עוד צריכות להתחבר", אמרה אורנה אוסטפלד, מאמנת הקבוצה לאחר המשחק. "אבל חשוב לנצח גם משחקים כאלה, במיוחד במשחק הוורוד, שהוא מאוד חשוב לנו".

הנקודה הפחות חיובית מהמשחק היא שלמרות העובדה שאיגוד הכדורסל והמנהלת מחייבות את הקבוצות לרשום בטופס המשחק 10 שחקניות לפחות, פתח תקווה הופיעה הערב עם 8 שחקניות בלבד, בהחלט לא מכובד. 

חולון ניצחה בנקודה את רמת חן, מוסבי עם 20 נק'
באולם זיסמן אירחה מכבי רמת חן את הפתעת העונה שעברה, אליצור חולון אשר אותה מאמן רועי אייזנברג. בסיומו של ערב מותח המחמאות מגיעות לחולון שניצחה 57:58.

חמש דקות לתום המשחק רמת חן עוד הובילה ב-4 נק' הפרש (53:57) אלא שאז חולון נכנסה לעניינים, מוסבי, המוציאה העיקרית לפועל בקבוצה של אייזנברג לקחה את המשחק על עצמה והנהיגה את המהפך. קרימה כריסמס עוד יכלה לעשות מהפך אבל לא הצליחה, רמת חן פותחת את העונה ברגל שמאל.

קלעו לחולון: מוסבי 20 נק', וויליאמס וגארדנר 11 כ"א, קולודני 7, עלית כהן 6, זר אביב 3.

קלעו לרמת חן: קריסטמס ויאנג 16 כ"א, שילדס 10, הדר לוי 9, פורת 4, פלג 2.

רועי אייזנברג, הפתעה של חולון (רועי גלדסטון)
רועי אייזנברג, הפתעה של חולון (רועי גלדסטון)
 

 נתניה הביסה את ראשל"צ בעזרת שלושת הזרות
במשחק האחרון להערב נתניה אירחה את ראשון לציון. הקבוצה מעיר היהלומים ניצחה 74:88 את הנתנייתיות. המקומיות קיבלו תפוקה אדירה משלושת הזרות שלה שקלעו 77 מתוך 88 הנקודות של הקבוצה.

נתניה לקחה את היתרון כבר ברבע הראשון ומאז לא שמטה אותו. ראשון לציון לא ויתרה על המשחק וחזרה באמצע הרבע השני בעזרת הישראלית שלה, שירה העליון. שאחרי 20 דק' לוח התוצאות הראה על 43:52 לזכות הקבוצה של זהר רייזמן. אלא שאז לחצה נתניה על הדוושה, הגדילה את ההפרש ולא נתנה לבנות מעיר היין לחזור.

גם במשחק הזה עברו שתי הקובוצות על החוק שמחייב את לרשום 10 שחקניות לפחות בטופס, ורשמו אך ורק 8 שחקניות בטופס המשחק. תעודת עניות לקבוצות ליגת העל.

קלעו לנתניה: פלורס 30 , האוטס 24 , האסל 23 , איסרוב 5, קניג 4, דקל-סנפורד 2.

קלעו לראשל"צ: רוג'רס 23, סנטיאגו 15, לוקס 13, פרידמן ואמאטולה 9 כ"א, אהרונוב 5.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */