יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:35

ד"ש למכבי: קיינר מדלי מצטיין המחזור ביורוליג

האמריקאי של מלאגה, שסיים עם 20 נק' ו-10 ריב' ב-68:101 על גורה, ממשיך במגמת השיפור מאז עזב את הצהובים והקדים את נוצ'יוני. צפו בתקצירים

|
ניק קיינר מדלי במדי מאלגה (GettyImages)
ניק קיינר מדלי במדי מאלגה (GettyImages)

האם מכבי ת"א פספסה שחקן מצוין? יכול מאוד להיות. ניק קיינר-מדלי, הפורוורד אשר שיחק בעונה החולפת בצהוב ולא הרשים, פורח מחדש במלאגה.

ביום שישי האחרון, קיינר-מדלי הוליך את קבוצתו החדשה לניצחון ענק 68:101 על גורה הפולנית, כשצלף 20 נקודות וקטף 10 כדורים חוזרים. תצוגה זו, זיכתה את קיינר-מדלי בתואר ה-MVP של המחזור השני ביורוליג.

הפורוורד האמריקאי רק הולך ומשתפר עם הזמן. את העונה הוא פתח במשחק פושר של 7 נקודות בניצחון קבוצתו על אסטודיאנטס במחזור הראשון של הליגה הספרדית, ו-9 נקודות בהפסד לאולימפיאקוס במחזור הפתיחה של היורוליג.

קיינר-מדלי המשיך בהתקדמות ההדרגתית, ובמשחק הליגה האחרון בסביליה התפוצץ עם 21 נקודות, וכאמור, הביא את השיפור ביכולת גם ליורוליג.

קיינר מדלי סיים את המשחק מול הפולנים עם 29 נקודות מדד, שני רק לאנדרס נוצ'יוני מלובראל קוצ'ה, שסיים עם 35 נקודות מדד על 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, שלא מנעו מהבאסקים, אשר ניצחו את מכבי ת"א במחזור הראשון של המפעל, לצאת עם תבוסה כואבת מיוון מול פנאתינייקוס, 95:74.

צפו בפאו מוחצת את לבוראל 75:94

שני שחקנים שסיימו עם אותו מספר של נקודות מדד עקב יכולתם במחזור האחרון, הם נייט ג'וואיי מגלאטסראיי, שסיים עם 22 נקודות ו-5 כדורים חוזרים בהפסד קבוצתו 67:78 לאולימפיאקוס, ובובאן מאריאנוביץ', הסרבי הענק שבלט בהפסד קבוצתו 82:96 למכבי ת"א בהיכל נוקיה, עם 20 נקודות ו-13 כדורים חוזרים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */