יום שישי, 05.07.2024 שעה 13:40

דייויד בלאט: תמיד יש תקופות קצת פחות טובות

רגע לפני הכוכב האדום ב-21:05 ביורוליג, דיבר המאמן במסע"ת על המצב במכבי: "חלק מהעסק". על נעימי: "יקבל דקות, לא תמיד אני מבין את המנהלת"

|
לנדסברג ודייויד בלאט באימון המסכם (יניב גונן)
לנדסברג ודייויד בלאט באימון המסכם (יניב גונן)

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי) ב-21:05 את הכוכב האדום בלגרד במחזור השני ביורוליג, למשחקה הביתי הראשון העונה במסגרת האירופית. רגע לפני המפגש, מאמן הצהובים, דייויד בלאט, דיבר במסיבת עיתונאים על מצב הקבוצה, על היריבה, על יובל נעימי ועל שאר שחקניו.

"אני מתרגש והשחקנים מתרגשים", אמר בלאט לקראת ההתמודדות, "אני בטוח שהקהל ייתן לנו את הדחיפה הנחוצה. כל משחק בית הוא קריטי ביותר. יש לנו בית קשה וצמוד. הוא מלא בקבוצות שהן פחות או יותר שוות. דווין סמית' וריקי היקמן ישחקו. הכי חשוב הוא שנשמור כמו ששמרנו בחצי השני של המשחק ביום שני. הכוכב האדום היא קבוצה טובה מאוד. היא עשתה צעדים ענקיים כדי לחזור ולהיות המועדון המפואר שכולנו מכירים". 

עוד אמר המאמן: "שון ג'יימס עבר טרום עונה לא קלה. הוא לא יכל להכין את עצמו כדי להגיע לכושר שאנחנו מכירים. הוא עושה התקדמות מצוינת וזה יגיע. סמית' יחזור לעצמו כשישתחרר מהבעיות בברך. עד כה לא שיחקנו עם שלושת השחקנים הדומיננטיים שלנו, אבל זה בדרך. גם סופו יחזור לרמה הרגילה שלו. המצב שלו כואב, אבל התפקיד שלי הוא להחזיר את האנשים לכושרם הרגיל".

בלאט סיכם: "צריך שיהיו כמה שחקנים שיכולים להכריע משחק ברגע האמת. הכי חשוב הוא שנשחק נכון, שנדע לבצע תחת לחץ ולהוציא לפועל ברגעים קריטיים.במשחק האחרון לא הוצאנו לפועל את הדברים שתיכננו ולקח לנו זמן להבין את זה. בכל מקום יש תקופות פחות טובות וזה גורם לתגובות רבות ולרעש מסביב אבל זה חלק מהעסק. זה חלק מהעניין של להיות מאמן מכבי ת"א".  

צפו במסע"ת של מכבי ת"א לפני בלגרד

לסיום, התייחס המאמן לנושא יובל נעימי: "הסיפור שלו ניהולי. הייתה החלטה להשאיר אותו מזמן. קרה מה שקרה, יש חוקים כנראה. הרבה פעמים אני לא מבין מה המנהלת עושה. אני שמח שיובל פה. הוא יקבל מה שמגיע לו כמו כל אחד אחר".

היקמן:החבר'ה בקבוצה חזקים ואתלטים

הגארד ריקי היקמן הוסיף: "יש לנו הרבה חבר׳ה חזקים ואתלטים בקבוצה ואנחנו צריכים לדעת לנצל את זה. זו הולכת להיות עונה ארוכה ואנחנו צריכים להתחבר כמה שיותר מהר בשביל שנוכל לעמוד בה. בלגרד קבוצה מאוד מוכשרת. הם סרבים והם קשוחים אבל אנחנו מתכוננים טוב ונבוא לעשות את העבודה".

שון ג´יימס (יניב גונן)
שון ג´יימס מציק לעמי ביטון באימון (יניב גונן)
 

בורקו ראדוביץ': "מופתע שלמכבי אין ישראלים"
עוזר מאמן הכוכב האדום ואקס מכבי ת"א, בורקו ראדוביץ', התייחס למפגש: "בהחלט מרגש לחזור לפה להיכל ולשחק נגד מכבי, אני בהחלט מצפה למשחק. מכבי היא תמיד קבוצה טובה ובטח פה בבית. אני רק יכול לקוות שיהיה משחק תחרותי ושנהיה אגרסיביים".

עוד אמר ראדוביץ': "רק בסוף נדע מה באמת יהיה. אני קצת מופתע שאין כמעט ישראלים מובילים בקבוצה כמו שהיה בתקופתי במכבי אבל עדיין יש להם קבוצה מצוינת. זו פעם ראשונה אחרי 15 שנה שאנחנו משחקים ביורוליג וזו קבוצה חדשה כמעט לגמרי. היו לקבוצה שנים קשות מבחינה כלכלית ואנחנו מתחילים פה משהו חדש, לכן אנחנו לא מצפים לדברים מדהימים בעונה הזו אבל נבוא לכל משחק כדי להתחרות וכדי להילחם".

בורקו ראדוביץ´´ (יניב גונן)
בורקו ראדוביץ´. חזר להיכל (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */