יום שישי, 05.07.2024 שעה 13:30

ללוז: מי שמע על שחקן שמשתתף בתכנית ריאליטי?

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם בעלי הפועל פ"ת בנוגע לאסולין: "על פניו נראה כי ליאור שם קצוץ על החוזה, הוא סיים את דרכו אצלנו"

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

נמני: "גרנט מאוד מתאים לנבחרת, יש לו השפעה משמעותית"
הערב עסקנו בעתיד של נבחרת ישראל. האם תם עידן אלי גוטמן? למערכת ONE נודע שההתאחדות לכדורגל פנתה רשמית למאמן אברהם גרנט לחזור לאמן את הנבחרת לקדנציה נוספת. גרנט והיו"ר אבי לוזון מעדיפים שהתשובה הסופית תידחה לחודש הקרוב. שוחחנו בנושא עם אבי נמני.

נמני, מה היית מייעץ לאברהם גרנט לעשות?
"אני לא חי בדיעבד או בנדמה לי, צריך לראות אם זה רלוונטי מבחינת ההתאחדות".

כולם רוצים אותו בהתאחדות?
"אין התנגדות גדולה, לא רוצה להיכנס למי רוצה ומי לא רוצה. אני חושב שבאופן כללי בהתאחדות צריכים להיות סגורים שהם רוצים אותו, ומכאן הדרך תהיה פתוחה. אגב, אני לא חושב שהסיכויים של אלי גוטמן קלושים, אם זה לא יסתדר עם אברהם או עם אופציות אחרות, גוטמן יהיה אופציה טובה".

גוטמן הפך לאופציה אחרונה? הוא כשל?
"אף מאמן לא השיג את המטרה בנבחרת, להגיע למקום השני או השלישי, גוטמן לא הצליח להשיג את מה שגם אחרים לא הצליחו. הוא לא הצליח להביא את הנבחרת לאן שהוא חשב שהוא יוכל להביא אותה".

מי מתאים יותר לאימון הנבחרת, גוטמן או גרנט?
"לא יודע מה יהיה, אין לי תשובות ברורות. אברהם מאוד מתאים לנבחרת, זה דור חדש שלא מכיר אותו ויש לו השפעה משמעותית. מנגד, לא בטוח שההתאחדות תוכל לעמוד בשכר שהוא דורש".

אברהם גרנט עם ג´ון טרי (GettyImages)
אברהם גרנט עם ג´ון טרי. יצטרף לנבחרת? (GettyImages)
 

פייגנבוים: "הפועל תסיים מקום 2 או 3 גם אם יאמנו אותה מהבית"
בהמשך התכנית עסקנו בהפועל ת"א וברן בן שמעון, שעד כה לא מצליח לעמוד בלחץ ולהעמיד את הקבוצה במקום בו היא ראויה להיות. שוחחנו בנושא עם מאמן כפ"ס הנוכחי, שייע פייגנבוים.

מה אתה אומר על מצבה של הקבוצה ושל רן בן שמעון?
"רן בן שמעון עדיין לא עומד בלחץ. הוא מאמן יוצא מן הכלל, אבל מפתיע אותי שאומרים 'נהיה בצמרת הגבוהה'. הפועל ת"א תהיה במקום השני או השלישי גם בלי מאמן, הפועל ת"א צריכה להתמודד על האליפות".

"הפועל ת"א סיימה מול רעננה ב-0:0, מול סכנין ב-0:0, וגם מול מכבי פ"ת הם יכלו בקלות לסיים ב-0:0. מהבית אפשר להעמיד את הפועל ת"א במקום שני או שלישי. להפועל ת"א יש היום התקפה לא פחות טובה משל מכבי ת"א. מאחל לכל מאמן בארץ שלישייה התקפית כמו שיש להפועל".

באיזה מקום הפועל ת"א תסיים את העונה?
"שני או שלישי. אם הפועל ת"א לא תתמודד על אליפות, זה יהיה כישלון".

רן בן שמעון (שי לוי)
רן בן שמעון מודאג. מה יהיה עם הפועל? (שי לוי)
 

דודו דהאן: "הפועל התחמקה, ק"ש קרובה לסיכום עם ספורי"
עוד בנושא הפועל ת"א, עסקנו בשחקן הצעיר של הקבוצה, רמזי ספורי, שהחרים את האימונים בהוראת סוכנו, דודו דהאן. שוחחנו עמו בנושא.

"רמזי בן 18, הוא שחקן בוגר שיכול ללכת לכל קבוצה ללא אישור אם הוא חופשי. הוא לא משחק תחת חוזה, וכבר מהעונה שעברה פנינו אינספור פעמים להנהלת הקבוצה, וכל פעם הם התחמקו ולא הציעו אף הצעה".

"הם בטוחים שהוא בידיים שלהם", הוסיף. "פניתי אליהם עשרות פעמים והם לא התייחסו. ניסיתי לעשות הכל כדי שרמזי יגיע להסכם, אך זה לא יוצא לפועל".

יש לכם דד-ליין?
"השחקן כרגע שחקן חופשי. איימו עליו שיחתום על הסכם חייל, אחרת הוא יירד חזרה לנוער. הוא הפסיק להגיע לאימונים ופתאום כולם התעוררו. חבל שהיינו צריכים להגיע למצב הזה".

האם יש לך הצעה אחרת לרמזי ספורי?
"כן, הפועל ת"א מנהלת שיחות בעניין עם קריית שמונה ונראה לי שבסופו של יום הם ייסכמו על המעבר".

רמזי ספורי. יישאר בהפועל או יעבור לק&qout;ש? (חגי ניזרי)
רמזי ספורי. יישאר בהפועל או יעבור לק"ש? (חגי ניזרי)
 

אופיר פינס: "התנהלות האיגודים - כמו לפני 15-20 שנה"
הבעיות בספורט הישראלי מעסיקות אנשים רבים. אם בהתאחדות לכדורגל, אם את ראשי הקבוצות, המאמנים או השחקנים, אם חובבי הכדורגל והאוהדים ואם פוליטיקאים. אחד מהם, חבר הכנסת לשעבר, אופיר פינס, שגם שימש כשר הספורט, דיבר על הנושא בתכנית.

בגלל כסא של איש אחד כל הכדורגל תקוע.
"יש מלחמת עולם סביב ניגוד העניינים של אבי לוזון, זה נושא רגיש. ניגוד עניינים זה נושא רגיש בכל מערכת ציבורית".

איך אתה מסביר את זה?
"כולם באים מהתחום. קודם יש חלוקה של מכבי והפועל, אחר כך חלוקה של האינטרסים של האגודות. אגב, לידיעת לימור לבנת, העסק מורכב יותר מעניין המרכזים".

מה אתה ממליץ ללימור לבנת?
"התהליך שצריך להיות באיגודים זה תהליך של התמקצעות וייעול. אתה מסתכל על האיגודים האלה, ואומר לעצמך: 'זאת התנהלות של לפני 15-20 שנה, זה לא אמיתי', פשוט כך".

מה היית מציע?
"מה זה הספורט? הספורטאים עצמם, אחר כך המאמנים שלהם ולבסוף המתקנים. אם הייתי לבנת, הייתי מתמקד בניהול. הייתי דואג שיהיו מנכ"לים ברמה הגבוהה ביותר. לנהל כדורגל בארץ זה ביזנס גדול, גם ברמת ההתאחדות וגם ברמת האגודות. גם טניס וכדוריד זה סיפור גדול, זה ניהול של ביזנס ששווה כמה מיליונים. אפילו איגוד ההתעמלות, שהוא איגוד קטן, זה איגוד בסדר גודל של 4-5 מיליון שקלים. כל הנושא של האיגודים חייב לעבור שינוי ורפורמה גדולה. אפשר לעשות את ההבדל לא בהשקעה גדולה".

"לבנת משקיעה מאז כניסתה לקדנציה החדשה, היא מעוניינת ביו"ר נטול ניגוד עניינים והקימה שתי ועדות בנושא. לוזון מאיים שהתערבות ממשלתית עלולה להוביל להשעייה מאופ"א. לבנת שרת ספורט כבר שנים רבות. זה יתרון עצום, היא לא צריכה ללמוד את כל העסק מהתחלה. מהבחינה הזאת, כל מי שמתעמת מולה נמצא בבעיה קשה כי היא במשחק הזה כבר שנים ושמעה את כל הצדדים. היא יודעת מה הסיפור. אני מניח שיש לה תכנית עבודה סגורה".

איך ייגמר הנושא הזה להערכתך?
"עם כל הכבוד לכדורגל, אחרון הספורטאים בהתעמלות מביא כבוד למדינה יותר מבכירי הכדורגל בארץ. אבי לוזון לא יחתום על פטירתו הספורטיבית, הוא לא יחתום על זה שהוא לא מתמודד גם אם יכפילו את הסכום. הבקשה מוגזמת והסכום מוגזם מדי, צריך להגיע להסדר הזה בדרכים אחרות"

לימור לבנת (יניב גונן)
לימור לבנת (יניב גונן)
 

ללוז: "מי שמע על שחקן שמשתתף בריאליטי בשיא העונה?"
בהמשך התכנית עסקנו בהפועל פ"ת ובחלוץ ליאור אסולין. החלוץ הושעה הבוקר מפעילות הקבוצה ולא התאמן איתה בעקבות רצונו להשתתף בתכנית "המירוץ למיליון", כך החליט הבעלים אבי ללוז. ההחלטה של ללוז הגיעה לאחר גל השמועות האחרון לפיו השחקן מעוניין להשתתף בתכנית הטלוויזיה שדורשת היעדרות של כחודש ימים, כאשר לפי גורמים המעורב בפרטים השחקן אמור להמריא ביום שלישי לצילומים.

ללוז, למה ליאור אסולין הושעה?
"לפני שבוע התברר לי שליאור חתם על הסכם השתתפות במירוץ למיליון שתחייב אותו להיעדר למשך חודש. גיליתי זאת יום לפני משחק, חיכיתי שהמשחק יסתיים והנחתי את המנכ"ל לברר איתו מה הסיפור. הסתיימה השיחה והבנתי שהייתה כוונה כזאת, אך זה לא הולך לקרות והכל בסדר. לפני יומיים קיבלתי דיווח שהוא חתם וזה מחייב אותו לנסוע בשבוע הבא. הבוקר ביקשתי הבהרה חד משמעית אם זה נכון או לא ולא קיבלנו תשובה ברורה, לכן החלטתי להשעות אותו במקום. אני רואה זאת בחומרה, זה לא מקובל".

עד מתי הוא חתום?
"יש לו חוזה עד סוף העונה".

הוא שם קצוץ על החוזה?
"על פניו זה נראה כך. חבל, זה שחקן שאני מאוד אוהב".

אם הוא היה מבקש ממך באופן אישי, היית מאשר?
"לא, בשום פנים ואופן. להפועל פ"ת יש מטרה העונה, והיא לעלות ליגה. ליאור אסולין הוא בין השחקנים היקרים ביותר בליגה הלאומית. יש לנו חלוצים פצועים, עזיבתו תפגע אנושות במועדון".

יש גם עניין של הפרת חוזה
"מישהו מעלה על דעתו ששחקן בקבוצה מקצועית, שכל עיסוקו זה כדורגל, בשיא העונה, בוחר להשתתף בתכנית ריאליטי?"

אסולין אומר בתגובה שזאת חוצפה שמשעים אותו
"זה חמור. מה שעוד יותר גרוע, זה שליאור יודע שזה הולך לקרות כבר למעלה משבועיים. ב-ONE זה פורסם לפני חודש וחצי. יש לנו שיחה עוד יומיים, אבל זה נשמע כמו נושא גמור".

אם הוא אכן טס, ליאור סיים את דרכו אצלכם?
"אין ספק, הוא סיים את דרכו אצלנו, ונצטרך לדעת להתמודד גם עם זה".

ליאור אסולין (שי לוי)
ליאור אסולין. ירוץ למיליון על חשבונה של הפועל פ"ת? (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */