יום שני, 08.07.2024 שעה 12:28
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

הרוש הדליק את המנורה, שכטר ואלישע בצרות

ה-11 של המחזור: שוער בית"ר פדה את החוב והרים את טדי לשמיים. החלוץ פשוט לא פוגע ומאמן ב"ש קרס מול ק"ש. דיין שוב הפציץ והביזיון בדקת הדומיה

|
שי חדד וברק משה (שי לוי)
שי חדד וברק משה (שי לוי)

המחזור השישי בליגת העל הגיעו עלינו לטובה והבשורה שהביא עימו הוא בעיקר פוטנציאל הקהל של קבוצות הליגה כש-64,700 צופים הגיעו למגרשים השבוע, בעיקר בזכות האצטדיון המחודש בטדי והמשחק החם מול הפועל ת"א וגם בזכות העברת המשחק של מכבי ת"א לאצטדיון ר"ג, שהכניס 16,000 צופים למשחק, במקום כ-12,000 שהיו מגיעים לבלומפילד. 

לשם השוואה, במחזור השישי בעונה שעברה הגיעו 46,200 צופים, גם בזכות משחק בין בית"ר להפועל ומשחקים ביתיים של מכבי ת"א ומכבי חיפה שהגדילו את ממוצע הצופים שעומד בד"כ על איזור ה-35 אלף למחזור.

מבחינת שערים, המגמה היא הפוכה. בשנה שעברה הובקעו 22 שערים בשבעת המשחקים, לעומת 17 השנה. חבל שהשחקנים לא נותנים לאוהדים קצת יותר במשחקים המסקרנים ומלאי קהל.

לאחר סיום המחזור המסקרן, שהחזיר אותנו מפגרת נבחרת עצובה במיוחד, הגיע הזמן לסיכומים ולהחלטות לגבי ה-11 שעשו לנו את המחזור.

צפו: בית"ר מנצחת את הפועל 0:1

שער המחזור – הכיפה מכה שנית
בפעם השנייה העונה, גיא דיין קוטף לעצמו את תואר שער המחזור. הקשר המוכשר, שנמצא במרכז דיון לגבי חגיגת השערים שלו שכוללת חבישת כיפה, הניף את הרגל ובעט טיל שיוט מ-30 מטרים לפינה של גל ניר ב-1:3 של עכו על הפועל רעננה. יופי של שער של הקשר המצויין של עכו, שמפתח רגל שמאל קטלנית. כמו כן, גם הפריצה היפה של חן עזרא ב-0:3 על מכבי פ"ת שווה אזכור.

הקבוצה של המחזור – המנורה חזרה לדלוק
29 אלף צופים ראו מחצית לא טובה של בית"ר ירושלים בפתיחת המשחק, אך ב-45 דקות האחרונות, אותו קהל שיא ראה קבוצה שבאה לטרוף את הדשא, הוציאה מעצמה יותר מהמקסימום והשיגה את אחד הניצחונות החשובים שלה בשנים האחרונות. עם כל הכבוד לחזרה לכושר של מכבי חיפה, בית"ר היא הקבוצה של המחזור.

צפו בשער היפה של דיין, 1:3 לעכו

הקבוצה המאכזבת של המחזור – יב"ש בנגב
ההפסד הראשון של הפועל ב"ש המפתיעה היה חייב להגיע, אך הדרך היא המאכזבת בתצוגה של הקבוצה של אלישע לוי. טעויות בהגנה, הרחקות לא מחויבות ואיבוד עשתונות כללי גרמו לתצוגת הנפל ב-2:0 לק"ש ולכאב ראש גדול מאוד ללוי לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד. חבל שקבוצה כמו ב"ש מתפרקת כך.

אלישע לוי. קרס מול ק&qout;ש (משה חרמון)
אלישע לוי. קרס מול ק"ש (משה חרמון)
 

השחקן המצטיין של המחזור – הרוש החזיר את החוב
מה שנזכור מהמשחק בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א הוא בעיקר המחצית השנייה הטובה של בית"ר, אך חשוב להזכיר את תצוגת השוערות האדירה של אריאל הרוש, שלקח 4 או 5 שערים בטוחים ומנע מהאדומים להכריע את המשחק כבר אחרי חצי שעה. הרוש החזיר את החוב לאחר תצוגת הנפל שלו במחזור הראשון בב"ש. יש לציין גם את המשחק המשוגע של דוד מנגה מול ב"ש.

להיט: צפו ב-1:2 של סכנין על אשדוד

השחקן המאכזב של המחזור – טוב שחזרת שכטר?
החלוץ של הפועל ת"א הוא עדיין אחד החלוצים הטובים בליגה, אך שחקן ברמתו לא יכול להרשות לעצמו להחמיץ כמו שהוא החמיץ במחצית הראשונה ולהראות כמו שהוא נראה במחצית השנייה. שכטר חייב להחזיר לעצמו את החדות, אם הפועל לא רוצה עונה מביכה ברזומה.

שכטר מתוסכל. חייב להתעורר (חגי ניזרי)
שכטר מתוסכל. חייב להתעורר (חגי ניזרי)
 

השחקן המפתיע של  המחזור – הכניס אור למשחק
קשרה הצעיר של הפועל חיפה, אור אוסטוינד. הוא אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגה. מדובר בקשר דינמי, טכני, עם רגל שמאל טובה, שזה מצרך נדיר בליגה שלנו. אוסטיינד כבש את השער הראשון והיפה ב-1:2 של הפועל חיפה על בני יהודה והיה אחד מהגורמים העיקריים לנקודות החשובות של שלומי דורה.

מאמן המחזור – מכת ברק
עירוני ק"ש הגיעה כאנדרדוג למשחק מול הפועל ב"ש, אך הפגינה עליונות לאורך כל המשחק והראתה שהיא לא נופלת מהלהיט של הליגה וגם יודעת לתת כדורגל טוב. בכר לא נבהל, עלה בהרכב התקפי שהביך פעם אחר פעם את ההגנה האיטית של ב"ש. כל הכבוד למאמן הצפוני, שניטרל לחלוטין את המשחק של הקבוצה מבירת הנגב ועשה את הדרך הארוכה לצפון עם 3 נקודות.

צפו בב"ש מפסידה לראשונה העונה

הטעות של המחזור – הפוך בן, הפוך
מגן הפועל ב"ש, בן ביטון, עובר עונה נהדרת ואף הדיח את אביתר אילוז הוותיק מההרכב, אך יש דברים שלא עושים גם בנוער. המגן, שגדל בהפועל ת"א, יודע שאסור למסור כדור רוחב, בטח בתוך הרחבה, אך משום מה החליט לעשות בדיוק את זה ולבשל שער לדוד מנגה, שסגר את המשחק לטובת הקבוצה הצפונית. הילד עוד ילמד.

הקהל של המחזור – צהובים גם בגלות
השזרוע בבלומפילד נתן לקהל של מכבי ת"א לקבוע כמות שיא למשחק זניח בליגה. אמנם רק 16 אלף הגיעו לר"ג, למרות תחזיות שדיברו על 22 אלף ומעלה, אך עדיין, כל הכבוד לאוהדי הצהובים, שהוכיחו שמבחינת כמות, קשה להשתוות אליהם. הקהל של בית"ר היה מקבל את הכבוד ללא זריקות האבנים, הריסת דקת דומיה לעובדיה יוסף ואלימות כללית שלצערנו התרגלנו אליה.

זהבי נותן למכבי 0:1 על רמה"ש

השערוריה של המחזור – לא מכבדים את עובדיה
הפארסה של המחזור התחילה עוד לפני המשחק בטדי, עם הענקת האישור לבית"ר ירושלים לקיים דקת דומיה לרב עובדיה יוסף, שלא קשור בשום אופן לקבוצה. אין שום סיבה לקיים דקת דומיה לרב במקום שמפר באופן קבוע את השבת, אין שום סיבה לקיים דקת דומיה לאדם שלא שייך לקבוצה ובוודאי שאין שום סיבה לקיים דקת דומיה לאוהדי קבוצה שלא כיבדו דקת דומיה ליצחק רבין בעבר. לקינוח, הרסו אוהדי בית"ר את הדקה עם קריאות גנאי להפועל. לא ראוי ולא מכבד אף אחד.

ביזיון: קללות בזמן דקת הדומייה

ה-11 של המחזור
אריאל הרוש, שי חדד, דין מימוני, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, אור אוסטיינד, ערן זהבי, חן עזרא, סטיבן כהן, דוד מנגה, פיראס מוגרבי.

השחקן ה-12: הציטוט של המחזור
"להתחרות במכבי זו לא המטרה של הפועל העונה". רן בן שמעון, לא ציטוט שאוהדי הפועל ת"א רוצים או מעוניינים לשמוע. לא משנה מה מצב הקבוצות ובאיזה שלב של העונה אנחנו נמצאים.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */