יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:27

רוני לוי: לא ראיתי התלהבות אצל שחקני הנבחרת

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם המאמן על הנבחרת של גוטמן: "הקמפיין יכול היה להיות טוב יותר". ניר חפץ: "תהיה מנהלת לליגת העל"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

חפץ: "יש הסכם בין הטוטו להתאחדות, אך הוא תלוי ברפורמה"
הערב בתוכנית עסקנו בסאגה הבלתי נגמרת בדבר ההסכמם בין יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון ויו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, צחי פישביין שחתמו על הסכם השיווק. ניר חפץ, יו"ר מנהלת הליגה עדכן בפרטי ההסכם.

"יש הסכמה בין הצדדים, אך הסכם השיווק מותנה בחתימה על הסכם הרפורמה. היה דיון בין שלוש שעות שעברנו על הסעיפים השנויים במחלוקת. הרוחות התלהטו במהלך הישיבה, אבל הדיון נוהל בצורה עניינית. לפי מיטב הבנתי כל הבעיות נפתרו. תהיה מנהלת לליגה בכל מקרה. ב-3 בדצמבר תתכנס אסיפה מיוחדת בהתאחדות לכדורגל בכדי לשנות את התקנון למען קיומה של המנהלת".

ניר חפץ, &qout;תהיה מנהלת&qout; (חגי ניזרי)
ניר חפץ, "תהיה מנהלת" (חגי ניזרי)
 

רוני לוי: "לא ראיתי התלהבות אצל שחקני הנבחרת"
המאמן המוערך רוני לוי הביע את דעתו על משחקיה של נבחרת ישראל בקמפיין האחרון

"לא ידוע לי על התעניינות בי למשרת מאמן הנבחרת. היחסים של עם הלוזונים טובים. סיימתי במכבי פ"ת מרצוני, לא רציתי להמשיך בקבוצה. אולי גם להם לא היה עניין בכך. הקמפיין יכל להיות טוב יותר. לי כמאמן חשוב הדרך. אם המאמן מקצוען, יסודי ומשדרג את השחקנים - בסוף הוא ימצא את הדרך. לי צרם שלא ראיתי אצל השחקנים את ההתלהבות והתשוקה כפי שצפוי לראות משחקני נבחרת. בקמפיין כזה אנחנו מצפים להתעלות במשחקים חשובים".

המאמן הוסיף לגברי אי חתימתו באפועל ניקוסיה: "נשיא הקבוצה סיכם איתי בטלפון על כל הפרטים אך שהגעתי לשם נאמרו לי דברים אחרים. אני עושה את זה בלב שלם. אני ילך רק למקום שאני שלם איתו"

רוני לוי, &qout;לא מסוכסך עם הלוזונים&qout; (גיא בן זיו)
רוני לוי, "לא מסוכסך עם הלוזונים" (גיא בן זיו)
 

אבי סומבסקי: לא יפצחו גרעינים באיצטדיון המושבה
מנהל איצטדיון המושבה אבי סומבסקי הגיב על טענות אוהדי מכבי חיפה על כך שלא ניצן היה להיכנס עם גרעינים לאיצטדיון.

"לא יפצחו גרעינים באיצטדיון. זו היא הנחיה שנו ושל העירייה. מערכות הניקוז של האצטדיון נסתמות בשל פיצוח הגרעינים. זה לא דבר חדש אצלנו, אנו מפרסמים זו גם באתר האינטרנט שלנו. מה שנמכר בקפיטריות זה אך ורק בוטנים ולא גרעינים. גם באיצטדיון וינטר נאסר על כך. האיסור על טרופיות הוא המשטרה. זה אצטדיון שקיבל תו תקן מאופ"א ושני כוכבים מפיפ"א. הטענות לתקלות בשירותים הינם הזויים. אנחנו מנהלים 2-3 משחקים בשבוע ומעולם לא שמעתי טענות כאלה". 

סג"צ בוהדנה: לא נכניס אוהדים שיכורים, נטפל במתפרעים
המפגש בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב מעסיק את שני מחנות האוהדים. מהצד האדום התלוננו על אפליה בשל הכוונתם אל גן החיות התנ"כי טרם המשחק. יחיאל בוהדנה, ראש אגף המבצעים במשטרה הגיב.

"יהיו 350 שוטרים ועוד כמה מאות סדרנים באצטדיון. אני חייב לציין שמעל כ-100 שוטרים יעבדו ללא עלות לבית"ר י"ם. אנחנו ממליצים גם כן להגיע בתחבורה ציבורית ושאטלים שיצאו מהר הרצל וחניון הלאום. המשטרה תעשה ככל שביכולתה כדי לשמור על קיום תקין של האירוע. מרבית האוהדים באים להנות מאירוע ספורט. אם יהיו כאלה שינסו להפריע לכך אנחנו ננסה למנוע ולטפל בכך. אנחנו נעשה בדיקות של אוהדים שיגיעו שיכורים בחניונים ובצמתים. מי שימצא בגילופין לא יכנס למשחק".

"אנו מנסים להתגבר על בעית החנייה הקשה במתחם האצטדיון. בנוסף אנו רוצים ליצור הפרדה של שני הקהלים כבר בשלב ההגעה, ולייצר מעטפת שתגרום להנאה שני הקהלים. זה הפעם הראשונה שלמשחק ליגה בטדי יגיע כ-30,000 אלף צופים. גם אוהדים בית"ר מופנים לחניונים נפרדים. אין כוונה להפלות ולפגוע בקהל כזה או אחר".
 

אוהדי הפועל, המשטרה תפריד בין הקהלים (יניב גונן)
אוהדי הפועל, המשטרה תפריד בין הקהלים (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */