יום שבת, 05.10.2024 שעה 22:45

מכבי ת"א הפסידה במקדוניה והודחה מאירופה

כדוריד: מה שעובד בארץ לא מספיק לאירופה. הצהובים הפסידו 30:23 לזומימאק המקדונית והודחו מגביע האיגוד. פרוילינגר: "עכשיו נתרכז בליגה"

|
תום מטלון. משחק טוב שלו לא הספיק (גבע תלם)
תום מטלון. משחק טוב שלו לא הספיק (גבע תלם)

מכבי ת"א רצתה מאוד להשתתף בגביע האיגוד האירופי וכשהשיגה את הכרטיס המשדרג מגביע האתגר האירופי - היא גם רצתה ללכת רחוק ולהגיע לשלב הבתים במפעל. זה לא יקרה העונה, אחרי שהערב (שבת) הצהובים נוצחו במקדוניה ע"י זומימאק בתוצאה 30:23.

קהל ביתי וחם (כ-2,200 צופים) חיכה לצהובים, שהיו צמודה למקדונים עד לדקה ה-25 (9:10 לזומימאק), אבל אז הקבוצה המקומית ברחה וירדה למחצית בהפרש של 4 שערים - 10:14.

במחצית השנייה זומימאק הגדילה את הפער והוליכה 13:20 בדקה ה-40. בין לבין, תום מטלון בפנדל, בויאן בוטוליה ורנן לנדסמן הבקיעו שערים, אבל לא הצליחו להחזיר את מכבי למשחק. זומימאק עלתה בדקה ה-50 ל-17:25, כאשר אבי רש לקח פסק זמן. 

עומר דבדה וטל בלכר כבשו לאחר מכן, אבל זומימאק המשיכה בקצב שלה, עלתה ל-20:30 שתי דקות לסיום והבטיחה את הניצחון והעלייה לשלב הבא.

אבי רש, יתמקד בזירה הישראלית (ניר בוקסנבאום)
אבי רש, יתמקד בזירה הישראלית (ניר בוקסנבאום)
 

כבשו למכבי תל אביב: תום מטלון 6, רנן לנדסמן ונובאק בוסקוביץ 4 כ"א, טל בכלר ובויאן בוטוליה 2 כ"א, עוז מטלון, ורנר סטרידום, עומר דבדה, דן נתן וגיל פומרנץ 1 כ"א.

יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילינגר סיכם: "המסע שלנו באירופה מסתיים, אבל זו בהחלט הייתה חוויה חשובה עבורנו. במהלך המחצית הראשונה היינו בתמונה, אבל בגדול לא שיחקנו מספיק טוב מול קבוצה שזכתה לתמיכה ביתית מאוד חמה. חשוב לנו לבנות מסורת של הופעות והצלחות במפעלים ביבשת, אבל עכשיו נתרכז בזירה הישראלית כדי להגיע לאירופה גם בעונה הבאה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */