יום ראשון, 06.10.2024 שעה 16:00

ככה פותחים עונה: 63:83 לריאל מדריד בקובנה

פיינליסטית היורוליג הרשימה בניצחון על ז'לגיריס, מירוטיץ' (18 נק') ויול (17) בלטו. 13 נק' לשאראס אצל המפסידה. 61:69 לאולימפיאקוס על מלאגה

|
מירוטיץ´ חוגג. ניצחון גדול לריאל (GettyImages)
מירוטיץ´ חוגג. ניצחון גדול לריאל (GettyImages)

בשנה שעברה מכבי תל אביב וריאל מדריד נפגשו בסדרת ההצלבה, שלב רבע הגמר של היורוליג. הצהובים הובסו שלוש פעמים וסיימו את דרכם, בעוד שהבלאנקוס הגיעו עד לגמר הפיינל פור, שם הם הפסידו לאולימפיאקוס. הערב (שישי) הקבוצה ממדריד הראתה שגם את השנה הנוכחית היא יודעת לפתוח טוב בהרבה מהקבוצה של בלאט, כשהביסה את ז'לגיריס קובנה 63:83 בליטא.

הבלאנקוס שלטו למן הפתיחה, הציגו הגנה נהדרת ובמחצית המשחק הוליכו 24:35. אם זה לא הספיק, הם הציגו רבע שלישי מצוין בו הם קלעו 29 נקודות בדרך לניצחון חוץ מרשים ב-20 הפרש, שהעלה אותם למקום הראשון בבית 2, יחד עם אנדולו אפס הטורקית, שרשמה אמש ניצחון ב-20 הפרש על מילאנו.

ניקולה מירוטיץ' הוביל את קלעי ריאל מדריד עם 18 נקודות באחוזים נפלאים (2 מ-2 לשתי נקודות, 3 מ-4 לשלוש נקודות, 5 מ-6 מהעונשין). סרחיו יול תרם 17 נקודות ורודי פרננדס נתן משחק נהדר עם 11 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

את קלעי ז'לגיריס הוביל פאוליוס יאנקונאס עם 15 נקודות. שרונאס יאסיקביצ'יוס, שחזר השנה לליטא כדי לשחק עם ז'לגיריס ביורוליג, תרם 13 נקודות, אבל גם חמישה איבודים.

ניצחונות גם לאולימפיאקוס ובאיירן מינכן
ואם הפיינליסטית משנה שעברה פתחה את העונה עם ניצחון, אז מי שניצחה אותה בגמר של שנה שעברה, אלופת היורוליג המכהנת, אולימפיאקוס, לא יכולה הייתה להרשות לעצמה לפתוח עם פחות מכך. היוונים אירחו את מלאגה ועשו את העבודה בתום משחק קשה עם ניצחון 61:69.

ספנוליס. הוביל את אולימפיאקוס לניצחון (GettyImages)
ספאנוליס. הוביל את אולימפיאקוס לניצחון (GettyImages)
 

זה לא היה קל. מלאגה פתחה טוב יותר, הוליכה 18:22 בתום הרבע הראשון והצליחה להשאיר את היוונים על 8 נקודות בלבד ברבע השני בדרך ליתרון 26:33 בהפסקה. אך היוונים חזרו לעניינים ברבע השלישי והשלימו את המהפך הודות לרבע רביעי נפלא, בו הם ניצחו 16:25. ואסיליס ספאנוליס וברנט פטווי הובילו את המנצחים עם 13 נקודות כל אחד, פראן ואסקס וזוראן דראגיץ' בלטו אצל המפסידה עם 12 כל אחד, ניק קיינר מדלי, אקס מכבי ת"א, סיים עם 9.

במשחק נוסף, באיירן מינכן הגרמנית פתחה גם היא את עונת 2013/14 ביורוליג בצורה מוצלחת מאוד. הגרמנים הביסו בחוץ את אלופת פולין, ז'ילונה גורה, 73:94. שבון טראוטמן הוביל את קלעי באיירן עם 19 נקודות, ניהאד דג'דוביץ' הוסיף 17.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */