יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:38

הוד השרון גברה על מכבי ת"א אחרי חמש מערכות

כדורעף: בתום משחק מותח ניצחו חניכיו של תומר רוסיאנסקי את משחק פתיחת העונה לעיני 500 צופים. המאמן: "עוד לא התחברנו, היה כאן אירוע גדול"

|
יוחאי דדון, פתיחה טובה להוד השרון (איגוד הכדורעף)
יוחאי דדון, פתיחה טובה להוד השרון (איגוד הכדורעף)

חגיגת פתיחת העונה שהתקיימה הערב (חמישי) באולם 'מוסינזון' בהוד השרון סיפקה לחובבי הכדורעף תענוג צרוף עם 500 אוהדים, חמש מערכות ושתי קבוצות שנאבקו עד לרגע האחרון, שהיה כל כולו של המארחים.

מכבי 'מוסינזון' הוד השרון מצוידת בשני זרים איכותיים, המוסר כריסטיאן בארתה והקבלן פרד טישיירה, פגשה את הסגל הכחול לבן של מכבי תל אביב, שלא נבהל מפתיחה טובה של המקומיים ומחק פיגור 20:16 לניצחון מפתיע במערכה הראשונה 23:25, עם מפגן חסימות לנקודה של ירוסלב גסן (פעמיים) וגיא בן גל.

במערכה השנייה ההתקפה של הצהובים צנחה ביכולת (26%) והוד השרון טיילה לשיוויון 1:1 עם אלי קליינשטיין וג'קי גאפט שחגגו 15:25. ללא זרים אך עם חבורה ישראלית צעירה ורעבה המגובה בעומר דננברג הוותיק, החבר'ה של זהר בר נצר רכבו על גלי המומנטום.

ואסילי פוילוב מהוד השרון עלה לקיל בלוק שסידר 24:24, אבל בתום מאבק צמוד היו אלה הצהובים, במופע מנהיגות של עומרי שוורץ, שניצחו 25:27. חבורת האוהדים שליוותה את מכבי תל אביב כבר הריחה הפתעה כשהקבוצה נהנית לשחק יחד. שני הצעירים ירוסלאב גסן ויואב קרוואני הראו שיש להם מה למכור בליגה, למרות חוסר הניסיון, ובנוסף גיא בן גל, אמיר וינרסקי ומעל כולם אריאל כצנלסון, שניווט בחוכמה, כבר היו בדרך לניצחון, אבל הניסיון של הוד השרון ובעיקר יוחאי דדון הכריעו, 22:25 בדרך למערכה חמישית.

התחנה האחרונה במשחק הייתה שייכת לפרד טישיירה. הברזילאי, בקבוצה השלישית בליגה, לא עשה כבוד לאקסית וסיפק את הנקודות המכריעות כשהוד השרון בורחת בשלב מוקדם לניצחון 9:15. "זה היה כמו לידה בשבוע 42", אמר בסיום המאמן המאושר תומר רוסיאנסקי, "עוד לא התחברנו, אבל ראינו עד כמה קשה להפיל כדור מול מכבי תל אביב ואני מסיר בפניהם את הכובע. החבר'ה שלנו רצו וניצחו וכל הכבוד להם. שיחקנו בשביל הקהל המדהים שלנו והיה כאן אירוע גדול".

פרד טישיירה סיים ערב מרשים עם 21 נק', ג'קי גפט ואלי קליינשטיין 20 כ"א, יוחאי דדון 14 (5 קיל בלוק), כריסטיאן בארתה 6 ו-ואסילי פוילוב 5 (2 קיל בלוק).

מאמן מכבי ת"א, זהר בר נצר: "הראינו שאנחנו יכולים, היינו במשחק אבל אנחנו צריכים להיות הרבה יותר מרוכזים. חבל לי מאוד כי היינו יכולים לנצח". גיא בן גל הוביל את מכבי ת"א עם 23 נק', אמיר וינרסקי 19, ירוסלב גסן 9 (7 קיל בלוק), יואב קרוואני 7, עומד דננברג 4 ואריאל כצנלסון 3 נק'.

יוחאי דדון מהוד השרון סיכם את הערב: "המטרה שלנו היא המקומות 4-1, נגיע לשם ונראה מה יהיה הלאה. תהיה העונה ליגה נהדרת, יש הרבה קבוצות שהתחזקו".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */