יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:13

בלאט: נלמד ונתקן את הטעויות, בלו: חפרנו לעצמנו בור

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-84:80 לוויטוריה: "כואב שלומדים דרך הפסד", הפורוורד: "לא השלמנו את המשימה". גודס: "ביצענו המון טעויות". צפו בתקציר

|
בלאט.
בלאט. "צריך ללמוד מהטעויות" (חגי ניזרי)

מכבי תל אביב פתחה את דרכה ביורוליג העונה עם הפסד 84:80 מול לבוראל קוצ'ה ויטוריה בספרד. הצהובים נקלעו לפיגור במשך רוב המשחק, השתפרו והפכו את התוצאה, אך נכנעו בדקות הסיום.

המאמן דייויד בלאט אמר בסיום: "אנחנו יוצאים מפה מאוכזבים מאוד כי הייתה לנו אפשרות לנצח ויכולנו לנצח. מצד שני אין ספק שהראינו כמה דברים טובים שעליהם אפשר לבנות להמשך. צריך ללמוד מהטעויות שלנו, זה כואב שלומדים את זה דרך הפסד, אבל החשוב הוא שנלמד ונתקן ובעתיד נבצע גם את המהלכים החכמים וגם את המהלכים הפשוטים בזמן הנכון ובצורה טובה יותר".

הפורוורד, דייויד בלו, אמר ל-ONE: "זה מאכזב. פתחנו את המשחק לא טוב וחפרנו לעצמנו בור עמוק במחצית הראשונה. במחצית השנייה הצלחנו לנעול את ההגנה ולבצע מהלכים טובים בהתקפה ושמנו עצמנו בסיטואציה שהניצחון היה תלוי בנו, אך לבסוף לא הצלחנו להשלים את המשימה".

עוזר המאמן גיא גודס אמר ל-ONE: "עשינו המון טעויות במהלך המחצית הראשונה וקיבלנו סלים קלים בהתקפות מעבר ובמתפרצות. במחצית השנייה הצלחנו לשמור הרבה יותר טוב ולהדק את ההגנה והתקפנו את הספרדים בצורה טובה וגם קלענו באחוזים מחוץ לקשת. לקראת הסיום הייתה לנו אפשרות לגמור את המשחק ולנצח אבל לא הצלחנו לבצע עצירה בהגנה ולאמונט המילטון סגר את המשחק".

מהפך והפסד דרמטי למכבי בויטוריה

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */