יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:59

סלע הודח בשמינית גמר הקרמלין קאפ במוסקבה

אכזבה לישראלי בטורניר ברוסיה לאחר שנוצח 6:1, 6:7 ו-6:1 ע"י טמירז גבשווילי שמדורג 105 בעולם. סלע הודח גם בזוגות יחד עם בוגומולוב

|
דודי סלע. אכזבה במוסקבה (GettyImages)
דודי סלע. אכזבה במוסקבה (GettyImages)

הישראלי הבכיר, דודי סלע, 68 בעולם נוצח היום (חמישי) בשמינית גמר טורניר הקרמלין קאפ במוסקבה ע"י טמירז גבשווילי המקומי , 105 בעולם, 6:1, 6:7 (7:9) ו-6:1 תוך שעה ו-54 דקות של שתי מערכות חד צדדיות ובתווך מערכה צמודה צמודה.

גבשווילי שהובס ע"י סלע בגמר טורניר טשקנט ביום ראשון, עלה עם טירוף בעיניים למגרש כדי לנקום בסלע על ההפסד המביך, ותוך מספר דקות של חבטות עוצמתיות השאיר את סלע בפיגור 5:0, כשלישראלי לא היו תשובות לסרב הרוסי האדיר ולחבטות מהקו האחורי. סלע הצליח לקחת משחקון הגשה, וכמעט שבר את הרוסי במשחקון השביעי , אבל גבשווילי הציל שלוש נקודות שבירה וסגר 1:6 תוך 29 דקות.

סלע, שמר בפתיחת המערכה השנייה והצליח גם לשבור את הרוסי ל-0:2, בעזרתו של יואב שב מאמנו לשעבר שישב קרוב למגרש והחליף מבטים עם סלע לאורך כל המשחק. גבשווילי העצבני הסתער על ההגשות של סלע במשחקון הבא שבר וחזר ל-2:2.

ההגשות נשמרו מכאן עד סוף המערכה והשניים ניגשו לשובר שוויון בו עלה סלע ל-2:4 ו-3:6, אבל הרוסי הציל ארבע נקודות מערכה והישווה ל-7:7, אבל שתי עליות לרשת חכמות של סלע, העניקו לו את שתי הנקודות הבאות וסלע סחט את המערכה השנייה עם 7:9.

גבשווילי עלה עם הטירוף של המערכה הראשונה, למערכה השלישית ותוך דקות הוליך 0:3, סלע עוד השיג משחקון, אבל הרוסי לא הרפה שמר ושבר וסיים את המשחק עם חיוך גדול וצעקת נצחון, בדרך לרבע הגמר מול הקהל הביתי שם ישחק ברבע הגמר עם המדורג 1, רישאר גסקה מצרפת (10 בעולם) שהתקשה אך ניצח את יבגני דונסקוי מרוסיה 3:6, 6:3 ו-1:6.

דודי סלע. יתנחם בזוגות? (GettyImages)
דודי סלע. הודח גם בזוגות (GettyImages)
 

לאחר מנוחה, נפרד דודי סלע סופית מהטורניר אחרי שנוצח ברבע גמר הזוגות ביחד עם אלכס בוגומולוב מרוסייה 7:5 ו-6:2 ע"י מיכאל אלגין מרוסיה ודניס איסטומין האוזבקי.

בטורניר הנשים המקביל נקבע רבע גמר מסקרן בין סאם סטוסר האוסטרלית ואנה איבנוביץ' הסרבית. סטוסר גברה על אליז קורנה מצרפת 4:6 ו-1:6. איבנוביץ' הביסה את קלרה זאקופלובה הצ'כית 3:6 ו-1:6.
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */