יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:29

קצ'נוב הדהים את טיפסרביץ', סלע מול גבשווילי

קרמלין קאפ: בן ה-17, המדורג 808 בעולם, ניצח את האלוף מ-2011 תוך 77 דקות. הישראלי המשיך להתקדם גם בטורניר הזוגות יחד עם בוגומולוב הרוסי

|
דודי סלע, ממשיך בכושר המצויין (רויטרס)
דודי סלע, ממשיך בכושר המצויין (רויטרס)

הפתעה יוצאת דופן נפלה (רביעי) היום בטורניר הקרמלין קאפ במוסקב כשקארן קצ'נוב מרוסיה, בן 17, המדורג 808 בעולם העיף בסיבוב השני את אלוף הטורניר ב-2011, שחקן טופ 10 די קבוע בשנים האחרונות, ינקו טיפסרביץ הסרבי, עם 4:6 ו-4:6 בתוך 77 דקות בלבד לעיני הקהל הביתי שמחכה כבר כמה שנים ליורש של מאראט סאפין וניקולאי דווידנקו.

ק'צנוב הוא השחקן הצעיר ביותר העונה שעולה לרבע גמר טורניר ATP. קצ'נוב זכה באליפות אירופה לנוער השנה. עבור הסרבי זה היה אקורד צורם מאוד לעונה רעה, בה התדרדר עד למקום ה-29 בעולם, כשבשנה שעברה הוא עוד שיחק באליפות סוף השנה של הסבב בלונדון.

טמירז גבשווילי, אף הוא מרוסיה, יהיה יריבו של דודי סלע בסיבוב השני בטורניר היחידים. גבשווילי הפתיע את המדורג שמיני, אדריאן מאנארינו מצרפת, וישחזר עם סלע את גמר צ'לנג'ר טשקנט מיום ראשון האחרון, בו הביס סלע את גבשווילי.

סלע עצמו המשיך את הטורניר המוצלח שלו כשעלה לרבע גמר הזוגות ביחד עם אלכס בוגומולוב מרוסיה. השניים, שהמשותף בינהם הוא המאמן יואב שב, שאימן את סלע לפני מספר שנים ומאמן כיום את בוגומולוב, גברו על הצמד ההודי פורב רג'ה ו-דיוי שאראן 4:6, 6:3 ו-5:10.

גבאשווילי (רויטרס)
גבאשווילי, מחכה לדודי סלע (רויטרס)
 

בטורניר הנשים המקביל התרגש הקהל עם אלייסה קליאבנובה, שחזרה לפני מספר חודשים אחרי שנרפאה ממחלת הסרטן והיום עלתה לראשונה מאז ההחלמה לרבע גמר טורניר WTA כשהיא משיגה נצחון יוקרתי על שחקנית מהטופ 20, קרלה סוארס נבארו הספרדיה, 6:7 ו-4:6.

גם סבטלנה קוזנצובה המקומית עלתה לרבע הגמר אחרי 2:6 ו-5:7 על סופיה ארבידסון השבדית. נצחון רוסי שלישי נרשם היום כשאנסטיה פאבלוצ'ינקובה ניצחה בדרבי את מריה קרילנקו, המדורגת 3 בטורניר 3:6 ו-3:6.

קוזנצובה (רויטרס)
סבטלנה קוזנצובה (רויטרס)
 

המדורגת שנייה רוברטה וינצי מאיטליה מנעה נצחון רוסי נוסף כשחזרה מפיגור מערכה לניצחון על אלנה וסנינה 6:2, 1:6 ו-4:6.

בטורניר שטוקהולם הפולני יז'י ינוביץ חזר מפציעה והביס את גארסיה לופס הספרדי, 2:6 ו-1:6. בנואה פאייר הצרפתי גבר על פאבלו קורנו בוסטה מספרד 4:6 ו-4:6. פרננדו ורדסקו הספרדי הדיח את המדורג שמיני איבן דודיג הקרואטי עם 7:6, 1:6 ו-4:6.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */