יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:04

ללא התקפה: אולימיפיאקוס גברה 45:55 על פאו

מחזור הפתיחה ביוון הפגיש את שתי היריבות הגדולות ללא קהל, אך גם ללא התקפות. האדומים השיגו ניצחון יוקרתי בזכות 14 נק' של לוצסקי

|
ספאנוליס בפעולה. הדרבי אדום
ספאנוליס בפעולה. הדרבי אדום

הליגה היוונית בכדורסל נפתחה הערב (שני), ולא יכולנו לבקש משחק טוב יותר לפתוח איתו את העונה: שנת הכדורסל היוונית החלה עם הדרבי הגדול של אתונה בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס, בו האדומים הצליחו לנקום על הפסד האליפות מהעונה שעברה, עם ניצחון 45:55 על הצד הירוק של העיר, במשחק שנערך ללא קהל.

כזכור, במשחק השלישי בסדרת הגמר של העונה שעברה, במצב של 72:76 לזכות פאו כדקה לסיום המשחק, אוהדי אולימפיאקוס החלו מהומה ענקית שפוצצה את המשחק, גררה הפסד טכני לחובת האדומים, והקנתה באופן סופי את האליפות לפנאתינייקוס, שהובילה 0:2 בסדרה. כתוצאה מכך, נאלצו האדומים לארח את היריבה השנואה באולם "השלום והאחווה" מאחורי דלתיים סגורות.

במשחק עצמו, שתי הקבוצות הציגו כדורסל מזעזע, בדגש על פנאתינייקוס, שלא השכילה לעבור את רף 50 הנקודות. בצד האדום של העיר בלט לוצסקי עם 14 נקודות, אליו חבר פרינטזיס עם 12 משלו. ספאנוליס היה חלש וסיים עם 2 בלבד. אצל הירוקים, דיאמנטידיס היה היחיד שהגיע למשחק, כאשר סיים עם 16 נקודות.

פאו עתידה לפגוש את מכבי ת"א במסגרת שלב הבתים של היורוליג, ועל אף הפסד לחולון במכבי יכולים להיות מעודדים מהיכולת החלשה של החבורה של פדולאקיס. עם תצוגת נפל התקפית שכזו, במכבי יכולים להתחיל לפנטז על ניצחונות מול היריבה המיתולוגית.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */