מערכת ONE
|
חברת משקאות האנרגיה, רד בול הידועה בזכות סמל השור שלה והסלונג "נותן לך כנפיים", מביעה עניין רב בעולם הספורט בכלל והכדורגל בפרט. כל זאת כחלק מאסטרטגיית השיווק שלה.
אחרי שרכשה החברה האוסטרית את זלצבורג המקומית ב-2005 ואת ניו יורק מטרוסטארס מליגת ה-MLS ב-2006, מחפשים אנשי השיווק של החברה לפרוץ את התודעה של מותג משקאות האנרגיה הגדול בעולם גם לשוק הבריטי.
לפי דיווח בתקשורת המקומית נמסר כי רד בול באו במגעים עם אברטון, המועדון בעל מספר העונות הרב ביותר בליגה הבכירה באנגליה. כמו כן גם ליברפול, היריבה העירונית של אברטון מופיעה ברשימה של אנשי השיווק האוסטרים.
ראלף רנגניק, המאמן הגרמני שהיה מועמד הקיץ לאמן את אברטון לאחר עזיבתו של דיוויד מויס למנצ'סטר יונייטד, מוסר כי אחד המכשולים למימוש העסקה לא מגיע מעולם העסקים: "הוספת השם רד בול (השור האדום) לקבוצת אברטון, המזוהה כלכך עם המדים הכחולים לא תעבור בשקט במועדון. האוהדים לא יתנו לזה יד".
|
השור הזועם של רד בול. בקרוב באברטון? |
|
|