יום רביעי, 03.07.2024 שעה 20:43
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

בלו יהיה בסגל לחולון, דווין סמית' לא יתלבש

המתאזרח המתקמבק ילבש הערב (19:00) צהוב לראשונה לאחר 16 חודשים ואף יטוס עם הקבוצה לספרד. הפועל ת"א תארח את בני הרצליה בגן נר (20:45)

|
בלו. יערוך בכורה מחודשת במכבי (יניב גונן)
בלו. יערוך בכורה מחודשת במכבי (יניב גונן)

מחזור הפתיחה של ליגת ווינר ימשך הערב (שני, 19:00) עם שני משחקים כאשר המשחק המוקדם יפגיש בין הפועל חולון, שתארח באולם הפחים את מכבי תל אביב למשחק לוהט.

צמד הישראלים שלא יתלבשו הינם הגארד יובל נעימי והפורוורד ג'ייק כהן, כאשר את מקומו ברוטציה של המתאזרח יתפוס דייויד בלו המתקאמבק, שחתם על חוזה לעשרה ימים ויקיים הופעות בכורה מחודשת אחרי שלא שיחק כדורסל 16 חודשים במסגרת מקצוענית. בלו קיבל הודעה ממנהל הקבוצה, ניקולה וויצ'יץ', כי ייכלל בסגל הקבוצה שיטוס למשחק הפתיחה ביורוליג מול לבוראל קוצ'ה ויטוריה (חמישי, 21:45). דווין סמית', שהיה מהבולטים בצהוב בגמר גביע ווינר נגד הפועל ירושלים יהיה הזר התורן שילבש אזרחי ויחמיץ את פתיחת העונה של הצהובים.

סוכנו של כהן, ארן טלם, המשמש גם כחבר בבעלות על הפועל ירושלים, נחת בארץ ועשוי להגיע למשחק, אך לא ציפה לכך שכהן הצעיר אינו יכלל בסגל. בנוסף, מי שישוב לפרקט בשורות סגנית האלופה הוא הסנטר היווני, סופוקליס שחורציאניטיס שהחמיץ את חצי גמר וגמר ליגת ווינר עם קלקול קיבה.

סילבן לנדסברג ימשיך לקבל אשראי מבלאט אחרי שקטף את תואר ה-MVP של פתיחת העונה וצפוי לעלות בחמישייה. גארד הצהובים ריקי היקמן, שסובב את הקרסול במחנה ההכנה ברוסיה, עיקם באימון המסכם את הקרסול השני, אך עבר טיפול וצפוי לקבל דקות משמעותיות.

דווין סמית´. ינוח (חגי ניזרי)
דווין סמית´. ינוח (חגי ניזרי)
 

כפי שניחשף אתמול ב-ONE, מכבי נמצאת בפלונטר רציני בכל הנוגע להשאלתו או העברתו של נעימי לקבוצה ישראלית מאחר ואפשרות זו נוגדת לחלוטין את תקנון איגוד הכדורסל. למי שעדיין לא הבין את משמעות הדבר: אם נעימי יושאל לקבוצה ישראלית, כלומר שיהיה חתום על "חוזה כפול".

בתוך כך, לאתר נודע כי לנעימי נמסר שאינו יכלל בסגל הקבוצה למשחק היורוליג הקרוב ושאינו יטוס עם הקבוצה לספרד. הצהובים יצאו מחר (שלישי) לויטוריה, לקראת המפגש מול לבוראל קוצ'ה ויטוריה שייערך ביום חמישי בשעה 21:45 שעון ישראל.

מן העבר השני, אולם הפחים יקיים את משחק הפתיחה האחרון מאחר והחל מהעונה הבאה תשחק חולוניה בארינה החדשה שנבנית בעיר. חניכיו של ליאור ליובין מגיעים בהרכב מלא לאור החלמתו של הפורוורד האתלטי לורנס באוורס מנקע חוזר בקרסול.

ליאור ליובין. בכורה בפחים (גיא בן זיו)
ליאור ליובין. בכורה בפחים (גיא בן זיו)
 

איתי שגב הצעיר יפגוש את האקסית ובראיין אוסברי יערוך הופעת בכורה מחודשת בליגת העל אחרי שהעביר את העונה שעברה בליגה הספרדית. גוני יזרעאלי, שחזר למועדון עימו זכה באליפות, יקווה להוביל אותה לצמרת הגבוהה וכך גם הסקורר אנתוני גודס, שסיפק רפרטואר קליעה מרשים בגביע ווינר. בקבוצה לא מסתפקים בסגל הנוכחי ומחפשים לצרף זר חמישי כאשר המטרה היא להחתים גארד גבוה.

במשחק נוסף, תארח הפועל ת"א (20:45) את בני הרצליה בגן נר, בעקבות עונש הרדיוס שסוחבים האדומים מהעונה שעברה. האדומים מגיעים למשחק הפתיחה לאחר שעברה תקופת הכנה קשה מאוד שכלל שני הפסדים ומקום אחרון בטורניר "פתאל" ותבוסה בדרבי התל אביבי. 

קרלון בראון. בהפועל בונים עליו (משה חרמון)
קרלון בראון. בהפועל בונים עליו (משה חרמון)
 

ארז אדלשטיין יציג את הגארד המצויין קרלון בראון וכן את הפורוורד ג'סטין הארפר, שידוע כשחקן רך בהגנה, אך קלע מצויין מחוץ לקשת. בנוסף, הפועל תשחקנה עם הרכז וינסנט קאונסיל והפורוורד ג'וש אוונס, שבשלב זה מתנדנדים, אלא שלאור השוק הדליל והתקציב הצנום, הפועל מתקשה למצוא מחליפים ראויים. רביב לימונד יערוך בכורה רשמית באדום אחרי שעזב את האדום של ירושלים וצפוי להנהיג את הקו האחורי.

בני הרצליה נטולת ההפסדים בהכנה, תגיע עם מאזן משחקים מושלם וכאלופת טורניר פולין. יו"ר המועדון אלדד אקוניס, יחד עם בירנבוים, ביצעו מספר רכישות מסקרנות במהלך הקיץ כאשר החזירו למועדון את הפורוורד אנדודי איבי וצירפו את מייק אומה מהליגה האיטלקית השנייה, הסנטר ג'אקים דונלדסון המקפץ והגארד המבטיח כריס וורן.

אנדודי איבי. עוד קאמבק מרגש (חגי ניזרי)
אנדודי איבי. עוד קאמבק מרגש (חגי ניזרי)
 

דן גרונפלד הוחזר אחרי שנתיים קשות בירושלים בהן בעיקר עודד מהספסל ואבי בן שימול הגיע לעשות סדר בעמדת הרכז. חובת ההוכחה נמצאת על הקבוצה מהשרון שצריכה לתקן את הרושם מהשנתיים האחרונות כאשר הגיעו לליגה במאזן הכנה חיובי (ללא הפסדים כלל אשתקד) אך דשדשו לאורך העונה בתחתית הליגה ולא סיפקו את הסחורה.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */