יום רביעי, 03.07.2024 שעה 19:39
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

רפאלוב: שיחקנו פתוח ברוסיה וקיבלנו נורת אזהרה

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם הקשר על המשחק נגד פורטוגל: "החילופים במחצית השנייה השתלמו". נוימן: "ברוכיאן בהחלט שחקן ראוי"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

רפאלוב: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר"
הערב בתכנית עסקנו בנבחרת ישראל והתיקו המכובד מול נבחרת פורטוגל במוקדמות המונדיאל. לאחר חששות מכך שחניכיו של אלי גוטמן יחזרו עם תבוסה מליסבון, הנבחרת הראתה שעם קצת תעוזה, אפשר להשיג תוצאות טובות.

הנבחרת מתכוננת לקראת המשחק ביום שלישי מול נבחרת צפון אירלנד, מפגש שינעל את קמפיין המוקדמות. שחקן קלאב ברוז' ונבחרת ישראל, ליאור רפאלוב התייחס למשחק נגד פורטוגל ולהכנות של הנבחרת למשחק נגד צפון אירלנד.

רפאלוב (שי לוי)
רפאלוב: "אלי כעס עלינו במחצית שאנחנו לא מחזיקים בכדור" (שי לוי)
 

אתה משחקים פחדני?
"המילה פחד לא קיימת בלכסיקון שלנו. כל משחק אנחנו משחקים לפי ההוראות ויש משחקים שצריך יותר לעשות הגנה. ההחלטה של איך לשחק היא של המאמן. אנחנו צריכים לשחק כמו שהמאמן רוצה ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אלי כעס עלינו במחצית שאנחנו לא מחזיקים את הכדור. בחצי השני החילופים של אלי היו התקפיים וזה השתלם לנו".

למה לא להתחיל את המשחק בצורה התקפית?
"אני מנסה להיכנס לראש של אלי. הוא ניסה לשחק מאוד פתוח בבית נגד רוסיה ואז הוא קיבל נורת אזהרה. התכנית הייתה לשמור על שער נקי בחצי הראשון ואז להכניס אותם ללחץ ולנסות להבקיע".

אתה מכיר כדורגל מצליח בלי התקפה?
"בתור שחקן התקפה אני תמיד רוצה שהקבוצה תשחק התקפי. אבל יש משחקים שאנחנו אנדרדוג והקבוצה השנייה טובה מאיתנו וצריך לשנות את הסגנון משחק. ביום שלישי אנחנו נשחק יותר התקפי. אני מסכים שאנחנו צריכים לשחק כדורגל טוב יותר".

ידעת מראש שאתה לא בהרכב?
"אנחנו ביחסים מאוד טובים ואנחנו מדברים בשיחות אישיות. ברוב המקרים אני יודע אם אני פותח או לא. אחרי האימון בערב אדע אם אני פותח נגד צפון אירלנד. חשוב לנצח את המשחק כדי לשמור על הדירוג באירופה וכדי להתרחק מהדרג הרביעי".

נמני: "לא היו לי ציפיות לפני הקמפיין"
אבי נמני סיכם את הקמפיין של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל.

התוצאה מול פורטוגל בהחלט מכובדת. המחצית הראשונה הייתה חלשה אבל במחצית השנייה השחקנים שיחקו עם יותר תעוזה, החילופים היו התקפיים. גם אם לא היינו משווים התחושה הייתה טובה כי ניסינו. גוטמן יבין מהקמפיין הזה מה הדברים הטובים ומה הדברים שצריך לתקן. יש נבחרות שהן ברמה הרבה יותר גבוהה וצריך לשחק סגור. פורטוגל היא נבחרת חלשה ויכולנו לשחק הרבה יותר התקפי. במשחק בארץ שיחקנו התקפי והעזנו והם חזרו במקרה למשחק. יש לנבחרת כלים לשחק התקפי. דודו אוואט יכול לשחק עוד שנתיים בנבחרת. מי שלא משחק באופן קבוע בקבוצה שלו, לא יכול להיות בנבחרת. לא היו לי ציפיות לפני הקמפיין, המקום השלישי זה המקום הריאלי של הנבחרת. הנבחרת רחוקה מהמקסימום שלה. אם לא נעלה ליורו 2016 נהיה הרבה יותר מאוכזבים ממה שאנחנו עכשיו.לא הייתי פוסל את האפשרות לתת לגוטמן הזדמנות שנתיים נוספות".

אוואט (שי לוי)
אוואט. "יכול לשחק עוד שנתיים בנבחרת" (שי לוי)
 

פלג: "לגוטמן יש בעיה באישיות"
כתב ידיעות אחרונות, עמיר פלג דיבר על תפקיד הנבחרת והאם אלי גוטמן צריך להמשיך לקבל את הקרדיט.

"היה עצוב לראות את עדן בן בסט וערן זהבי רודפים אחרי המגנים. גוטמן פחד לקבל תבוסה ורצה לשמור על מקום העבודה שלו ולכן העדיף לשחק מבוקר. המאמנים של הנבחרת קוראים בתקשורת שמה שיקבע את עתידם בנבחרת, היא התוצאה במשחק וככה זה נראה. גוטמן מזגזג ומשנה כל יומיים, הוא מאמן מצויין, אבל יש לו בעיה באישיות. לוזון קובע אם המאמן הבא ימשיך או לא, אין ועדה מקצועית שדנה בזה והכל נעשה מהיום למחר. בשביל לבטל את הנוסחה הזאת צריך להביא צוות זר, בדיוק כמו במכבי תל אביב".

אלי גוטמן (משה חרמון)
גוטמן: "הוא מזגזג כל יומיים" (משה חרמון)
 

לבנת: "המכרזים מחזיקים את הקבוצות כבני ערובה"
שרת הספורט, לימור לבנת, דיברה על הצעת החוק ביוזמתה, שקבעה כי הכספים שמועברים ממועצת ההימורים, יגיעו היישר אל קבוצות הספורט ולא אל המרכזים.

לבנת פתחה והסבירה על החוק: "מדובר בחוק שהוא תולדה של ועדת זליכה והוא משליך על כל יתר הענפים בספורט. הכסף צריך לעבור ישר לקבוצות מהטוטו לקבוצות בלי לעצור עצירות ביניים".

איך הצלחת להעביר את זה?
"זה עבר ברוב עצום, סה"כ שני שרים התנגדו בגיבוי של ראש הממשלה. מדובר בקודם כל בניהול תקין, יש הנחייה ברורה של שר האוצר שאסור להעביר כספים בעמותות צינור. הכספים הללו חונים בדרך במקום להיות מועברים לקבוצות באופן ישיר".

לבנת המשיכה: "חלק מהקבוצות לא יודעות כמה כסף מגיע להן מדי שנה מהטוטו. מדובר כאן בדבר שהוא פסול מעיקרו ולכן על אף העובדה שדווקא לקבוצות הקטנות יש נוחיות בסידור הזה, משום שהמרכזים משיגים להם ביטוח בזול, תלבושות וייעוץ משפטי, חשוב להפסיק עם זה".

לימור לבנת (ONE)
לבנת: "הקבוצות לא יודעות כמה כסף מגיע להן"
 

"מרכזי הספורט צריכים להמשיך ולתת את השירות הזה גם מבלי שההקצבות האלה יעברו דרכן. המרכזים מקבלים מהטוטו ארבעה אחוזים כדי שיתנו שירות לקבוצות שהן שלהן. אם לא חותכים קופונים בדרך מה מפריע להן לתת שירות? אנחנו דואגים לקבוצות".

זה יעבור בקריאה ראשונה או שנייה?
"הדאגה שלי לפריפריה היא לא פחותה מהדאגה של כל מי שמתיימר להציג את עצמו כמי שדואג. בארבע השנים האחרונות עשיתי משהו שלא נעשה שנים למען הפריפריה. המרכזים באים ומאיימים על הקבוצות הקטנות שלא יהיה להם כסף, מחזיקים אותן בני ערובה. המסר שלי לקבוצות הקטנות הוא להסיר חשש, אנחנו נדאג לזה שמרכזי הספורט ימשיכו ויתנו לכן את כל השירותים הללו. של הביטוח, של התלבושות ושל הייעוץ המשפטי".

איזה שירות הם נותנים היום?
"כאשר מרכז רוכש ביטוח לכל קבוצות מכבי הם מקבלים הנחות. הטוטו יתן מקדמות לכל הקבוצות בכל רבעון מראש והקבוצות ידעו בדיוק כמה כסף מגיע להן בכל שנה. דו"ח זליכה קובע שצריך להפסיק את העברת ארבעה האחוזים למרכזים. כשעושים רפורמה גדולה צריך להחליט במה מתמקדים. אם המכרזים ימשיכו להזניח את הקבוצות הקטנות, ייתכן מאו שנצטרך להביא חקיקה שתבטל את אותם ארבעה אחוזים".

לימור לבנת (יניב גונן)
לבנת: "צריכים להחליט במה מתמקדים" (יניב גונן)
 

האם את מודאגת מאי רצונו של אבי לוזון להודיע על עזיבה?
"אנחנו מתקדמים ועושים דברים שלא נעשו עד היום. אני לא נכנסת לשום דבר מעבר למה שעשינו היום. נצטרך להביא את זה למליאת הכנסת. ברפורמה, הקמת מנהלת ליגת העל, גם העברת התקציבים ישירות לקבוצות ושקיפות, רואים שזה מתחיל להתבצע".

"יש עננה על הכדורגל ואני חושבת שהיא לא בגלל שאבי לוזון כן או לא יו"ר. יש כדורגל טוב, אבל יש אי וודאות כרגע כי הדברים הם בתהליך התהוות. לא מדובר ברפורמה פשוטה ובמהלכים קלים, מכיוון שהם לא פשוטים ויש כאן 14 קבוצות בליגת העל. עיקר הכוח בכדורגל נמצא אצל הבעלים בליגת העל ויש הבנה שצריך להתגייס לטובת הרפורמה ולעשות מעשה. צריכים להיות מאוד אופטימיים". סיכמה לבנת.

נוימן: "מהלכים מקצועיים חייבים לעבור דרך רביבו"
עסקנו גם באירוע הגאלה שערכה בית"ר ירושלים. אחרי הערב המוצלח בו המועדון אסף כ-2 מיליון שקלים, מתעסקים בבית"ר גם בנושא היעדרותו של חיים רביבו מהאירוע. היום (ראשון) אמורה להתקיים שיחה בין אלי טביב לרביבו, כך סוכם בין נציג הבעלים לראשי בית"ר. הסיפור שלפיו רביבו כועס על כך שהנחיתו בבית"ר את אבירם ברוכיאן שעשוי לנגוס בדקות המשחק של דוד רביבו, נשלל ע"י גורמים במועדון הירושלמי. דני נוימן התייחס לאי הגעתו של רביבו.

"יש בעיות בבית"ר כרגיל, אם חיים רביבו שאחראי על הצד המקצועי, לא יודע על מהלכים כאלה שקוראים בקבוצה, זה חמור. שיחה בין טביב ורביבו עשויה לפתור את המחלוקת. כל שחקן טוב ראוי להיות בבית"ר, כשאבירם ברוכיאן בכושר טוב, הוא אכן ראוי להיות במועדון. טוב עשו בבית"ר שהחתימו אותה לתקופה מסויימת. מהלכים מקצועיים חייבים לעבור דרך רביבו".

אבירם ברוכיאן ודוד רביבו שרים (יניב גונן)
ברוכיאן ורביבו בערב הגאלה (יניב גונן)
 


        

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */