יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:19

המאבק בין הפועל לטביב נמשך: מי ישלם על נוסא?

ע"פ דיווחים, קבוצתו לשעבר של הניגרי תובעת מהאדומים דמי השבחה, שכעת עומדים על שני מיליון שקלים. גורם בקבוצה: "החובות הם של אלי טביב"

|
נוסא איגייבור בימיו בהפועל ת
נוסא איגייבור בימיו בהפועל ת"א (יוסי ציפקיס)

אם לא די בכך שהמשחק בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א מלווה בדם רע, המצאותו של אלי טביב כבעלים של הקבוצה מהבירה רק מחממת עוד יותר את האווירה המתוחה.

כזכור, האדומים הגישו שתי תביעות נגד הבעלים לשעבר בסכומים הקרובים ל-25 אלף שקלים, כאשר טביב מצדו תובע את חיים רמון והפועל תל אביב על כך שלא שילמו לו את החוב השני בעסקת העברת הבעלות. היום (רביעי) נראה שהבלאגן בין טביב להפועל מעסיק גם גורמים בינלאומיים.

המגזין האינטרנטי LSK מפרסם היום שלילסטרום, הקבוצה הנורבגית ממנה רכשה הפועל ת"א את נוסא איגייבור ב-2011, דרשה מהאדומים דמי השבחה כתוצאה ממכירתו של הניגרי לריאל בטיס תמורת מיליון וחצי יורו.

כעת המועדון דורש סכום של כמיליון וחצי כתב נורבגית, סכום המשתווה לשני מיליון שקלים וחצי. בידיעה נטען כי לאחר שלנורבגים נמאס לנדנד לגורמים הישראליים, הם פונים לפיפ"א כדי שתסדיר את עניין התשלום.

בהפועל לא הפותעו לשמוע על הידיעה וגורם במועדון אמר: "אנחנו מכירים את התביעה ואת הדרישה לכסף, רק שלא מועדון הפועל ת"א חייב להם את הכסף, אלא אלי טביב, אשר בתקופתו התרחשה העסקה. כמו כל שאר התביעות שעומדות כנגדו, גם זו תביעה שעורכי הדין של טביב מטפלים בה, אנחנו לא קשורים לעניין"

נוסא איגייבור הגיע ב-2011 להפועל תל אביב מלילסטרום תמורת 800 אלף דולר והותיר רושם חיובי מאוד כאשר כבש שבעה שערים בכל המסגרות. איגייבור החל את עונתו השנייה בריאל בטיס מהליגה הספרדית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */