יום רביעי, 03.07.2024 שעה 19:54
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 64 - 79
  • הפועל עפולה
  • הפועל ת"א
  • 83 - 88
  • עירוני רמת גן
  • הפועל ירושלים
  • 62 - 78
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • מכבי ת"א
  • 71 - 95
  • עירוני קריית אתא

משחק ראשון ואחרון לנעימי, הלפרין יחמיץ את חולון

גארד מכבי שיעבור לגלבוע/גליל ישחק מול אילת בחצי גמר גביע ווינר (20:45). גארד י-ם פצוע וייעדר בחצי הגמר הראשון ב-18:15. מנגד, באוורס ייעדר

|
יובל נעימי. איפה ישחק בעונה הבאה? (חגי ניזרי)
יובל נעימי. איפה ישחק בעונה הבאה? (חגי ניזרי)

משחקי חצי גמר גביע ווינר יתקיימו הערב בבית מכבי בראשון לציון כאשר המשחק המוקדם יפגיש בין הפועל ירושלים להפועל חולון ובמשחק המרכזי יתמודדו סגנית האלופה מכבי תל אביב והפועל אילת.

הפועל ירושלים - הפועל חולון (18:15)
מאמן הפועל ירושלים, בראד גרינברג, ועוזרו, אורן עמיאל, הגיעו ביום ראשון לבית מכבי לעקוב אחר מכבי אשדוד, יריבתם במחזור פתיחת הליגה, וכן למלא את חוברת הסקאוטינג בתרגילים של הפועל חולון, והערב יחזרו השניים לעיר היין במטרה לנצח ולהעפיל לגמר גביע ווינר בפעם החמישית. הקבוצה מהבירה קטפה בעבר את תואר פתיחת העונה פעמיים  אך תופיע ללא יותם הלפרין, המחלים מנקע בקרסול וינוח עד לפתיחת העונה. ירושלים שואבת עידוד בעיקר מהתרומה המשמעותית שקיבלה מהספסל ברבע הגמר מול נתניה (43 נקודות).

צמד הצעירים, אדם אריאל ורפי מנקו, מקבל הרבה אשראי ממאמנם ואף גמל לו נגד נתניה כאשר מנקו קלע תשע נקודות ושילש את הכמות העונתית שלו אשתקד. אריאל הרשים גם וסיים עם 11 נקודות, כמות כפולה ומעלה מאשר משקלע בכל העונה שעברה. זאק רוזן, שהפגין עונה חלשה במיוחד בחולון, יפגוש את האקסית. סגל המשקיעים החדש של המועדון בראשות אורי אלון, אייל חומסקי ושלום מנורה, יגיעו למשחק.

החולונים, שמתגברים על עונה חלשה במיוחד אשתקד נמצאים נגיעה ממשחק על תואר. ב-2001 העפילה חולון לגמר גביע ווינר אך נפלה עם 78:74 למכבי תל אביב. ליאור ליובין וחניכיו, הציגו יכולת משכנעת ברבע הגמר נגד גלבוע/גליל, הרבה בזכות היכולת ההגנתית של הגארדים האנרגטיים שלומי הרוש ויחזקאל סקוורר. בצד ההתקפי ליובין קיבל תפוקה משמעותית מבראיין אוסברי (19 נקודות) ואנתוני גודס המצוין שסיפק שורה סטטיסטית של 22 נקודות, חמישה כדורים חוזרים ושישה אסיסטים. הפורוורד האתלטי, לורנס באוורס, כשיר לשחק אך בחולון לא ייקחו סיכונים מיותרים עם מצב הקרסול שלו שכבר נפגע פעמיים ואת הבכורה הרשמית יעשה באוורס ביום ראשון בליגה. בקבוצה נמצאים בשלבי חיפוש אחר גארד זר שיחזק את הסגל ויצטרף כזר חמישי. 

ליאור ליובין (גיא בן זיו)
ליאור ליובין. מקווה להיות בגמר (גיא בן זיו)
 

מכבי תל אביב - הפועל אילת (20:45)
אחרי שקטעו את רצף ההפסדים מטורניר גומלסקי עם ניצחון משכנע בדרבי, הצהובים מחפשים לחבר שני ניצחונות ברציפות על חשבונם של עודד קטש ואילת, ורביעי בהכנה מול יריבה ישראלית.

במכבי עסוקים בימים האחרונים בעיקר במציאת פיתרון בעניינו של הגארד יובל נעימי. על פי גורמים במועדון, מסתמן כי לאור הכושר והיכולת שמפגין דייויד בלו באימונים, המתאזרח המתקמבק יוחתם בקרוב באופן רשמי לעונה כולה, מה שמאיץ בראשי הצהובים הלא החלטיים במציאת פתרון ופינוי מקום בסגל שגם כך מונה בשלב זה 14 שחקנים.

כפי שפורסם ב-ONE על רצונה של גלבוע/גליל לשאול את נעימי, נציגי המועדון ירון אוחיון ושרון דרוקר דולקים בעקבותיו של נעימי והביעו את רצונם לצרפו בשיחה עם בעלי מכבי המשותף, דני פדרמן. עוד נודע לאתר כי גם ראש המועצה האזורית בגלבוע, דני עטר, תומך בהבאתו של נעימי וכי גלבוע הציעה לממן כ-80 אלף דולרים משכרו העונתי. נעימי, שמשתכר ב-200 אלף דולרים העונה, קיבל כבר משכורת אחת ממכבי, מה שמוזיל את עלותו. עם זאת, כאשר תצא העסקה אל הפועל, יתברר כי מכבי משלמת 120 אלף דולרים לשחקן שלא רשם ולא משחק ליגה אחד בשרותיה.

יובל נעימי (חגי ניזרי)
נעימי. ייפרד מחבריו החדשים? (חגי ניזרי)
 

החלטת ראשי מכבי בנוגע לעתידו של נעימי, שיערוך הערב הופעת בכורה רשמית בארץ במדים הצהובים, צפויה ליפול בקרוב אך היא אינה החלטה קלה. בקבוצה שוקלים את השאלתו של הגארד בכובד ראש לנוכח השקלול הכלכלי הבא: לנעימי חוזה לשנתיים במועדון ואם יושאל העונה, הצהובים מחוייבים על פי טיוטת החוזה, לממן את מלוא שכרו בעונה הבאה המוערך בכ-300 אלף דולרים. אלא שבמועדון כבר מנסים להתגבר על פשלה כלכלית כבדה העונה לשם ניק קיינר מדלי וכעת מחפשים לחסוך בעלויות ופנו לקבוצות באירופה בעניין השאלתו של הפורוורד הצעיר, ג'ייק כהן.

אומנם תאריך היציאה של מכבי מחוזהו של כהן לעונה פג בסוף חודש ספטמבר, אך מסתמן שהצהובים עשויים לבקש מהטאלנט הצעיר לצאת לעונת התחשלות בשדות זרים. זאת, למרות היכולת הטובה שהפגין בהכנה והרושם החיובי שהשאיר על דייויד בלאט. הפורוורד גיא פניני, שמתח את שריר הירך האחורי במהלך המחצית הראשונה בדרבי, עבר בדיקת אולטרסאונד בה נמסר כי הוא אכן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ויזכה לטיפולים ומנוחה של מספר ימים.

ג´ייק כהן (חגי ניזרי)
ג´ייק כהן. יעזוב? (חגי ניזרי)
 

הפועל אילת תקווה לערב מוצלח נוסף מטרנס רודריק וקווין פאלמר ותחפש לקבל יותר תרומה משלישיית הגארדים הישראלית הבכירה - אפיק ניסים, ניצן חנוכי וניב ברקוביץ' שלא בלטה ברבע הגמר. לאחר הניצחון בשני על ראשל"צ, אילת ירדה למיני מחנה אימונים בים המלח ממנו תגיע ישירות למשחק. סנטר הדרומיים ינסי גייטס יפגוש לקרב מתחת לסלים את אימת הליגה, סופוקליס שחורציאניטיס. רודריק, ה-MVP  של טורניר פתאל, ינסה לשחזר את יכולתו מרבע הגמר בו קלע 28 נקודות באחוזים מדהימים של 11 מ-13 מהשדה. זוהי הופעה שנייה של אילת בגביע ווינר סל, כאשר בשנה שעברה הובסה ברבע הגמר ע"י הצהובים.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */