יום רביעי, 03.07.2024 שעה 22:51
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 64 - 79
  • הפועל עפולה
  • הפועל ת"א
  • 83 - 88
  • עירוני רמת גן
  • הפועל ירושלים
  • 62 - 78
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • מכבי ת"א
  • 71 - 95
  • עירוני קריית אתא

בלאט: נלמד מהניצחון הזה, בלו: שמח לחזור למכבי

מאמן הצהובים לאחר ה-73:87: "שיחקנו יוצא מן הכלל". סמית' ה-MVP הקניט את אוהדי הפועל: "הורדנו את הרגל מהגז". אדלשטיין: "שמח שגילינו אופי"

|
שואו טיים של סופו בהיכל נוקיה (יניב גונן)
שואו טיים של סופו בהיכל נוקיה (יניב גונן)

מכבי ת"א רשמה הערב (שני) ניצחון במשחק הרשמי הראשון שלה העונה כאשר ניצחה ללא בעיות מיוחדות את היריבה העירונית והשנואה, הפועל ת"א 73:87.  אחרי המשחק קיללו אוהדי הפועל את פורוורד מכבי, דווין סמית', שנבחר ל-MVP של המשחק. סמית' בתגובה, בירידתו לחדר ההלבשה, הקניט את האוהדים האדומים ושלח לעברם נשיקה.

הפורוורד אמר אחרי המשחק: "עשינו עבודה טובה בהגנה ובהתקפה, הנענו טוב את הכדור ודחפנו את הכדורים פנימה. במחצית השנייה הורדנו קצת את הרגל מהדוושה ואנחנו צריכים ללמוד להיות יותר אינטנסיביים לאורך כל המשחק ולא לפרקים. אנחנו מכירים את היריבות ואת ההיסטוריה של המשחקים נגד הפועל בדרבי ובגלל זה ניסינו להביא קצת אקסטרה ולתת מעצמנו יותר".

מאמן הקבוצה המנצחת, דייויד בלאט היה מרוצה בעיקר מהמחצית הראשונה: "הייתי אומר שבמחצית הראשונה שיחקנו כדורסל יוצא מן הכלל, במחצית השנייה פחות, גם בגלל העובדה שהפועל שיחקה יותר טוב ויותר אגרסיבי. זה ניצחון שנלמד ממנו והדבר הכי טוב שאני לוקח מפה זה ההופעה שלנו וגם שיש נקודות שאני יכול ללמד ולעזור לקבוצה להשתפר".

בעניין המתיחה בשריר הירך האחורי של גיא פניני אמר בלאט: "לא ידוע לי כרגע מה המצב הבריאותי של פניני. הוא היה מצוין במחצית הראשונה והוא בכלל משחק טוב השנה. הוא הרגיש מתיחה ברגל, זה יחייב אותנו לעשות לו בדיקת MRI ואני מקווה שהנזק לא גדול. פציעות זה חלק מהעונה ואחת הסיבות שבנינו סגל רחב".

בלאט: יוצא מעודד מהניצחון

המאמן הצהוב גם התייחס לשאר שחקני הסגל: "רייס עדיין בשלב התאקלמות וכמוהו גם היקמן, שלא מתאמן כבר שבועיים, כי הוא סובל ממשהו באיזור הקרסול. עשינו לו את כל הבדיקות הרפואיות ולא מצאנו כלום, אבל אני שמח שהוא התעקש לשחק היום. שון ג'יימס התחיל להתאמן אחרי שלושה שבועות בהם סבל מנקע בקרסול. למעשה, היקמן וג'יימס, יחד עם סמית' היו השחקנים הכי טובים שלנו בעונה שעברה והם לא התחילו לשחק, וזה מדאיג. זה גם מעודד, כי כשהם יהיו בכושר נהיה עוד יותר חזקים. לגבי רייס, הוא צריך לעבור את כל מה שעוברים שבאים למכבי עם ציפיות ולחץ של שחקן שצריך לתת מעצמו יותר".

בלאט (חגי ניזרי)
בלאט: "במחצית הראשונה שיחקנו כדורסל יוצא מן הכלל" (חגי ניזרי)
 

הפורוורד הנבחן, דייויד בלו, שצפה בחבריו לראשונה אמר אחרי הניצחון: "התאמנתי אתמול והרגשתי מצויין. אם זה היה תלוי בי הייתי משחק כבר עכשיו. כרגע, בין אם אשחק או לא, זה תלוי בעיקר בצוות הרפואי של הקבוצה ומתי הם חושבים שאני הכי מוכן לשחק".

על הרוטצייה העמוקה של הקבוצה הוסיף: "בסופו של דבר כל מאמן היה רוצה שיהיה לו סגל עמוק עם מבחר של שחקנים. אלה צרות טובות לבלאט. היה לי דז'ה וו להיות כאן ולראות את המשחק והאווירה מסביב. היה מחשמל בשבילי ואני שמח שהחלטתי לחזור".

בראון מול סמית´ (חגי ניזרי)
סמית´: "אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים" (חגי ניזרי)
 

שחקן הפועל ת"א, רביב לימונד התייחס לפתיחת המשחק: "התחלנו את המשחק לא מוכנים, אסור לתת להם קליעות פתוחות לשלוש וכשזה קרה, נכנסנו לבור עמוק. בחצי השני הראינו את הזהות שלנו, קבוצה שלוחמת ולא מוותרת לרגע ומזה אני מאוד מעודד. יש שחקנים שבשבילם מדובר היה במשחק ראשון בקריירה נגד מכבי בהיכל נוקיה ואני חושב שהם למדו מזה לקראת ההמשך".

מאמן הפועל, ארז אדלשטיין יצא מעודד מהמשחק: "לבוא לנוקיה לכל קבוצה, לא משנה אם זה להפועל תל אביב או קבוצה אירופאית, יש שכר לימוד ידוע. אנחנו מתאמנים בהדר יוסף שזה מגרש קטן, אבל חשוב לי שלקבוצה יש DNA שמתאים לי, של קבוצה שלא מוותרת, ושהשחקנים שלי משאירים הכל על המגרש, וזה המסר החשוב שהיה לי. יש משחקים כאלה שהולכים לכיוון השני, ואני שמח שגילינו אופי ושהחבר'ה הבינו מזה ללבוש את החולצה האדומה".

לימונד חודר לסל (יניב גונן)
לימונד: "נכנסנו לבור עמוק" (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */