יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:35

מיכה: מכירים את השיטה של ניס, התחושות טובות

קשר הנבחרת הצעירה תרגל עם חבריו את הדרך של המאמן הגרמני לקראת היציאה לפורטוגל במקודמות אליפות אירופה: "מתרגלים לשינויים לאט לאט"

|
מיכה. שמח שפתחו את הקמפיין ברגל ימין (רדאד ג`בארה)
מיכה. שמח שפתחו את הקמפיין ברגל ימין (רדאד ג`בארה)

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה הערב (שני) אימון לקראת יציאתה למשחק החוץ הקשה בפורטוגל במסגרת מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21. השחקנים של מיכאל ניס מקווים להמשיך את המומנטום לאחר הפתיחה הפנטנסטית בניצחון המוחץ 2:7 על אזרבייג'ן.

"יש תחושות טובות, היה לנו חשוב לפתוח באמת את הקמפיין בבית ברגל ימין. אני שמח שהצגנו יכולת טובה וזה נתן לנו הרבה ביטחון להמשך" אמר שחקנה של מכבי תל אביב, דור מיכה והוסיף: "אנחנו מכירים את השיטה של המאמן שדומה מאוד לשיטה הקודמת ששיחקנו בה ולשינויים אנחנו מתרגלים לאט לאט".

כזכור, משחקו הרשמי הראשון של מיכאל ניס הסתיים בתבוסה 2:7 על אזרבייג'ן. המשחק נפתח בצורה נהדרת, והנבחרת הצעירה הציגה מערך פתוח והתקפתי ששמר לאורך 90 הדקות על קצב גבוה והגיע להזדמנויות רבות. מנגד, חשוב לציין שהנבחרת הציגה גם הגנה חדירה שספגה שני שערים מיותרים, וזוהי נקודת תורפה חשובה לקראת ההתמודדות עם נבחרות חזקות בהרבה בדמות פורטוגל ונורבגיה.  

בתוך כך, מחר תמריא הנבחרת לליסבון לשני משחקי חוץ במסגרת מוקדמות אליפות אירופה שתיערך בצ'כיה 2015. ביום חמישי תפגוש הנבחרת את פורטוגל, ובשלישי שלאחר מכן (15.10) תתמודד נגד נורווגיה.

ניר דוידוביץ, שמונה לתפקיד מאמן השוערים בצוות של ניס, ערך אימון בכורה.

מיכה: תחושות טובות לקראת פורטוגל

ישראל מוליכה כרגע את טבלת בית 8 במוקדמות אליפות אירופה עם הפרש שערים עדיף על זה של פורטוגל, שניצחה 1:5 את נורבגיה במשחקה הראשון בקמפיין. ב-10 באוקטובר יתארחו חניכיו של מיכיאל ניס אצל הפורטוגלים וחמישה ימים לאחר מכן ישחקו בנורבגיה. הנבחרת הנוספת בבית, פרט לאזרבייג'אן, היא מקדוניה.

אימון צעירה (רדאד ג´בארה)
אימון צעירה (רדאד ג´בארה)
 

אימון צעירה (רדאד ג´בארה)
ניס מדריך את השחקנים (רדאד ג´בארה)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */