יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:56

'קשרי תעופה' תיקח חסות על נבחרת החובבים

חברת התעופה תפרסם את הלוגו על חולצות המשחק ותטיס את הנבחרת לאליפות בכרתים. מנהל השיווק, ניר מזור: "זהו גוף המעודד ספורט קהילתי"

|
אימון נבחרת החובבים בגולטיים כפר סבא (איתי קרייס,
אימון נבחרת החובבים בגולטיים כפר סבא (איתי קרייס,

נבחרת החובבים של מדינת הכדורגל ויצחק שום קיבלה היום (ראשון) חיזוק משמעותי בדמות הסכם חסות חדש עם חברת קשרי תעופה. במסגרת החסות, על חולצות השחקנים במשחקי האליפות שיועברו בשידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50, יופיע לוגו קשרי תעופה LIVE, חטיבת הספורט והאירועים של החברה.

במסגרת החסות, קשרי תעופה תטיס את הנבחרת לאליפות בכרתים ותציע חבילות ומבצעים מיוחדים לחברי מדינת הכדורגל. מנהל השיווק של קשרי תעופה, ניר מזור, זיהה את הפוטנציאל לשיתוף הפעולה בין הארגונים: "קשרי תעופה לייב שביום יום עוסקת בפעילות מול חובבי הספורט, שמחה לתמוך בכל פעילות הקשורה בספורט פעיל ובפרט שמדובר בגוף המעודד ספורט קהילתי, ברוח ערכי הספורט הבסיסיים מהם פיתח כל אוהד כדורגל את אהבתו למשחק."

נבחרת החובבים של מדינת הכדורגל, כבר הוכיחה בשנה שעברה שהיא אטרקטיבית למפרסמים אחרי שהעלתה קמפיין ויראלי למכירת חגיגות השערים למותגים שונים וגייסה את חברת סלטי "צבר" כנותנת החסות של הנבחרת.

יאיר שר, ממדינת הכדורגל הסביר: "נבחרת החובבים היא מותג ספורטיבי חדש יחסית שמתפתח מדי שנה. זה לא מקרי ששנתיים ברציפות חברות מסחריות מתחברות לנבחרת בעוד קבוצות כדורגל מקצועניות משחקות בלי ספונסר על החולצה. הקמפיין הוויראלי עם טאלב טוואטחה, יחד עם המבחנים הפתוחים והשידורים הישירים, נותנים למותג כמו קשרי תעופה מגוון פלטפורמות עדכניות לחיבור עם חובבי כדורגל".

יצחק שום עם נבחרת ישראל בחובבים (אתר מדינת הכדורגל) (ONE)
יצחק שום עם נבחרת ישראל בחובבים (אתר מדינת הכדורגל)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */