יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:09

ניצחון דרמטי לנבחרת הנשים, הפסד לגברים

מוק' אליפות העולם בכדורעף: הנבחרת של אריה זלינגר רשמה ניצחון דרמטי אחרי חמש מערכות, הפסד שלישי רצוף לנבחרת הגברים שנותרה עם סיכוי תיאורטי

|
נבחרת הנשים (איגוד הכדורעף)
נבחרת הנשים (איגוד הכדורעף)

נבחרת הנשים המשיכה הערב (שישי) את הפתיחה הטובה שלה בשלב השני במוקדמות אליפות העולם, אבל עשתה את זה בדרך הקשה. בתום 55 דקות היה נדמה ל-700 הצופים באולם מטרווסט כי הנבחרת עלתה על מסלול בטוח לניצחון על נבחרת שווייץ החזקה עם 22:25 במערכה הראשונה ו-21:25 במערכה השנייה, אבל תסמונת המערכה השלישית שוב פגעה בנבחרת עם 25:14, וגם במערכה הרביעית עם 25:11 בדרך לשובר שיוויון דרמטי. במערכה החמישית ידן של הישראליות הייתה על העליונה עם 15:17, שנתנה להן את הנצחון.

"אני רוצה קודם כל להודות לקהל שהגיע לעודד את הנבחרת ואני שמח שיש אהבה לנבחרת ישראל", אמר מיד לאחר הניצחון המאמן אריה זלינגר, "פתחנו טוב אבל ידעתי שהמאמן השוויצרי שומר את השחקניות הבכירות שלו למערכה הרביעית ונערכנו לכך תוך כדי משחק. זה היה נראה כאילו אנחנו אחרי שתי מערכות אבל אני שמח שידענו לחזור ולקחת את המשחק הזה בעבודה קשה".

טלי ארטמנקו הצטיינה עם 18 נק', מורן צור סיפקה 17 (4 קיל בלוק), אניה ויליקי וג'יזלה רודריגז 13 כ"א, אניטה גליק 6 ודשה ליקצ'נקובה נק' 1.

לנבחרת נותרו שני משחקים במסגרת הבית, מחר (שבת) תתמודד מול יוון (20:00) וביום ראשון תנעל את הטורניר במפגש עם הונגריה (20:00). שלוש הנבחרות הראשונות בבית ישחקו בשלב השלישי במוקדמות אליפות העולם בתחילת השנה הבאה.

הפסד שלישי רצוף לגברים, נותר סיכוי תיאורטי
לאחר שפתחה בהפסד להולנד (3:0) והמשיכה בהפסד לרומניה (3:1) נכנעה הערב נבחרת הגברים גם לבלארוס בארבע מערכות (25:17, 22:25, 25:18, 25:22). למרות זאת, לנבחרת נותר סיכוי תיאורטי לעבור שלב אם תנצח את שני המשחקים הנותרים.

אלכס שפרנוביץ' היה הבולט עם 16 נק', איתמר שטיין 15, סלבה בצ'קלה 11, אמיר וינרסקי 7, גיא בן גל 5, ג'קי גפט 3 ואריאל כצנסלון 1.

"לצערי לא הצלחנו לקחת עוד מערכה ולצבור נקודה ראשונה בטורניר" מסר בסיום לאתר איגוד הכדורעף מאמן הנבחרת זהר בר נצר, "בשלושת המערכות הראשונות היו חסרות לנו נקודות מעמדת המצליב, במערכה הרביעית שיחקנו עם איתמר שטיין בעמדה והוא יחד עם אלכס שפרנוביץ' היו המצטיינים שלנו הערב. למרות ההפסדים עדיין לא אפסו הסיכויים שלנו ועם שני ניצחונות אנחנו עוד יכולים לעלות".

היריבה הבאה של הנבחרת מחר היא שבדיה (18:00) וביום ראשון מחכה המשחק האחרון מול אוקראינה (19:30). כאמור, הנבחרת חייבת לנצח בשני המשחקים. שלוש הנבחרות שיסיימו את הטורניר במקומות הראשונים יעלו לשלב השני שייערך בחודש ינואר.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */